O Λεπεν και εμεις

Κατά ένα περίεργο τρόπο οι Έλληνες θεωρούν ότι τα όσα συμβαίνουν στην Γαλλία και στην λοιπή Ευρώπη, όσον αφορά στην άνοδο της ακροδεξιάς, δεν αγγίζουν την Ελλάδα. Όμως μία εμπεριστατωμένη ανάγνωση των τελευταίων ερευνών, μαρτυρούν ότι το ακροδεξιό και ρατσιστικό ρεύμα είναι ισχυρό στην χώρα μας.12% των Ελλήνων θα ψήφιζε ένα ακροδεξιό κόμμα και ένα 25% περίπου υποστηρίζει τις θέσεις του Λεπέν και, βεβαίως, είναι μεγάλα τα ποσοστά όσων υποστηρίζουν ότι η χούντα των Συνταγματαρχών ευεργέτησε την χώρα. Σε λίγα χρόνια το 2004 και το 2006 θα τελειώσουν και οι Ολυμπιακοί αγώνες και η ροή του κοινοτικού χρήματος. Θα έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε την τύχη των χιλιάδων εργαζόμενων στα έργα, είτε πρόκειται για μετανάστες είτε πρόκειται για εγχώριο εργατικό δυναμικό. Τότε το ήδη υπάρχον αίσθημα ανασφάλειας θα εκφραστεί και πολιτικά. Ανοηταίνουν όσοι ρίχνουν όλη την ευθύνη για το αποτέλεσμα στον Ζοσπέν. Και τούτο γιατί τα δομικά προβλήματα της κοινωνίας είναι αυτά που δημιούργησαν την άνθηση της ακροδεξιάς στην Ευρώπη. Όσοι όμως θεωρούν ότι το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτο πλανώνται πλάνην οικτρά. Η συντηρητικοποίηση της κοινωνίας είναι σαφής και ορατή και ευθύνη μεγάλη έχουν όσοι κατέχουν υπεύθυνους θώκους. Το φάντασμα της ακροδεξιάς έχει κάνει αισθητή την παρουσία του και στην Ελλάδα. Μην απατώμαστε επομένως. Είναι καιρός να αντιδράσουμε και να σηκωθούμε από τους καναπέδες της ευμάρειας και της ευωχίας.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.