Οι «αδιαφοροι» και οι φυλακες

Ως βασικό πρόβλημα του Κράτους έχει προκριθεί η Διαφθορά στην διοίκηση, σύμφωνα με όσα τουλάχιστον είπε ο Πρωθυπουργός, και σύμφωνα με όσα ο αρμόδιος Υπουργός Εσωτερικών σχεδιάζει.

Σχεδιάζει μάλιστα και ένα σώμα «αδιάφθορων» που θα παρακολουθεί και θα ελέγχει τους ήδη υφιστάμενους «αδιάφθορους». Τόσο καλά. Όλα αυτά την ίδια στιγμή που δύο κρατούμενοι των φυλακών, άνθρωποι δηλαδή που το κράτος εγγυάται την ασφάλειά τους και την ζωή τους, βρίσκονται νεκροί. Δηλαδή το ίδιο το κράτος με τόσους μηχανισμούς ελέγχου που διαθέτει, στάθηκε ανίκανο να διαφυλάξει την ζωή δύο ανθρώπων που βρισκόταν κάτω από την δικιά του εγγύηση. Σημαίνει, δηλαδή, ότι η παθογένεια είναι πλέον μεγάλη και δεν αρκούν επιτροπές «αδιάφθορων». Ποιος τελικά επιτέλους μπορεί να βγει δημόσια και να πει τι γίνεται στις φυλακές, τι παιχνίδια παίζονται και τι διακινείται, όχι ερήμην του κράτους ή έστω των εντεταλμένων οργάνων του; Σε κάθε περίπτωση, από τις φυλακές, μέχρι τις ΔΟΥ ή τις Πολεοδομίες υπάρχει μία κατάσταση διαπλοκής και διαφθοράς, η οποία συντηρείται με την ανοχή των επίσημων οργάνων αλλά και των πολιτών. Αν οι φυλακές βρίσκονται στο απωθημένο της συλλογικής συνείδησης, κακώς βέβαια, όλα τα άλλα γίνονται και υπάρχουν έχοντας την πολιτική και κοινωνική συμφωνία.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.