Θολο τοπιο
Και ο Γιώργος Σουφλιάς παρεδέχθη, ότι ο Νομός Ροδόπης είναι εξόχως προβληματικός για την Νέα Δημοκρατία. Τούτο άλλωστε προκύπτει από τα εκλογικά αποτελέσματα. Αλλά οι αιτίες αναμφιβόλως εδράζονται στο γεγονός ότι η Νέα Δημοκρατία δεν έχει πείσει τη μειονότητα. Και δεν την έχει πείσει γιατί τελικώς το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης παραμένει ένα κλειστό εθνοκεντρικό κόμμα. Στοιχειώδης ανάγνωση των ερευνών που έχουν γίνει και αφορούν στην σύνθεση του εκλογικού σώματος, μαρτυρούν ότι οι ψηφοφόροι της Ν.Δ. αυτοχαρακτηρίζονται ως δεξιοί, λιγότεροι ως κεντροδεξιοί. Συνακολούθως, είναι εκείνοι που διατηρούν σταθερό ένα αξιακό σύστημα, παραδοσιακό, εσωστρεφές και είναι εκείνοι που περισσότερο από τους ψηφοφόρους των άλλων κομμάτων δέχονται το ανάδελφον του έθνους. Είναι λογικό επομένως, τα όποια ανοίγματα της ηγεσίας του κόμματος, όχι μόνο έναντι της μειονότητας, αλλά και εν γένει στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, να συναντούν δυσκολία, ή και άρνηση από τους ψηφοφόρους του κόμματος. Βεβαίως και στο ΠΑΣΟΚ υπάρχουν τέτοιες τάσεις ισχυρές, αλλά υπάρχει επίσης και ένα άλλο ισχυρό ρεύμα που ασπάζεται μια πιο ανοικτή αντίληψη. Η Νέα Δημοκρατία δεν μπόρεσε να γίνει ούτε ένα αμιγώς φιλελεύθερο κόμμα, όπως ο κ.Μάνος, ή ο κ.Αδριανόπουλος πρέσβευαν. Και δεν μπορούσε ούτε μπορεί να γίνει, γιατί ακριβώς η λαϊκή της βάση είναι αλλιώς διαμορφωμένη και πλασμένη.
Η Νέα Δημοκρατία, έχει «δομική» αδυναμία και επ’αυτού δεν φαίνεται λύση. Ίσως και αυτή να είναι η εξήγηση της σχεδόν μόνιμης αστοχίας της και ενθάδε, πέραν όλων των άλλων παραγόντων που ασφαλώς υπάρχουν.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
