Ξεκινησε την νεα πολιτιστικη χρονια ο Συλλογος Ποντιων Σαπων «Τα Κασσιτερα»
Την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου στις Σαπες, στον ανανεωμένο χώρο όπου στεγάζονται ο Συλλογος Ποντίων Σαπών «Τα Κασσιτερά» και ο Συλλογος Γυναικών Σαπών πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός για την έναρξη της πολιτιστικής περιόδου 2024-2025.
Τον αγιασμό τέλεσε ο Πανοσιολογιώτατος αρχιμανδρίτης Πατερ Χρυσανθος παρουσία εκπροσώπων του Δήμου Μαρωνειας-Σαπών καθώς μελών και φίλων του Συλλόγου.

Ακολούθησε δεξίωση και χορός με τους μουσικούς Γιάννη Τσακλίδη στο τραγούδι , Βαγγέλη Γιαννακοπουλο στην λυρα ,Βασίλη Αλεξίου στο νταούλι, Στεργιο Βοσνίδη και Παύλο Κενανιδη στην λύρα και στο τραγούδι ,Γιώργο Βοσνίδη στην λύρα και στο νταούλι και Διαμαντή Δαγκαλάκη στο νταούλι.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
