Οι καλυτερες τηλεοπτικες ερμηνειες του 2021

tv’s... inspector

Αποχαιρετώντας το 2021 –ευτυχώς αν με ρωτάτε– αναγνωρίζουμε μερικές από τις καλύτερες τηλεοπτικές ερμηνείες που μας χάρισε. Από το “Hacks” μέχρι το “Succession” και από το “Mare of Easttown” μέχρι το “The Morning Show”, το 2021 ήταν μία πολύ γεμάτη τηλεοπτική χρονιά.

ΤΟ ΚΑΣΤ ΤΟΥ “ONLY MURDERS IN THE BUILDING”

Το “Only Murders in the Building” ήταν το outsider της σεζόν που εξελίχθηκε σε μεγάλο χιτ με όλα τα twists του. Αυτό όμως που έκανε τη σειρά αυτό που είναι ήταν η χημεία που είχε το πρωταγωνιστικό τρίο. Ο Steve Martin και ο Martin Short ήταν γνωστό από πριν πως όταν συνεργάζονται δημιουργείται κάτι μαγικό, αλλά προσθέτοντας και τη Selena Gomez στην εξίσωση, οι δημιουργοί κατάφεραν κάτι πιο ενδιαφέρον, πιο φρέσκο, πιο αστείο. Εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο το ηλικιακό χάσμα που τους χωρίζει έφτιαξαν ένα από τα καλύτερα κωμικά ensembles των τελευταίων χρόνων.

ALVARO MORTE & NAJWA NIMRI (“LA CASA DE PAPEL”)

Πολύ mainstream, πολύ ξεχειλωμένα πράγματα κι όμως σ’ αυτά τα δέκα τελευταία επεισόδια του “La Casa De Papel” που μας έδωσε το 2021, εάν βγήκε κάτι καλό, αυτό ήταν το ντουέτο του Professor και της Alicia. Ο badass φλώρος του ισπανικού χιτ επιτέλους έλαβε μία πιο τρισδιάστατη αντιμετώπιση από τους σεναριογράφους που δεν έκλεισαν τα μάτια απέναντι στην προβληματικότητα του ήρωα, ενώ η ήδη απελευθερωμένα αδίστακτη Alicia, παρότι δεν έλαβε ποτέ ισάξια αντιμετώπιση από το σενάριο (όπως και σχεδόν κανένας από τους υπόλοιπους ήρωες), κατάφερε να λάβει μία τέτοια από την ερμηνευτή της. Έτσι η Nimri αξίζει να βρίσκεται σε αυτήν τη λίστα όσο και ο Morte.

ELIZABETH OLSEN (“WANDAVISION”)

Το υποκριτικό εύρος της Elizabeth Olsen ξεπερνούσε το κινηματογραφικό σύμπαν της Marvel και αυτό το ξέραμε, φαινόταν. Μας το απέδειξε και στο “Sorry for your loss”, μας το απέδειξε και στο ευρηματικό “WandaVision” που της επιτρέπει να ξεδιπλώσει όλα της τα ταλέντα χωρίς τους περιορισμούς των “Avengers”.

JENNIFER COOLIDGE (“THE WHITE LOTUS”)

Η Jennifer Coolidge μας χάρισε την καλύτερη ερμηνεία της καριέρας της στο “The White Lotus”, μέσα από τον ρόλο της Tanya, μίας πάμπλουτης, υπερ-στολισμένης,  κενής γυναίκας που βρίσκεται σε ένα αδιέξοδο, έχοντας μόλις χάσει τη μητέρα της και προσπαθώντας να βρει μία λύση στα προβλήματά της. Αστοιχείωτη, προνομιούχα, εξαρτημένη, αγνώμvν και εγωκεντρική, η Tanya της Coolidge μπορεί να θεωρηθεί ένα trigger warning για γυναίκες άνω των πενήντα, η ερμηνεία της όμως είναι ένα από τα highlights της χρονιάς.

JEAN SMART (“HACKS”& “MARE OF EASTTOWN”)

Τόσο ως ντίβα στο “Hacks” όσο ως comic relief γιαγιά στο “Mare of Easttown”, η Jean Smart έκλεψε την παράσταση. Στο “Hacks” τη συναντάμε ως μία ντίβα του καζίνο που προσπαθεί να σώσει την καριέρα της και να παραμείνει στο spotlight, ενώ στο “Mare of Easttown” είναι η μαμά της Kate Winslet και μία χαρούμενη νότα που σπάει το δράμα. Και στις δύο περιπτώσεις η Smart εξαφανίζεται μέσα στους ρόλους της και τους υποστηρίζει με μαεστρία.

JENNIFER ANISTON (“THE MORNING SHOW”)

Το “The Morning Show” μπορεί να απογοήτευσε, η Jennifer Aniston όμως ποτέ. H Aniston είχε στα χέρια της έναν ρόλο με αμέτρητα ελαττώματα, μία γυναίκα πρόθυμη να θυσιάσει τα πάντα για την εικόνα της, ανήμπορη να αναγνωρίσει τα –πολλές φορές γιγαντιαία– λάθη της και να εξελιχθεί, αντιμετωπίζοντας καταστάσεις με υστερία και πολλά πολλά breakdowns, συχνά βρισκόμενη στο επίκεντρο μεγάλων τραγωδιών. Παρότι η ηρωίδα της δεν έδωσε στον θεατή κανέναν λόγο να νιώσει οποιοδήποτε θετικό συναίσθημα γι’ αυτή, πέρα από συμπόνια, η Aniston επιστράτευσε όλο το υποκριτικό της ταλέντο για να μπει στα παπούτσια αυτής της τόσο δύσκολης γυναίκας και να σε πείσει πως δεν είναι τέρας και να δώσει περισσότερες πτυχές από ό,τι θα επέτρεπε ποτέ το περιορισμένο σενάριο που είχε στα χέρια της.

JEREMY STRONG (“SUCCESSION”)

Το “Succession” είναι η νούμερο ένα σειρά της χρονιάς –κάποια στιγμή θα τα πούμε– και ο Jeremy Strong οφείλει να πάρει μερικά εύσημα. Στον ρόλο του κακομαθημένου και θλιβερά ανασφαλή Kendall που έχει περάσει όλη του τη ζωή πέφτοντας πολύ πολύ χαμηλά και αποζητώντας την αποδοχή του πατέρα του, διαπρέπει, με αποκορύφωμα τις στιγμές που βλέπεις πως συνειδητοποιεί και ο ίδιος πόσο κενός είναι κατά βάθος.

MATTHEW MACFADYEN (“SUCCESSION”)

Κι άλλο “Succession”; Ναι. Η απάντηση είναι πάντα ναι. Το “Succession” φέτος κυριαρχεί και μαζί και το πολυτάλαντο καστ του. Ο Matthew Macfadyen ερμηνεύει τον Tom, ο οποίος ας πούμε πως δεν είναι και το πρώτο μυαλό… ούτε το δεύτερο… ούτε το τρίτο. Γενικά είναι κάπως αφελής, κάπως ασήμαντος, κάπως ανίκανος και στη φετινή σεζόν του “Succession” έδωσε ρέστα στη συνειδητοποίηση αυτής της ασημαντότητας που τον χαρακτηρίζει και ήταν ξεκαρδιστικό να το βλέπεις, παρότι γι’ αυτόν ήταν μάλλον πολύ πολύ επίπονο.

KATE WINSLET (“MARE OF EASTTOWN”)

Η Kate Winslet μπορεί και να έδωσε την πιο κορυφαία ερμηνεία της καριέρας της στο “Mare of Easttown”, χωρίς καμία, μα καμία υπερβολή. Η απώλεια της Mare, η άρνησή της να την αντιμετωπίσει, τα οικογενειακά δράματα που καλούνταν να αντιμετωπίσει, το χρέος της δουλειάς της –την οποία δεν τιμούσε και πάντα με τη στάση της, φλερτάροντας με τον τίτλο της αντι-ηρωίδας–, το βάρος του τόπου της, που όσο και αν την έπνιγε αποτελεί κομμάτι αναπόσπαστο από τον χαρακτήρα της, όλα αυτά κάνουν την Mare αληθινή, απτή, πραγματική και όλα χάρη στη Winslet.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.