Ισοτητα
Ισότητα είναι ένα αγαθό, που έχουν οι κοινωνίες,
εκείνες που εξαλείψανε, όλες τις αδικίες.
Εκεί είναι όλοι ισότιμοι, απέναντι στους νόμους,
είτε ζούνε σε έπαυλη, είτε σε …υπονόμους.
Αλλά εκεί, όλοι σέβονται, τους νόμους που ένα κράτος,
θέσπισε, όπου πρέπει να εφαρμοστούν, και μάλιστα με πάθος!
Το λάθος αν επισημαίνεται, επίσημα κι απ’ τις αρχές,
από το κράτος να διορθώνεται, αλλά χωρίς ταραχές.
Και αν υπάρχουν αδικούμενοι, απ’ την όποια ισονομία,
το δίκιο να αποκαθίσταται, για όλη την κοινωνία.
Το κράτος ας διορθώσει τον «στραβό», με έναν άλλο νόμο
και η ισονομία να επανέρχεται, και πάλι στον ίσιο δρόμο.
Αλλά κάποιοι, ας μην νιώθουνε άσχημα, πως είναι αδικημένοι,
πως δεν τους πρόσεξαν ιδιαίτερα, επειδή λίγοι είναι, οι καημένοι!
Οι μειοψηφίες είναι σεβαστές, μα κι αυτές, πρέπει να υπακούνε,
και όχι να ζητούν έξτρα προνόμια, που άλλοι δεν τα μπορούνε.
Δεν πρέπει ο κάθε τυχάρπαστος, να ζητά ό,τι θέλει,
και να μην τον νοιάζει, αν την ολότητα αυτό, δεν ενδιαφέρει.
Και αν κάποιοι νομίζουνε, ότι επειδή, αλλού άλλα συμβαίνουν,
και θέλουνε στον τόπο μας, να γίνονται τα ίδια. Ας διαβαίνουν.
Απ’ όπου κι αν προέρχονται, και ό,τι κι αν πρεσβεύουν,
κάλλιο να συμμορφώνονται με τα γηγενή, ειδάλλως, ναι ας φεύγουν!
Ας πάνε, όπου νομίζουνε. Εκεί όπου τους αρέσει.
Γιατί, ο τόπος εδώ δεν τους χωρά. Ας παν αλλού …πεσκέσι!
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
