Επιστρεφει η γιορτη της ανθισμενης γλαστρας στην Μαρωνεια

Το Σάββατο 13 Ιουνίου στην πλατεία του οικισμού

Θα γεμίσει με χρώματα για ακόμα μια χρονιά η πλατεία της Μαρώνειας στις 7:30 το απόγευμα του Σαββάτου 13 Ιουνίου, στην Γιορτή της Ανθισμένης Γλάστρας που διοργανώνει ο Σύλλογος Γυναικών Μαρωνείας «Ιππαρχία».

Μέσα από γιορτή οι γυναίκες του οικισμού αναβιώνουν τον ανταγωνισμό που είχαν παλιά οι νοικοκυρές στη Μαρώνεια, που προσπαθούσαν να έχουν τις πιο όμορφες γλάστρες στον οικισμό, για αυτό άλλωστε η γιορτή έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα με βράβευση των ωραιότερων ανθισμένων γλαστρών.

Ο Σύλλογος καλεί όσους επιθυμούν να προσέλθουν για να απολαύσουν ένα όμορφο απόβραδο στη Μαρώνεια.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.