ΚΚΕ ΑΜ-Θ: «Η κατασκευη νεων διοδιων στην Εγνατια ενισχυει το δικτυο χαρατσωματος του λαου»

Η επιτροπή περιοχής ΑΜ-Θ στο πλευρό των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού

Ανακοίνωση για τα νέα «χαράτσια» όπως τα χαρακτηρίζει που καλείται ο λαός να πληρώσει με τα πλευρικά διόδια της Εγνατίας Οδού εξέδωσε η Επιτροπή Περιοχής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης του ΚΚΕ.

Στην ανακοίνωσή του το ΚΚΕ αναφέρεται στους σταθμούς Βαφέικα στη ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής, στον πλευρικό Σταθμό του κλάδου 3 του Κόμβου Λαγκαδά (κατεύθυνση προς Σέρρες) και στον πλευρικό Σταθμό του νοτίου κλάδου του Κόμβου Μουσθένη (κατεύθυνση προς Καβάλα) της Εγνατίας Οδού που ξεκίνησαν την λειτουργία τους, κάνοντας λόγο για «δίκτυο χαρατσώματος του λαού που πλήρωσε για την κατασκευή της Εγνατίας». «Τα μεγάλα κατασκευαστικά έργα δεν γίνονται με κριτήριο τη δική του ευημερία αλλά για την εξυπηρέτηση των στόχων και σχεδιασμών των επιχειρηματικών ομίλων» επισημαίνει στην ανακοίνωσή του το ΚΚΕ, δηλώνοντας την στήριξή του στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων.

Επίσης το ΚΚΕ ΑΜ-Θ καλεί σε «αγώνα» ώστε «να μην παραδοθεί και η Εγνατία Οδός στους επιχειρηματικούς ομίλους, να καταργηθούν όλα τα διόδια, να διασφαλιστεί το μέλλον και η αξιοποίηση της σημαντικής τεχνογνωσίας του προσωπικού της Εγνατίας Οδού ΑΕ»

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Για την κυβέρνηση και την ΕΕ μπορεί «λεφτόδεντρα» για τις ανάγκες του χειμαζόμενου ελληνικού λαού να μην υπάρχουν, υπάρχουν όμως και παραϋπάρχουν για τους επιχειρηματικούς κολοσσούς. Και όπου δεν υπάρχουν τα δημιουργούμε…

Τέτοια «λεφτόδεντρα» λοιπόν «προικίζουν» την υπό ιδιωτικοποίηση «Εγνατία οδό Α.Ε.» με τους νέους σταθμούς πλευρικών διοδίων που ξεκίνησαν το εισπρακτικό τους έργο εδώ και λίγες μέρες. Πρόκειται για πλευρικούς σταθμούς στα Βαφέικα, ΒΙ.ΠΕ Κομοτηνής, στον πλευρικό Σταθμό του κλάδου 3 του Κόμβου Λαγκαδά (κατεύθυνση προς Σέρρες) και στον πλευρικό Σταθμό του νοτίου κλάδου του Κόμβου Μουσθένη (κατεύθυνση προς Καβάλα) της Εγνατίας Οδού.  

Οι τέσσερις νέοι πλευρικοί σταθμοί έρχονται να προστεθούν στους εννέα προηγούμενους και στους άλλους δεκατρείς μετωπικούς. Ένα ολόκληρο δίκτυο χαρατσώματος δηλαδή του λαού που πλήρωσε για την κατασκευή της Εγνατίας, ξαναπλήρωσε για τη συντήρησή της και τώρα ξαναπληρώνει για να την «προικίσει» η κυβέρνηση, ώστε ο όποιος ιδιώτης την αναλάβει να έχει εξασφαλισμένη κερδοφορία.

Ο ελληνικός λαός πλέον έχει πολλές αποδείξεις για την αλήθεια που του είπε από την πρώτη στιγμή το ΚΚΕ: ότι τα μεγάλα κατασκευαστικά έργα δεν γίνονται με κριτήριο τη δική του ευημερία αλλά για την εξυπηρέτηση των στόχων και σχεδιασμών των επιχειρηματικών ομίλων. Έτσι συνέβη και με την Εγνατία, έτσι με τους υπόλοιπους οδικούς άξονες, τα ενεργειακά έργα που σχεδιάζονται για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, για τη «σιδηροδρομική Εγνατία» και τόσα άλλα.

Ιδιαίτερα οι οδικοί και σιδηροδρομικοί άξονες σχεδιάζονται και υλοποιούνται γιατί στο επίκεντρο βρίσκεται ο διακηρυγμένος στόχος των μονοπωλιακών ομίλων και των κυβερνήσεων για τη μετατροπή της περιοχής μας σε κόμβο μεταφοράς εμπορευμάτων σε Βαλκάνια και Ευρώπη.

Αναδεικνύεται για άλλη μια φορά η επικαιρότητα της πρότασης που καταθέτει το ΚΚΕ στο λαό για την κοινωνικοποίηση των συγκεντρωμένων μέσων παραγωγής, των μεταφορικών υποδομών, για την ένταξη του σχεδιασμού, της κατασκευής, της συντήρησης, της λειτουργίας και της συνεχούς αναβάθμισης υποδομών, όπως οι αυτοκινητόδρομοι, στον επιστημονικό κεντρικό σχεδιασμό της οικονομίας.

Στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις των εργαζόμενων στην Εγνατία Οδό ΑΕ, καλούμε όλο το λαό να αγωνιστούμε για να μην παραδοθεί και η Εγνατία Οδός στους επιχειρηματικούς ομίλους, να καταργηθούν όλα τα διόδια, να διασφαλιστεί το μέλλον και η αξιοποίηση της σημαντικής τεχνογνωσίας του προσωπικού της Εγνατίας Οδού ΑΕ.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.