Κ. Κατσιμιγας: «Ενα τρενο θα πηγαινοερχεται αδειο και η εταιρεια θα εισπραττει την επιδοτηση απο το κρατος»

Συμβατική υποχρέωση η εκτέλεση του δρομολογίου ώστε να επιδοτηθεί η εταιρεία

Για την εξασφάλιση της επιδότησης που δίνει το ελληνικό κράτος προς την Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εκτέλεση δρομολογίων σε «άγονες» μέχρι πρότινος τουλάχιστον γραμμές, επανήλθε σύμφωνα με τον επικεφαλής της «Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας κ.Κώστα Κατσιμίγα, μερικώς η σιδηροδρομική σύνδεση της Θράκης.

Στις αρχές της εβδομάδας η εταιρεία ανακοίνωσε την επαναφορά τεσσάρων απογευματινών δρομολογίων, μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Ξάνθης, γεγονός που εξ’ αρχής πυροδότησε αντιδράσεις αλλά και ερωτηματικά, ως προς το σκέλος του «περιορισμού» των δρομολογίων μεταξύ των πόλεων της Θράκης αλλά και την αναγκαιότητα του εγχειρήματος.

Φιλοξενούμενος το πρωί της Τετάρτης, 2 Νοεμβρίου στο «Ράδιο Παρατηρητής 94 Fm» ο κ. Κατσιμίγας διερωτήθηκε ως προς το ποιος θα χρησιμοποιήσει τρένο για την εσωτερική μετακίνησή του στην Θράκη, απουσία μάλιστα τακτικών δρομολογίων όπως γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη.

«Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τέσσερα δρομολόγια σε άσχετες ώρες γεγονός που σημαίνει ότι στην καλύτερη θα ανέβουν 10 επιβάτες που συνεπάγεται σε 15-20 ευρώ σε εισπράξεις που δεν επαρκούν ούτε για την κάλυψη του κόστους κίνησης της αμαξοστοιχίας για δύο χιλιόμετρα» ανέφερε δηλώνοντας πεπεισμένος ότι το δρομολόγιο επανήλθε λόγω των συμβατικών υποχρεώσεων της εταιρείας για την εκτέλεση δρομολογίων ούτως ώστε να δικαιούται της κρατικής επιδότησης.

«Ένα τρένο θα πηγαινοέρχεται άδειο και η εταιρεία θα εισπράττει την επιδότηση από το κράτος» ανέφερε ο ίδιος χαρακτηριστικά για να τονίσει πως θα είχε νόημα η έστω και επιδοτούμενη σύνδεση της Θράκης με την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.