Διαπαραταξιακη συνεργασια για την τουριστικη προβολη του Δημου Κομοτηνης

Τρεις κύκλους εκδηλώσεων, σε διαφορετικές εποχές, θέλει να θεσμοθετήσει ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Πέτρος Ζωγράφου

Για τις δράσεις τουριστικής προβολής που θέλει να αναλάβει ο Δήμος Κομοτηνής, ενημερώθηκαν όσοι επικεφαλής παρατάξεων προσήλθαν στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Κομοτηνής το πρωί της Τετάρτης 11 Μαΐου.

Στην συνάντηση, που συγκάλεσε ο Δήμαρχος Κομοτηνής κ. Γιάννης Γκαράνης, και συμμετείχαν οι επικεφαλής των παρατάξεων Σύμπραξη Προοπτικής, κ. Αντώνης Γραβάνης και ΠΟΛΗτική Ανατροπή, κ. Ελένη Λαφτσή, παρουσιάστηκαν από τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού, κ. Πέτρο Ζωγράφου, οι συγκεκριμένες δράσεις που σχεδίασε με τους συνεργάτες του, σε συνεργασία με την εταιρία που εκπόνησε την τουριστική μελέτη του Δήμου Κομοτηνής, και θα προτείνει να εγκριθούν από το Δημοτικό Συμβούλιο στην κατεύθυνση της τουριστικής προβολής και δικτύωσης.

Οι τρεις κύκλοι εκδηλώσεων

Ανάμεσα στις προτάσεις, ήταν η δημιουργία τριών νέων κύκλων εκδηλώσεων, ώστε να υπάρχει μια συνεχής προσέλκυση επισκεπτών.

Ο πρώτος κύκλος αφορά στο καλωσόρισμα των φοιτητών και των οικογενειών τους τον Οκτώβριο, όπου ο Δήμος θεωρεί πολύ σημαντική την συμμετοχή των επαγγελματιών.

Ο δεύτερος κύκλος προβλέπει τριήμερο φεστιβάλ με άξονα την προσβασιμότητα, που θα πραγματοποιείται  στις αρχές Μαΐου, για να αξιοποιήσει η Κομοτηνή την εύφημο μνεία της ως προσβάσιμη ευρωπαϊκή πόλη, προσκαλώντας κάθε χρόνο τις ευρωπαϊκές πόλεις που κερδίζουν βραβείο προσβασιμότητας.

Τέλος, στόχος είναι να υπάρξει ξεχωριστός κύκλος για τον θρησκευτικό τουρισμό, για τον οποίο ο Αντιδήμαρχος έχει ήδη έρθει σε επαφή με την Μητρόπολη Μαρωνείας και Κομοτηνής.

Αναβάθμιση του visit komotini

Πέρα αυτής, οι προτάσεις, οι οποίες θα συζητηθούν και σε επερχόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κομοτηνής, είναι μια μείξη τοπικών δράσεων, και μακροπρόθεσμης στρατηγικής.

Έτσι προτείνεται η δημιουργία σήμανσης τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και σημείων ενδιαφέροντος, καθώς και χρήση ψηφιακών εφαρμογών για τους επισκέπτες.

Ήδη προωθείται η ανανέωση του visit komotini, σε διαφορετική κατεύθυνση από αυτή που είχε μέχρι τώρα, με την μετατροπή του σε ένα χώρο πληροφόρησης των τουριστών που επισκέπτονται ή σκέφτονται να επισκεφτούν την πόλη και την ευρύτερη περιοχή.

Στο πλαίσιο της προώθησης του τουρισμού, θα δημιουργηθούν τέσσερα θεματικά βίντεο και αντίστοιχα θεματικά έντυπα για πολιτιστικό, θρησκευτικό, μαθητικό, συνεδριακό τουρισμό και υποστήριξη αυτών.

Τέλος συζητήθηκε ο εμπλουτισμός της υπάρχουσας πολιτιστικής διαδρομής, και δράσεις εξωστρέφειας όπως συνεργασία με τον ΕΟΤ, προβολή σε ΜΜΕ, συμμετοχή σε εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, οργάνωση fam trip (από Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία) αλλά και διεξαγωγή συναντήσεων με αυτοδιοικητικούς κι επιχειρηματίες στη Βουλγαρία με τη συμμετοχή και θεσμικών φορέων από την περιοχή.

Ενεργοποίηση των επαγγελματιών θέλει ο Δήμος

Από τη συνάντηση, οι συμμετέχοντες συμφώνησαν να υπάρξει συνάντηση με τους επαγγελματίες της περιοχής, όπως την ΟΕΒΕΣ Ροδόπης και τον Εμπορικό Σύλλογο Κομοτηνής, τόσο για την ενημέρωσή τους όσο και για την ενεργό συμμετοχή τους στο visit komotini.

Θα δημιουργηθεί δε ένα ενημερωτικό σημείωμα προς τους επαγγελματίες όπου θα καταγράφονται οι επισκέψιμοι χώροι πολιτισμού που ανήκουν στον Δήμο Κομοτηνής με ώρες λειτουργίας και χρήσιμα τηλέφωνα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών. 

Ο κ. Ζωγράφου εξήγησε ότι το πλάνο διαμορφώθηκε σε συνεργασία με την εταιρία που εκπόνησε την τουριστική μελέτη του Δήμου Κομοτηνής. 

Τέλος, αναφέρθηκε ότι το θέμα θα υποβληθεί προς έγκριση στην ερχόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κομοτηνής.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.