Την ομορφη και φωτεινη πλευρα της Κομοτηνης επιχειρει να αναδειξει η «Λευκη Νυχτα»

Κική Κωνσταντινίδου: «Είναι σαφώς μια προωθητική ενέργεια, ωστόσο δεν είναι ενέργεια που αγγίζει το σημείο του ξεπουλήματος όπως η Black Friday»

Μια ευκαιρία να δείξει η πόλη το όμορφο και φωτεινό της πρόσωπο είναι η προσεχής διοργάνωση της «Λευκής Νύχτας» που μετά από δύο χρόνια απραξίας, ένεκα της πανδημίας του κορωνοϊού, επιστρέφει την προσεχή Παρασκευή 7 Οκτωβρίου στην Κομοτηνή.

Ο θεσμός της «Λευκής Νύχτας» επιστρέφει με την σύμπραξη μιας σειράς φορέων που συνεργάστηκαν γι’ αυτόν τον σκοπό, μεταξύ των οποίων ο Εμπορικός Σύλλογος Κομοτηνής και ο Δήμος Κομοτηνής, ο οποίος μάλιστα δια της ΔΚΕΠΠΑΚ έχει ετοιμάσει και ένα πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων, μέσα από τις οποίες επιχειρείται να «χτιστεί» ένα κλίμα γιορτινό.

Ένα γιορτινό κλίμα, που θα λειτουργήσει και ως «τονωτικό» στο καταναλωτικό αίσθημα των συμπολιτών που θα θελήσουν να κάνουν τις αγορές τους εκμεταλλευόμενοι τόσο τις προσφορές των καταστημάτων και των επιχειρήσεων της πόλης μας, προσφέροντας και ουσιαστική στήριξη στην τοπική αγορά.

Όπως εξήγησε η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής κ. Κική Κωνσταντινίδου μιλώντας το πρωί της Δευτέρας, 3 Οκτωβρίου στο «Ράδιο Παρατηρητής 94fm» η Λευκή Νύχτα, μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές γιορτές της Κομοτηνής, επιστρέφει σε μία περίοδο που η πόλη καλωσορίζει πολύ κόσμο, στον οποίο κυρίως η ενέργεια αυτή απευθύνεται για την τόνωση της αγοράς.

«Επιθυμούμε τα νέα παιδιά και οι οικογένειές τους που έρχονται στην πόλη μας και θα παραμείνουν για τα φοιτητικά τους χρόνια να γνωρίσουν ένα όμορφο και φωτεινό πρόσωπο της πόλης μας, να βγουν έξω και να καταναλώσουν» επεσήμανε η ίδια αναφερόμενη τόσο στις καλλιτεχνικές εκδηλώσεις όσο και στο περπάτημα που θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον Σύλλογο Καρκινοπαθών και Φίλων «Δύναμη Ψυχής» με στόχο το μήνυμα της πρόληψης απέναντι σε κάθε μορφή καρκίνου.

Μεγάλες εκπτώσεις αλλά όχι «ξεπούλημα»

Τα καταστήματα της Κομοτηνής θα παραμείνουν ανοιχτά έως τις 12 το βράδυ και οι επαγγελματίες έχουν ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία τους, με την κ. Κωνσταντινίδου ωστόσο να επισημαίνει πως η λογική της Λευκής Νύχτας δεν είναι αυτή του «ξεπουλήματος» καθώς τα καταστήματα μόλις παρέλαβαν τα προϊόντα της νέας σεζόν. «Είναι σαφώς μια προωθητική ενέργεια, ωστόσο δεν είναι ενέργεια που αγγίζει το σημείο του ξεπουλήματος όπως η Black Friday» εξήγησε τονίζοντας πως σκοπός είναι «να βοηθηθούν τόσο τα καταστήματα όσο και οι καταναλωτές καλύπτοντας τις ανάγκες τους».

Η φετινή διοργάνωση γίνεται επίσης και μετά την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων που «αποδιοργάνωναν» καταναλωτές και επαγγελματίες, γεγονός που ενδεχομένως οδηγήσει σε αυξημένο ενδιαφέρον για αγορές. Ερωτηθείσα σε σχέση με το τι θα πρέπει να προσέξουν για την ημέρα οι επαγγελματίες η κ. Κωνσταντινίδου εξήγησε ότι ισχύει ότι ισχύει πάντα στις εκπτωτικές περιόδους, ενώ δεν θα πρέπει στις βιτρίνες των καταστημάτων να αναγράφεται η λέξη «εκπτώσεις». Από κει και πέρα τα είδη που βρίσκονται σε προσφορά θα πρέπει να είναι συγκεντρωμένα και με εύκολο τρόπο ο επαγγελματίας να μπορεί να αποδείξει την τιμή, προ και μετά του ποσοστού της έκπτωσης.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.