Τα εξι βηματα για τη συμμετοχη στο προγραμμα κοινωφελους εργασιας

Στη λειτουργία γραφείων εξυπηρέτησης πολιτών για όσους δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή έτσι ώστε να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση στο site του ΟΑΕΔ για συμμετοχή στο πρόγραμμα κοινωφελούς χαρακτήρα προχωρά ο Δήμος Κομοτηνής. Τα γραφεία λειτουργούν ήδη από χθες και θα παραμείνουν ανοιχτά μέχρι τη Δευτέρα 27 Απριλίου, όποτε και λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων, στα δύο Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) του Δήμου. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος η υποβολή της αίτησης από τα γραφεία του ΚΕΠ γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των αιτούντων.

 

Μισθός έως 495 ευρώ

 

Να σημειωθεί παράλληλα ότι το μισθολογικό κόστος αντιστοιχεί σε 19,81 ευρώ ημερησίως – και όχι μεγαλύτερο από 495,25 ευρώ μηνιαίως – για τους ανέργους άνω των 25 ετών και σε 17,27 ευρώ ημερησίως – και όχι μεγαλύτερο από 431,75 ευρώ μηνιαίως – για τους ανέργους κάτω των 25 ετών. Παράλληλα, στο νέο πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας ορίζεται ως επιλέξιμη δαπάνη για το μη μισθολογικό κόστος, το οποίο για τους ανέργους άνω των 25 ετών δεν υπερβαίνει το ποσό των 234,80 ευρώ και για τους ανέργους κάτω των 25 ετών το ποσό των 204,70 ευρώ.

 

Τα έξι βήματα του προγράμματος

 

1. Η ηλεκτρονική αίτηση έχει θέση υπεύθυνης δήλωσης, ενώ ο κάθε άνεργος έχει δικαίωμα να υποβάλει μία ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής και να επιλέξει μέχρι τρεις επιβλέποντες φορείς, αφού πρώτα συμπληρώνει υποχρεωτικά τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ του.

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται αποκλειστικά μέσω του Διαδικτύου, στον ιστότοπο του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr) με χρήση του πεδίου «καταχώρηση ηλεκτρονικών αιτήσεων».

2. Ο ωφελούμενος άνεργος συμπληρώνει υποχρεωτικά τα πεδία που ακολουθούν, ανάλογα με το αν είναι αρχηγός μονογονεϊκής οικογένειας, αν είναι πτυχιούχος άνεργος ΑΕΙ πανεπιστημιακού και τεχνολογικού τομέα ή αν έχει ανήλικα τέκνα. Στα πρόσθετα στοιχεία, εφόσον έχει άνεργο /-η σύζυγο που δεν υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση, συμπληρώνει και τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ του/της άνεργου συζύγου στα αντίστοιχα πεδία «ΑΦΜ Συζύγου» και «ΑΜΚΑ Συζύγου». Τέλος, στην ενότητα «Στοιχεία Επικοινωνίας», δηλώνει υποχρεωτικά τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εφόσον υπάρχει.

3. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία υποβολής αιτήσεων, ο ΟΑΕΔ επεξεργάζεται ηλεκτρονικά τις αιτήσεις και κατατάσσει με μηχανογραφικό τρόπο τους υποψηφίους σε Προσωρινό Πίνακα Κατάταξης Ανέργων.

4. Στον πίνακα αυτόν αναγράφονται ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης, η συνολική βαθμολόγηση των κριτηρίων, η ειδικότητα κάθε υποψηφίου, οι δηλωθείσες προτιμήσεις και ο επιβλέπων φορέας.

5. Σε περίπτωση ισοβαθμίας στη βαθμολογία, προηγείται ο άνεργος που συγκεντρώνει τις περισσότερες μονάδες από το πρώτο κριτήριο κατάταξης και αν αυτές συμπίπτουν, από το δεύτερο κριτήριο και ούτω καθεξής.

6. Εν συνεχεία και αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία των ενστάσεων καταρτίζεται ο οριστικός πίνακας ανέργων. Τέλος, αφού γίνει ανάρτηση του οριστικού πίνακα, οι αρμόδιοι υπάλληλοι των ΚΠΑ2 όπου ανήκει ο Επιβλέπων Φορέας καλούν τους ωφελούμενους που έχουν επιλεγεί προς τοποθέτηση, εντός προθεσμίας πέντε εργάσιμων ημερών, να υποδειχθούν στους Επιβλέποντες Φορείς.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.