Πως να κρατησετε σταθερους τους πελατες σας και να κερδισετε νεους

Η i-magic εδώ και 11 περίπου χρόνια σχεδιάζει ιστοσελίδες, εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου και εξειδικευμένα συστήματα με βάση τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Ο διευθυντής της εταιρείας Θεόδωρος Μπατζάκας μίλησε στον ΠτΘ για μια νέα δραστηριόητα που αλλάζει τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους οι έμποροι και επαγγελματίες, ένα απλό τρόπο που άμεσα επιβραβεύει τους καταναλωτές αλλά τους δίνει και την αίσθηση των vip…

ΠτΘ: κ. Μπατζάκα, τι είναι ένα σύστημα επιβράβευσης πελατών;
Θ.Μ.:
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα με το οποίο καταγράφονται οι καταναλωτικές συνήθειες των πελατών μιας επιχείρησης με σκοπό να μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και να ανταμείψουμε τους συχνούς και «πιστούς» (loyal) πελάτες μας με επιπλέον προνόμια, εκπτώσεις, συμμετοχή σε διαγωνισμούς κ.α. Με αυτό τον τρόπο, τους λέμε ένα έμπρακτο «ευχαριστώ» για την προτίμησή τους.

ΠτΘ: Πώς λειτουργει; Ποια είναι τα στάδια που το αποτελούν;
Θ.Μ.:
Είναι πολύ απλό. Ο πελάτης, με την επίσκεψή του στο κατάστημα που εφαρμόζει ένα loyalties program συμπληρώνει μια αίτηση εγγραφής μέλους στο κατάστημα. Το κατάστημα του δίνει μια κάρτα, όπως οι πιστωτικές, η οποία έχει τα διακριτικά της επιχείρησης καθώς επίσης και το όνομα του πελάτη. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, ο πελάτης απολαμβάνει τα προνόμια που του προσφέρει το πρόγραμμα της εκάστοτε επιχείρησης. Μπορεί να είναι μια ενιαία έκπτωση στις υπηρεσίες – προϊόντα της, ή εξαργύρωση των πόντων που έχει συγκεντρώσει με κάποιο προϊόν – υπηρεσία ή πλήθος άλλων ειδικών προνομίων. Απλά κάθε φορά που επισκέπτεται την επιχείρηση, δίνει την κάρτα του στο ταμείο και ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα καταχωρεί σε δευτερόλεπτα τους πόντους που έχει κερδίσει με την κατανάλωση που κάνει εκείνη τη στιγμή.

ΠτΘ: Αυτό δίνει κίνητρο στον πελάτη για να προτιμήσει το συγκεκριμένο κατάστημα;
Θ.Μ.:
Ακριβώς. Όλη η φιλοσοφία ενός συστήματος επιβράβευσης, είναι να παρέχονται πραγματικά οφέλη στον πελάτη της επιχείρησης, για να παραμείνει σταθερός και να απολαμβάνει υπηρεσίες με προσωπικό χαρακτήρα. Δε χρειάζεται πλέον να βρίσκει τον ιδιοκτήτη στην επιχείρηση επειδή τον γνωρίζει και ξέρει ότι θα του κάνει μια καλύτερη τιμή στην αγορά του. Ξέρει ότι η επιχείρηση γνωρίζει πια οτι είναι καλός πελάτης και «απαιτεί» τα προνόμιά του.

ΠτΘ: Σε τι είδους επιχειρήσεις απευθύνεται ένα τέτοιο σύστημα; Υπάρχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό;
Θ.Μ.:
Η υπηρεσία απευθύνεται σχεδόν σε κάθε κλάδο επιχείρησης. Οι κανόνες επιβράβευσης απλά αλλάζουν ανάλογα με το είδος των πελατών ή του αντικειμένου δραστηριότητας, κάτι το οποίο συζητάμε μαζί με τον επιχειρηματία κατά τη διαδικασία εγκατάστασης του συστήματος. Είδη ένδυσης, spa, γυμναστήρια, τουριστικά πρακτορεία, clubs και σχεδόν κάθε κλάδος επιχείρησης μπορεί να επωφεληθεί από την εφαρμογή ενός τέτοιου προγράμματος. Όσον αφορά τις τεχνικές απαιτήσεις, αρκεί ένας υπολογιστής συνδεδεμένος στο Internet. Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η εταιρεία μας, με κόστος τόσο χαμηλό που ξεκινά από τα 1000 Ευρώ.

ΠτΘ: Τελικά οι πλαστικές κάρτες μπαίνουν στη ζωή μας με πολλούς τρόπους…
Θ.Μ.:
Βέβαια. Οι εφαρμογές με κάρτες είναι αμέτρητες και οι δυνατότητες το ίδιο. Η εταιρεία μας άλλωστε, πέραν των συστημάτων επιβράβευσης, είναι σε θέση να προσφέρει ταυτότητες προσωπικού, συστήματα ωρομέτρησης για το προσωπικό των επιχειρήσεων, συστήματα ελεγχόμενης πρόσβασης για χώρους με μεγάλες απαιτήσεις ασφαλείας, κατασκευή ταυτοτήτων για συλλόγους, σωματεία, συνέδρια κλπ καθώς επίσης και κάρτες τύπου «ξυστό» για διαγωνισμούς, εγκαίνια κ.α.

ΠτΘ: Πώς μπορεί κάποιος ενδιαφερόμενος να πάρει περισσότερες πληροφορίες για αυτές τις εφαρμογές;
Θ.Μ.:
Μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία μας στο τηλέφωνο 25310.25620, να μας στείλει e-mail στο [email protected] ή να μας επισκεφθεί στο νέο μας χώρο στη Ν. Μισιρλή 10 και Ανδρονίκου γωνία για μια επίδειξη των συστημάτων.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.