Παραταση εως τελος του μηνα για τον διαγωνισμο «Δημαριο – Ελληνοβουλγαρικα συνορα»

Πρόκειται για το συμπληρωματικό έργο κόστους 10,7 εκ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) της αρχικής εργολαβίας – Περιλαμβάνει επιπρόσθετα έργα σταθεροποίησης των ορυγμάτων

Παράταση έως τέλος  του μήνα πήρε ο διαγωνισμός για το έργο που ολοκληρώνει τον κάθετο άξονα Ξάνθης και συγκεκριμένα το τμήμα Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα.

Όπως ανακοινώθηκε από  την Εγνατία οδό ΑΕ που είναι η εποπτεύουσα αρχή ο διαγωνισμός από τις 12 Ιουνίου μεταφέρθηκε στις 26 Ιουνίου και η αποσφράγιση των προσφορών από τις 16 στις 30 του ίδιου μήνα.

Πρόκειται για το συμπληρωματικό έργο της αρχικής εργολαβίας

H παράταση είναι η πρώτη για το συγκεκριμένο έργο αφορά την νέα προκήρυξη που βγήκε τον Απρίλιο αφού κρίθηκε κατά την εξέλιξη του έργου του Α’ τμήματος του κάθετου άξονα Ξάνθης  «Δημάριο  – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα»  ότι απαιτούνται επιπρόσθετα μέτρα σταθεροποίησης των ορυγμάτων. Όπως διευκρίνισε στο «Ε» η Πολιτικός Μηχανικός της Εγνατίας ΑΕ, επιβλέπουσα του έργου Υποδιευθύντρια κα Όλγα Μήτσιου κατά την προκήρυξη του έργου: «Πρόκειται για ορεινή περιοχή που παρουσιάζει ιδιαίτερες δυσκολίες. Γι’ αυτό το λόγο χρειάζονται επιπρόσθετα  έργα σταθεροποίησης των ορυγμάτων που δεν προβλέπονταν στην αρχική μελέτη και έτσι αποφασίστηκε να βγει νέα προκήρυξη διαγωνισμού. Το έργο έχει παράταση έως τον Αύγουστο το 2023 αλλά με την νέα προκήρυξη αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2023.  Σ’ ότι αφορά το κόστος του έργου έως τώρα ανέρχεται σε 49 εκ. ευρώ και τώρα προστίθενται άλλα 10,7 εκ. ευρώ, δηλαδή περίπου 60 εκ. ευρώ, για οδικό δίκτυο συνολικού μήκους 49χλμ».

Το κόστος του έργου με τον ΦΠΑ ανέρχεται σε 13,26 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 10,7 εκατ. ευρώ). Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε μόλις 7 μήνες.

Τι περιλαμβάνει το συμπληρωματικό έργο

Αντικείμενο του έργου είναι :

Η κατασκευή του ορύγματος

Η πλήρης κατασκευή των οπλισμένων επιχωμάτων

Η κατασκευή των υπολοιπόμενων εργασιών οδοστρωσίας

Η κατασκευή των αρμών συστολοδιαστολής των γεφυρών

Η πλήρης κατασκευή της στεγάνωσης με ειδικές μεμβράνες του καταστρώματος των γεφυρών Γ11, Γ12,Γ13 και Γ14.

Η πλήρης κατασκευή των ερεισμάτων μεταξύ των ορυγμάτων Ο20 και Ο26 από Χ.Θ. 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.

Η πλήρης κατασκευή των ασφαλτικών στρώσεων μεταξύ των ορυγμάτων Ο20 και Ο26 από Χ.Θ. 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.

Η πλήρης κατασκευή αντιολισθηρής στρώσης πάχους 25mm με χρήση τροποποιημένης ασφάλτου μεταξύ των ορυγμάτων Ο20 και Ο26 από Χ.Θ. 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.

Η πλήρης κατασκευή των εργασιών σήμανσης – ασφάλισης μεταξύ των ορυγμάτων Ο20 και Ο26 από Χ.Θ. 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.  Η πλήρης κατασκευή εργασιών επένδυσης πρανών και υδροσποράς μεταξύ των ορυγμάτων Ο20 και Ο26 από Χ.Θ. 13+500,00 έως Χ.Θ. 16+147,00.

Στις εργασίες κατασκευής του έργου εκτός από τις ανωτέρω εργασίες ενδέχεται να απαιτηθούν και πρόσθετες εργασίες βελτίωσης του τοπικού αγροτικού – δασικού δικτύου.

Πηγή: Εμπρός

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.