Παναγιωτης Καρυδοπουλος, Ηλεκτρονικος μηχανικος, Ιδρυτης της βραβευθεισας εταιριας «Η τεχνολογια δεν σταματαει ποτε, συνεχως προχωραει και τα προβληματα εξελισσονται μαζι της»

H εταιρία Computer Systems ιδρύθηκε το 2008 από τον Παναγιώτη Καρυδόπουλο με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Το όνομα μπορεί να μη λέει πολλά στους Ροδοπίτες, ωστόσο ο κ. Καρυδόπουλος έλκει την καταγωγή του από τη Ροδόπη, καθώς ο πατέρας του είναι από τη Σάλπη. Λίγες ημέρες πριν, η εταιρία του Computer Systems απέσπασε το Βραβείο Καινοτομίας στον ετήσιο διαγωνισμό που διοργανώνει το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, διάκριση διόλου τυχαία καθώς η Computer Systems έχει καταφέρει να ξεπεράσει τα ελλαδικά σύνορα και να θεωρείται πλέον εταιρία- εργαστήριο αιχμής στον τομέα της επισκευής φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών σ’ όλον τον κόσμο, και όχι μόνον…. Αφού η εταιρία του νεαρού Ηλεκτρονικού μηχανικού Παναγιώτη Καρυδόπουλου επιδίδεται συγχρόνως σε έρευνα και εφαρμόζει πρωτοποριακές τεχνικές και μεθόδους, σε δικά της εργαστήρια, με δικά της μέσα και δικούς της ερευνητές. Αποτέλεσμα αυτής της τολμηρής ομολογουμένως για τα ελληνικά δεδομένα κίνησης είναι η διεθνής αναγνώριση, αφού σήμερα η Computer Systems έχει πελάτες σε πάνω από 50 χώρες στον κόσμο, αποτελώντας παράλληλα μια εταιρία πρότυπο και ως προς τις δυνατότητες που παρέχει το ηλεκτρονικό εμπόριο που ολοένα κερδίζει έδαφος και στην Ελλάδα. Και όχι μόνον, αφού η προσωπική διαδρομή και οι παγκοσμίως γνωστοποιημένες, μέσω του διαδικτύου, ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Computer Systems του κ.Καρυδόπουλου, δείχνουν το δρόμο και τον τρόπο προς μια νέα εξωστρεφή ελληνική οικονομία στο τοπίο της οποίας οι καταναλωτές προέρχονται πλέον από όλο τον κόσμο, αρκεί βέβαια το ανταγωνιστικό επιχειρηματικό πλεονέκτημα να προκύπτει από το μόχθο και την εφευρετικότητα της καινοτομίας…

 

Παναγιώτης Καρυδόπουλος όμως, Ροδοπίτης και δη Σαλπιώτης εκ καταγωγής…

 

«Προσπαθούμε πάντα τις δουλειές που κάνουμε να τις βλέπουμε σοβαρά και επιστημονικά ώστε να έχουμε και σωστό και σταθερό αποτέλεσμα»

 

ΠτΘ: Κατ’ αρχάς «Συγχαρητήρια» για το βραβείο σας, δηλώνοντας ταυτοχρόνως ότι είμαστε περήφανοι ως ροδοπίτες που η καταγωγή σας είναι από τα μέρη μας, και δη από τη Σάλπη. Ας περάσουμε όμως κατ’ ευθείαν στη συζήτηση μαζί σας προκειμένου να γνωρίσουμε το αντικείμενο της επιτυχίας σας. Ασχολείστε με την ηλεκτρονική τεχνολογία και τον κόσμο των υπολογιστών. Είναι εύκολη η καθημερινή ενασχόληση με έναν τομέα τόσο απαιτητικό;

Π.Κ.: Για εμάς είναι η καθημερινότητά μας. Δεν το βλέπουμε σαν κάτι ιδιαίτερο. Είναι αυτό που ξέρουμε να κάνουμε. Αυτή τη στιγμή έχουμε δυο ερευνητικά έργα σε εξέλιξη με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας. Προσπαθούμε πάντα τις δουλειές που κάνουμε να τις βλέπουμε σοβαρά και επιστημονικά ώστε να έχουμε και σωστό και σταθερό αποτέλεσμα. Ασχολούμαστε κυρίως με επισκευές ηλεκτρονικών πλακετών φορητών υπολογιστών.

 

«Οι υπηρεσίες ήταν αυτές που μας έφεραν φήμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο»

 

ΠτΘ: Οι σπουδές σας ήταν στο αντικείμενο της ηλεκτρονικής μηχανικής. Πώς καταφέρατε να υπεισέλθετε στο κομμάτι της έρευνας σε διεθνές μάλιστα επίπεδο με δεδομένο ότι στη χώρα μας υπάρχει υπερπληθώρα επιστημόνων στο αντικείμενό σας, οι οποίοι όμως είναι συνήθως άνεργοι; Εσείς πώς κάνετε τη διαφορά; Πώς δεν φοβηθήκατε τον διεθνή ανταγωνισμό και μήπως χρειάζεται να έχει κάποιος μεγάλη αυτοπεποίθηση για να πετύχει κάτι ανάλογο;

Π.Κ.: Η αυτοπεποίθηση για να επιχειρήσεις κάτι τέτοιο έρχεται βήμα βήμα. Στην αρχή κάνεις κάποιες δοκιμές και από τα αποτελέσματα αποκτάς αυτοπεποίθηση. Πριν δημιουργηθεί η εταιρία, ξεκίνησα να αγοράζω και να πουλάω κάποια πράγματα μέσω του e-bay, περίπου μια δεκαετία πριν, δηλαδή σε μια εποχή που δεν ήμασταν εξοικειωμένοι ως Έλληνες με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Με αυτό τον τρόπο απέκτησα «καλό όνομα» και έτσι, όταν ξεκίνησε η επιχείρηση και είχα τη δυνατότητα να πουλήσω μεγαλύτερο όγκο εμπορευμάτων και υπηρεσιών, τότε πλέον αποκτήσαμε διεθνές όνομα. Έτσι οι πελάτες μας γνώριζαν ότι στο e-bay υπάρχει μια επιχείρηση η οποία μπορεί να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, καθώς οι υπηρεσίες ήταν αυτές που μας έφεραν φήμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι πελάτες μάς έστελναν το τμήμα του υπολογιστή που είχε βλάβη, το επισκευάζαμε στο εργαστήριο και το ξαναστέλναμε πίσω επισκευασμένο. Το θετικό με το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ότι καταργεί τις αποστάσεις. Ο πελάτης όταν μπαίνει στο e-bay από την Αμερική έχει την αίσθηση ότι η επιχείρηση είναι στην Ελλάδα αλλά η πραγματική επαφή του είναι με τον υπολογιστή και με το ταχυδρομείο αργότερα, οπότε μειώνεται η αίσθηση της απόστασης που έχει.

 

«Η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν την εποχή που ξεκίνησα μικρή, οπότε είπα να δοκιμάσω να απευθυνθώ στη διεθνή αγορά που υπήρχαν πολλοί πελάτες»

 

ΠτΘ: Η ιδέα να πουλήσετε στον παγκόσμιο ιστό υπηρεσίες ανάκτησης δεδομένων και επισκευής laptop ήταν δική σας;

Π.Κ.: Ναι δική μου ήταν. Στο ξεκίνημα της επιχείρησης εντόπισα κάποια προβλήματα κυρίως στις υπηρεσίες επισκευής φορητών υπολογιστών τα οποία είχαν μια συγκεκριμένη λύση αλλά ήταν χρονοβόρα. Σε αυτό το πρόβλημα δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα τότε, γιατί και το πρόβλημα ήταν καινούργιο και η λύση. Ένας επιπλέον λόγος που με έκανε να στραφώ στη διεθνή αγορά είναι ότι η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν μικρή τότε, οπότε είπα να δοκιμάσω να απευθυνθώ στη διεθνή αγορά που υπήρχαν πολλοί πελάτες. Ήταν εύκολο οι πελάτες να μου στείλουν το κομμάτι του υπολογιστή τους που είχε πρόβλημα γιατί ήταν μικρό, όποτε και από την Αυστραλία μπορούσε κάποιος να μου το ταχυδρομήσει και σε μικρό χρονικό διάστημα να το έχει πίσω.

 

«Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες για τις οποίες μπορεί να διαμαρτυρηθεί ο πελάτης»

 

ΠτΘ: Μπορείτε να μας αναφέρετε τις πρώτες εντυπώσεις ενός επιτυχημένου στο διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο επιχειρηματία;

Π.Κ.: Τις πρώτες φορές που κάποιος αγόραζε τις υπηρεσίες μου – γιατί στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι προπληρωμένες τέτοιου είδους υπηρεσίες- σίγουρα αυτό ήταν πάρα πολύ ευχάριστο. Το άγχος είναι μετά το στάδιο της επισκευής όπου πρέπει να μείνει ικανοποιημένος ο πελάτης, γιατί είναι πάρα πολλά τα πράγματα που μπορούν να πάνε στραβά. Μπορεί να υπάρξει κάποιο πρόβλημα στο ταχυδρομείο ή στη μεταφορά. Μπορεί επίσης να μην κάνει κάτι σωστά ο παραλήπτης όταν παραλάβει το επισκευασμένο αντικείμενο ή κάτι να μην του αρέσει. Στην αρχή ας πούμε είχαμε παράπονα, γιατί κάποιοι ήθελαν τα αντικείμενα να είναι σε διαφορετικό φάκελο. Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες δηλαδή για τις οποίες μπορεί να διαμαρτυρηθεί ο πελάτης αλλά όταν αφήνει μετά ένα σχόλιο θετικό στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι απόλυτη η ικανοποίηση.

 

ΠτΘ: Το βραβείο το πήρατε για το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρετε ή για κάποια συγκεκριμένη δραστηριότητά σας;

Π.Κ.: Το βραβείο ήταν για τη συνολική λειτουργία της επιχείρησης. Για εμάς ήταν η πρώτη αναγνώριση από επίσημο φορέα, οπότε μας εξύψωσε πολύ το ηθικό καθώς ό,τι κάνουμε είναι αποτέλεσμα ερευνητικών έργων και η έρευνα όσο είναι σε εξέλιξη δεν έχει χειροπιαστά αποτελέσματα. Οπότε όταν βλέπεις ότι υπάρχει μια αναγνώριση από το Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης που εξετάζει εκατοντάδες επιχειρήσεις με αξιόλογες δομές και έργο τότε καταλαβαίνεις ότι κάτι έχεις κάνει σωστά.

 

«Η έρευνα απαιτεί πολλές ώρες δουλειάς»

 

ΠτΘ: Επιχειρείτε σε ένα κλάδο όπου ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και ασχολείστε επιπλέον με την έρευνα. Πού διεξάγετε αυτές τις έρευνες;

Π.Κ.: Οι έρευνες γίνονται στο δικό μας εργαστήριο. Οι ερευνητές μας είναι ο κ. Παναγιώτης Φραντζής και ο κ. Κώστας Καραδάμογλου. Έχουν και οι δύο πολύ μεγάλη εμπειρία και γνώσεις στο αντικείμενο αλλά έχουμε και πολύ καλό εξοπλισμό καθώς είχαμε κάνει μια μεγάλη επένδυση σε εξειδικευμένα εργαλεία. Ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να έχουμε το έχουμε στο εργαστήριο μας. Από εκεί και πέρα όμως η έρευνα απαιτεί πολλές ώρες δουλειάς. Δεν υπάρχουν ωράρια, αργίες ή Σαββατοκύριακα. Βέβαια έχουμε και την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας. Χωρίς την υποστήριξή της δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε πολλά πράγματα στο κομμάτι της έρευνας.

 

«Οι εταιρίες και οι κατασκευαστές έχω την αίσθηση πως επιδιώκουν να βγαίνουν προβλήματα στα προϊόντα που παράγουν και να μην λύνονται εύκολα»

 

ΠτΘ: Υπάρχουν ακόμα προβλήματα στις επισκευές που σας κρατούν σε εγρήγορση; Ο τομέας της επισκευής ηλεκτρονικών υπολογιστών είναι ένας τομέας που σας προσφέρει συνεχώς νέα δεδομένα;

Π.Κ.: Σαφώς και υπάρχουν νέα δεδομένα συνεχώς, γι’ αυτό και οι έρευνές μας που βρίσκονται τώρα σε εξέλιξη, μόλις τελειώσουν, θα επιδιώξουμε να ξεκινήσουμε κάτι καινούργιο, γιατί και η τεχνολογία δεν σταματάει ποτέ, συνεχώς προχωράει και τα προβλήματα εξελίσσονται μαζί της. Οι εταιρίες και οι κατασκευαστές, από την εμπειρία που απέκτησα με την τριβή στο αντικείμενο, έχω την αίσθηση πως επιδιώκουν να βγαίνουν προβλήματα στα προϊόντα που παράγουν και να μην λύνονται εύκολα. Επειδή εμείς ψάχνουμε το πρόβλημα στη ρίζα του επιδιώκουμε να βρούμε τον τρόπο να το επισκευάσουμε ώστε να μην ξαναχαλάσει. Το πρόβλημα σε αυτό όμως είναι το κόστος.

 

«Ο στόχος μας είναι να υποστηρίζουμε άλλα εργαστήρια που ασχολούνται με επισκευές»

 

ΠτΘ: Τα σχέδια για το μέλλον ποια είναι;

Π.Κ.: Εκεί που επενδύουμε εμείς αυτή τη στιγμή είναι στο να συνεχίσουμε να ψάχνουμε προβλήματα που απαιτούν επισκευή και ο στόχος μας είναι να υποστηρίζουμε άλλα εργαστήρια που ασχολούνται με επισκευές. Σαφώς και δεν μπορούμε να επισκευάσουμε όλους τους υπολογιστές της Ευρώπης αλλά θα θέλαμε να υποστηρίζουμε εργαστήρια, να τους δίνουμε λύσεις και να κάνουν αυτοί τις επισκευές. Υπάρχουν ήδη εργαστήρια και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και στην Αμερική που παίρνουν τεχνογνωσία από εμάς. Είναι αρκετά αποτελεσματικό το μοντέλο αυτό και πάνω σε αυτό στοχεύουμε να συνεχίσουμε. Εξελισσόμαστε δηλαδή σαν κέντρο υποστήριξης. Στον τομέα της υποστήριξης έχει περίπου 1,5 χρόνο που ξεκινήσαμε, έχει αποτελεσματικότητα αυτό το μοντέλο και συνεχώς προσπαθούμε να το βελτιώσουμε.

 

«Δεν είναι εύκολο να γίνουν πωλήσεις στο Amazon καθώς υπάρχουν πολλές απαιτήσεις»

 

ΠτΘ: Πέρα από το e bay έχετε επεκταθεί και στο Amazon…

Π.Κ.: Το Amazon είναι πιο απαιτητικό κανάλι πωλήσεων, γιατί εξασφαλίζει τον πελάτη στις αγορές του. Ο χρήστης νιώθει ότι έχει να κάνει με το Amazon και όχι με κάποιο συγκεκριμένο πάροχο οπότε και οι απαιτήσεις του είναι πάρα πολλές. Πριν από ένα χρόνο ανοίξαμε το κατάστημά μας στο Amazon, τον τελευταίο καιρό είναι που αρχίσαμε όμως να αισθανόμαστε ότι υπάρχει ανταπόκριση των χρηστών στο Amazon. Δεν είναι εύκολο να γίνουν πωλήσεις στο Amazon καθώς υπάρχουν πολλές απαιτήσεις.

 

H εταιρεία Computer Systems του Παναγιώτη Καρυδόπουλου

 

Η επιχείρηση Computer Systems ιδρύθηκε το 2008 από τον ηλεκτρονικό μηχανικό Παναγιώτη Καρυδόπουλο ως εργαστήριο επισκευής φορητών υπολογιστών. Το ερευνητικό προσωπικό αποτελείται από τους Phd μηχανικό υλικών Παναγιώτη Φραντζή και τον Phd ηλεκτρολόγο μηχανικό Κώστα Καραδάμογλου. Στο εργαστήριο απασχολούνται 3 ακόμη μηχανικοί καθώς και διοικητικό προσωπικό και τεχνικοί. Στην επιχείρηση υλοποιούνται δύο ερευνητικά έργα με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της ΕΕ σε τεχνολογίες αιχμής όπως είναι η ανάκτηση δεδομένων και μέθοδοι επισκευής εξαρτημάτων BGA (που χρησιμοποιούνται σε όλες τις συσκευές υψηλής τεχνολογίας και λόγω σχεδιαστικής αστοχίας παρουσιάζουν μεγάλο αριθμό βλαβών). Η επιχείρηση από την αρχή της λειτουργίας της στόχευσε στην παροχή υπηρεσιών σε πελάτες της διεθνής αγοράς μέσω του ebay.com με πολύ μεγάλη επιτυχία. Χάρη στο ερευνητικό έργο η επιχείρηση έχει αναπτύξει 5 προϊόντα (τα δύο μοναδικά στο είδος τους) εξειδικευμένα για χρήση από επαγγελματίες του χώρου της πληροφορικής και της ηλεκτρονικής. Μέσω των ιστιοτόπων ebay.com και amazon.com η επιχείρηση έχει πουλήσει προϊόντα και υπηρεσίες σε πελάτες από περισσότερες από 70 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το εργαστήριο της Computer Systems είναι κατά πάσα πιθανότητα μία από τις ελάχιστες επιχειρήσεις στην Ελλάδα που μπορεί να δηλώνει με αποδείξεις ότι «πούλησε» υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας σε πελάτες σε χώρες όπως Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, ΗΠΑ κτλ . Το ερευνητικό έργο της επιχείρησης έχει παρουσιαστεί σε διεθνές συνέδριο και έχει δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά.

 

Ερευνητικά και τεχνολογικά επιτεύγματα

 

– 2008 Δεκέμβριος. Πρώτη επισκευή κάρτας γραφικών σε laptop ΙΒΜ με τη μέθοδο reflow και σταθμό θερμού αέρα

– 2009 Μάρτιος. Πρώτη επισκευή κάρτας γραφικών σε laptop HP DV6000 με τη μέθοδο reballing και σταθμό Jovy Systems RE7500

– 2009 Ιούνιος. Διάθεση της υπηρεσίας επισκευής κάρτας γραφικών σε διάφορα laptop μέσω του ebay στην παγκόσμια αγορά χωρίς ουσιαστικό ανταγωνισμό. Έως σήμερα η υπηρεσία έχει πουληθεί σε πελάτες από περισσότερες από 50 χώρες.

– 2012 Σεπτέμβριος. Έναρξη ερευνητικού έργου με θέμα “ανάπτυξη μεθόδου επισκευής εξαρτημάτων BGA από μικρά εργαστήρια” με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ε.Ε. Η μοναδική SME επιχείρηση που χρηματοδοτείται από την Ε.Ε. για έρευνα στο αντικείμενο αυτό. http://www.pr.com/press-release/477423

– 2013 Ιανουάριος. Δημιουργία ελαστομερούς μόνιμου BGA Stencil για χρήση κατά την επισκευή εξαρτημάτων BGA με ιδιότητες οι οποίες αναιρούν τους λόγους παρουσίασης βλάβης στα εξαρτήματα αυτά. Το προϊόν είναι σε στάδιο ανάπτυξης μεθόδου παραγωγής με κόστος κατάλληλο για εμπορική αξιοποίηση. https://www.youtube.com/watch?v=BNQTad-ADqw

– 2013 Απρίλιος. Δημιουργία του BGA COAT. Πρόκειται για υλικό το οποίο τοποθετείται μετά την επισκευή ενός εξαρτήματος BGA κάτω από το εξάρτημα σε υγρή μορφή και στη συνέχεια μετατρέπεται σε ελαστομερές υλικό με ιδιότητες παρόμοιες με το προαναφερθέν stencil. Το BGA COAT πωλείται μέσω του ebay και του amazon και χρησιμοποιείται από μερικά σοβαρά εργαστήρια στο εξωτερικό κυρίως.

– 2013 Σεπτέμβριος. Δημιουργία του CS FLUX. Πρόκειται για flux υψηλής ρευστότητας κατάλληλο για χρήση κάτω από το εξάρτημα BGA πριν την αφαίρεσή του (ή πριν το reflow). Το CS FLUX έχει πουληθεί τους τελευταίους 8 μήνες μέσω του ebay και του amazon σε περισσότερες από 40 χώρες και χρησιμοποιείται από πολλά εργαστήρια.

– 2013 Οκτώβριος. Δημιουργία του K5 PRO και του K4 PRO. Πρόκειται για θερμοαγώγιμες κρέμες ειδικά σχεδιασμένες για τα εξαρτήματα BGA. Το K5 PRO είναι κρέμα εξαιρετικά παχύρευστη η οποία σκοπό έχει να αντικαταστήσει τα thermal pads. Έχει τουλάχιστον 3 φορές μεγαλύτερη θερμική αγωγιμότητα από τα pads και μπορεί να “γεμίσει” κενά πάχους έως 3.5mm. Όσοι τεχνικοί ασχολούνται με τις επισκευές laptop γνωρίζουν πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι η αντικατάσταση των thermal pad μετά από κάθε επέμβαση. To K4 PRO είναι θερμοαγώγιμη κρέμα υψηλής ρευστότητας με πολύ μικρά σωματίδια κατάλληλη για περιπτώσεις όπου η ψύκτρα έρχεται σε άμεση επαφή με το εξάρτημα καθώς γεμίζει ακόμη και τα μικρότερα κενά χωρίς να δημιουργεί film πάνω στο εξάρτημα. Τα δύο προϊόντα (συνήθως σετ) έχουν πουληθεί σε περισσότερες από 60 χώρες τους τελευταίους 8 μήνες μέσω του amazon και του ebay.

– 2013 Νοέμβριος. Έναρξη ερευνητικού έργου με αντικείμενο την ανάκτηση δεδομένων με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ε.Ε. http://www.pr.com/press-release/527543

– 2014 Ιούνιος. Δημιουργία υλικού υψηλής αντοχής / χαμηλού κόστους που αποτελείται έως και κατά 20% από 3 διαφορετικά ανακυκλωμένα υλικά. Το υλικό σχεδιάστηκε για χρήση απευθείας πάνω σε ηλεκτρονικά εξαρτήματα και pcb.

– 2014 Νοέμβριος. Ο Phd Παναγιώτης Φραντζής παρουσίασε την επιστημονική εργασία πίσω από τα K5 PRO και BGA COAT στο διεθνές συνέδριο Telfor στο Βελιγράδι. https://www.youtube.com/watch?v=3BP7KMuF_ZI

– 2014 Νοέμβριος. Δημιουργία του FW-FXR. Πρόκειται για ολοκληρωμένο κιτ από εργαλεία και λογισμικό σχεδιασμένο να επισκευάζει κατασκευαστικό ελάττωμα στο firmware σκληρών δίσκων Seagate (2010-2012). Το πρόβλημα είναι πολύ συνηθισμένο όμως η επίλυσή του απαιτεί πέρα από διάφορα εργαλεία και κάποιες τεχνικές γνώσεις. Το κιτ μας δίνει τη δυνατότητα επίλυσης του προβλήματος απευθείας από το χρήστη. Το FW-FXR διατίθεται μέσω του ebay και amazon.

– 2015 Φεβρουάριος. Βραβείο καινοτομίας στο διαγωνισμό επιχειρηματικότητας 2014 από το ΒΕΘ

 

Συνέντευξη: Τζένη Κατσαρή-Βαφειάδη [email protected]

Νατάσσα Βαφειάδου [email protected]

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.