Η ανταποδοτικοτητα των εξειδικευμενων εκθεσεων και η «αρρωστια» της ΠΑΜ-Θ

Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Ροδόπης Νίκος Αγγελίδης για την έκθεση τοπικών προϊόντων της ΠΑΜ-Θ στο Μετρό του Συντάγματος αλλά και τη νέα φιλοσοφία των εκθέσεων που αναδύεται

«Ιδιαίτερη η αγάπη των καταναλωτών για τα θρακικά προϊόντα»

Ως μια διαφορετική προσπάθεια δημιουργικής παρουσίασης των προϊόντων της ΑΜ-Θ σε ένα πλατύ κοινό, εντελώς διαφορετική από τις μεγάλες εκθεσιακές προσπάθειες που έχουν ως στόχο την επίτευξη εμπορικών συμφωνιών, χαρακτήρισε την 2η Έκθεση Τοπικών Προϊόντων της ΑΜ-Θ με τίτλο «Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη» που θα λάβει χώρα το διάστημα 10 με 13 Απριλίου στο Μετρό του Συντάγματος ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ροδόπης κ. Νίκος Αγγελίδης.

Μιλώντας, με αφορμή την έκθεση, στο «Ράδιο Παρατηρητής 94fm» ο ίδιος αναφέρθηκε στην επανάληψη της έκθεσης επί της οποίας είχαν δεσμευτεί οι πρόεδροι των έξι επιμελητηρίων που «υπογράφουν» την διοργάνωση μετά και τα περσινά πολύ καλά αποτελέσματα, τόσο κατά την διάρκεια της έκθεσης όσο και μετά, όπως αυτά «μεταφράστηκαν» σε πωλήσεις που συνεχίστηκαν για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που συμμετείχαν.

«Οι καταναλωτές έχουν μια ιδιαίτερη αγάπη για τα θρακικά προϊόντα» εξήγησε ο ίδιος γεγονός που αποτυπώθηκε κατά την περσινή διοργάνωση, γεγονός που οδήγησε τους διοργανωτές στην απόφαση της επανάληψής της, με καλύτερη οργάνωση και προώθηση, μεταξύ άλλων και με παρουσία στα ΜΜΕ του κέντρου προκειμένου να επιτύχουν πληρέστερη και επιτυχέστερη προώθηση του γεγονότος.

Το σημείο που αυτή θα πραγματοποιηθεί δεν είναι επίσης τυχαίο, αλλά δεδομένης της διέλευσης του κόσμου καθημερινά έχει αναδειχθεί σε χώρο επιτυχημένων εκθέσεων γενικότερα, που ανταποκρίνονται βέβαια σε μια διαφορετική των μεγάλων εκθεσιακών προσπαθειών, φιλοσοφία.

«Στην ΑΜ-Θ η οποία έπρεπε να ενισχύεται “εν τη ενώσει”, εμείς διαχωρίζαμε σε κάθε νομό και από μια μικρή έκθεση»

Άλλωστε ζούμε σε εποχές συρρίκνωσης, τουλάχιστον της επαρχιακής εκθεσιακής προσπάθειας, γεγονός που σίγουρα έχει αποτυπωθεί στην ΠΑΜ-Θ, μεταξύ άλλων με την απουσία της έκθεσης «Θράκη» που λάμβανε χώρα στην ΒΙΠΕ Κομοτηνής.

Ερωτηθείς σχετικά ο κ.Αγγελίδης στάθηκε σε δύο βασικές αιτίες αυτής της διαφοράς και της μετακίνησης προς τις πολύ μεγάλες κλαδικές εκθέσεις, ήτοι τις θεματικές, ξεκινώντας από το συγκεκριμένο αποτέλεσμα που αυτές παράγουν.

«Η ανταποδοτικότητα αυτών των μεγάλων και εξειδικευμένων εκθέσεων, δεν μπορεί να έχει καμία σχέση με τις μικρές και γενικές εκθέσεις, άρα και οι επαγγελματίες πηγαίνουν προς τα εκεί, ανεξαρτήτως κόστους, γιατί η ουσία είναι το αποτέλεσμα» ανέφερε χαρακτηριστικά, εξειδικεύοντας και στην «αρρώστια» όπως την χαρακτήρισε της ΠΑΜ-Θ, ήτοι τον πολυκερματισμό που χαρακτηρίζει τις σχετικές προσπάθειες που γίνονται.

«Στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, η οποία έπρεπε να ενισχύεται “εν τη ενώσει”, εμείς διαχωρίζαμε σε κάθε νομό και από μια μικρή έκθεση. Αυτό έκανε κακό στην τελική προσπάθεια, με αποτέλεσμα να κατακερματίζονται και οι προσπάθειες και η ανταποδοτικότητά τους και να μην μπορούμε να έχουμε κάτι σημαντικό που σε τελευταία ανάλυση θα είναι και ανταγωνιστικό, ανταποκρινόμενο σε αυτό που θέλει και ο επιχειρηματίας» πρόσθεσε χαρακτηριστικά για να καταλήξει, τονίζοντας πως «ακόμα και αν ο δεύτερος λόγος μπορεί να διευθετηθεί και διορθωθεί, ο πρώτος όπως γίνεται πλέον κατανοητό δεν έχει να κάνει με εμάς, αλλά με τις παγκόσμιες εξελίξεις».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.