Γιωργος Χρυσοχοιδης: «Η Κομοτηνη υπαρχει πλεον ως προορισμος τοσο στις επιλογες του κοσμου οσο και στις προτασεις των πρακτορειων»

Ο Ταμίας του Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης για το «στοίχημα» της επισκεψιμότητας στην πόλη αλλά και την «επαναφορά» των ρεβεγιόν

Στον οργανωμένο τουρισμό, ήτοι σε γκρουπ, που επιλέγουν την περιοχή μας ως προορισμό για δύο ή τρεις ημέρες, ή στα «καθιερωμένα» stop over, ήτοι στην στάση στην Κομοτηνή κατά την επιστροφή από τους τελικούς τους προορισμούς, οφείλεται η ζήτηση που παρατηρείται κατά την φετινή εορταστική περίοδο στην πόλη μας.

Αυτό τουλάχιστον κατέθεσε μιλώντας το πρωί της Παρασκευής, 22 Δεκεμβρίου, στο «Ράδιο Παρατηρητής 94fm» ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Anatolia και Ταμίας του Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης κ.Γιώργος Χρυσοχοΐδης, υπογραμμίζοντας ότι η «έλλειψη» εμφανίζεται στις περιπτώσεις μεμονωμένων επισκεπτών, που την τρέχουσα περίοδο, πρόκειται για ντόπιους που μένουν σε άλλα μέρη και επιστρέφουν για να κάνουν γιορτές με συγγενείς και φίλους.

Οι αφίξεις των γκρουπ μαρτυρούνται και από την έλευση λεωφορείων που καταγράφεται καθημερινά, με τον κ. Χρυσοχοΐδη ωστόσο, με την ευκαιρία της συζήτησης, να υπογραμμίζει την ανάγκη δημιουργίας περισσότερων θέσεων για την στάθμευση τους, πέραν της αντιμετώπισης του παράνομου παρκαρίσματος στις υφιστάμενες που δημιουργεί πρόβλημα, αν η πόλη επιθυμεί να προσελκύσει κόσμο.

Πέραν των διαμονών που κινούνται σε ικανοποιητικό επίπεδο, όπως έκανε γνωστό ο ίδιος η πόλη μας προσελκύει και «ημερήσιους» επισκέπτες, ήτοι επισκέπτες που έρχονται για λίγες ώρες στην περιοχή. «Αυτό δεν μας ενοχλεί γιατί μας δίνει αναγνωρισιμότητα» ανέφερε ο ίδιος εξηγώντας πως «μπαίνουμε στον χάρτη των προορισμών, γίνεται και διαφήμιση από στόμα σε στόμα, γεγονός που αποτελεί το πρώτο βήμα ώστε να έρθουν και οι διανυκτερεύσεις».

«Θα χτίσουμε πάνω σε αυτά που βλέπουμε να γίνονται, είτε αυτό αφορά το εορταστικό πάρκο, είτε λοιπές δράσεις» πρόσθεσε υπογραμμίζοντας πως έχει γίνει κατανοητό το τι πρέπει να γίνει τόσο από την αυτοδιοίκηση όσο και από ιδιώτες της περιοχής.

Για τον ίδιο το κομμάτι της αναγνωρισιμότητας που η Κομοτηνή αποκτά είναι και το σημαντικότερο, καθώς όπως τόνισε η πόλη υπάρχει πλέον στις επιλογές του κόσμου αλλά και στις προτάσεις των πρακτορείων. «Αυτό είναι το πρώτο και σημαντικότερο βήμα» πρόσθεσε για να επαναλάβει πως «ακόμα και αν δεν μας επιλέξουν φέτος, μας έχουν δει».

Επανέρχεται το ενδιαφέρον για τα ρεβεγιόν

Οι εορταστικές ημέρες είναι συνυφασμένες και με τα ρεβεγιόν, που όπως έκανε γνωστό ο κ. Χρυσοχοΐδης μετά από την κάμψη που παρατηρήθηκε πριν τον κορωνοϊό, φαίνεται πως έχουν επανέλθει. Άλλωστε όλο και περισσότεροι επαγγελματίες, ξενοδοχεία και εστιατόρια, επιλέγουν να οργανώσουν ρεβεγιόν τόσο την παραμονή Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, ενώ υπάρχει ζήτηση και για ανήμερα.

«Δεν διώχνουμε κόσμο, αλλά η ζήτηση που υπάρχει μας ικανοποιεί» ανέφερε χαρακτηριστικά εξηγώντας πως στις περιπτώσεις των ξενοδοχείων οι διανυκτερεύσεις συνήθως συμπεριλαμβάνουν και το ρεβεγιόν, με τους ενδιαφερόμενους ωστόσο Κομοτηναίους να αποτελούν κρίσιμο μέγεθος ώστε οι πληρότητες να αγγίζουν το 100%.   

Οι αυξημένες τιμές άλλων προορισμών ενίσχυσαν τη Θράκη

Κληθείς τέλος να κάνει έναν σύντομο απολογισμό του 2023 για τον κλάδο των ξενοδόχων στην περιοχή μας ο κ. Χρυσοχοΐδης μίλησε για καλές πληρότητες εξηγώντας πως το καλό Καλοκαίρι σε συνδυασμό με τις αυξημένες τιμές άλλων προορισμών ενίσχυσαν την Θράκη, ωστόσο ο πληθωρισμός «έφαγε» μεγάλο μέρος των προσδοκώμενων εσόδων. Οπότε, κατέληξε, «ήταν  ένα καλό έτος όχι όμως όσο καλό φαίνεται στα νούμερα».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.