Ετοιμη να δωσει νεα ωθηση στις τουριστικες δρασεις η Upiria

Η εφαρμογή, που ξεκίνησε από τη Ροδόπη και κατακτά τον κόσμο, δίνει ένα νέο τρόπο να έρθουν κοντά όλες οι επαγγελματίες του τουρισμού με τους ταξιδιώτες

Οι δημιουργοί της Παύλος Βασιλειάδης και Παύλος Πασχαλίδης θα βρίσκονται φέτος στην έκθεση Philoxenia, για να παρουσιάσουν την υπηρεσία στους επαγγελματίες του κλάδου

Στο μεγαλύτερο διεθνές ραντεβού του Τουρισμού στην Ελλάδα, την Έκθεση Philoxenia, θα δώσει το παρών η εφαρμογή τουριστικών δραστηριοτήτων και ξεναγήσεων Upiria, «παιδί» δύο Κομοτηναίων συμπολιτών μας, του Παύλου Βασιλειάδη και του Παύλου Πασχαλίδη, η οποία πλέον είναι πλήρως λειτουργική.

Η καινοτόμα εφαρμογή έχει ως επίκεντρο τις τουριστικές δραστηριότητες και ως στόχο να μηδενίζει τις «αποστάσεις» μεταξύ των επαγγελματιών και των «εραστών» των ταξιδιών, προσφέροντας στους παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων ένα εργαλείο να προωθούν τις υπηρεσίες τους, να συνάπτουν σχέσεις συνεργασίας με άλλες εταιρείες του κλάδου αλλά και να επικοινωνούν με τους υπάρχοντες και πιθανούς πελάτες.

Για την πρόοδο που έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια στη λειτουργικότητα της εφαρμογής, αλλά και τους στόχους τους για το μέλλον, μίλησε ο κ. Παύλος Πασχαλίδης, συνιδρυτής της Upiria, στο Ράδιο Παρατηρητής.

Συνεργασίες μεταξύ επαγγελματιών του Τουρισμού

Η  Upiria, συνόψισε ο κ. Πασχαλίδης, είναι μια εφαρμογή για τουριστικές δραστηριότητες και ξεναγήσεις. Βοηθάει τους επαγγελματίες του χώρου να συνάψουν συνεργασίες μεταξύ τους, με αποτέλεσμα ο τελικός καταναλωτής να βρίσκει το προϊόν πιο εύκολα.

Η εφαρμογή πλέον είναι πλήρως λειτουργική, και ήδη πελάτες τους την χρησιμοποιούν, με παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων, να συνεργάζονται πλέον ψηφιακά, και ο τελικός καταναλωτής μπορεί να πάρει το προϊόν εύκολα και γρήγορα.

Ήδη έχουν γίνει τα πρώτα βήματα και εκτός Ελλάδας, ενώ ο κ. Πασχαλίδης τόνισε πως τα πολύ ενθαρρυντικά νέα είναι ότι στη Θράκη, που είμαστε πίσω τουριστικά, πλέον έχουν και σε αυτή κλείσει τον κύκλο  τουριστικός πάροχος, τουριστικό γραφείο και σε λίγες μέρες και ένα ξενοδοχείο, ώστε να έχουν ένα πλήρες τουριστικό πακέτο.

Σταδιακά η προσαρμογή

Φυσικά όλα δεν είναι εύκολα, γιατί η πλατφόρμα θέλει όχι μόνο εκπαίδευση, αλλά και αλλαγή νοοτροπίας μιας και πρόκειται για ένα διαφορετικό τρόπο λειτουργίας από αυτόν που έχουν συνηθίσει οι εμπλεκόμενοι μέχρι τώρα.

«Θέλει εκπαίδευση σίγουρα, γιατί δεν είναι εύκολο να το κατανοήσουν, έχουν συνηθίσει την επικοινωνία και τον τρόπο που δουλεύουν τώρα, οπότε θέλουν μια εκπαίδευση στο ψηφιακό κομμάτι, το πώς θα μεταβούν και θα εξελιχθούν σαν επιχείρηση, σαν άτομα, ώστε να συνάψουν συνεργασίες» τόνισε.

Παρόλα αυτά το ενδιαφέρον από τους τουριστικούς παρόχους είναι πολύ μεγάλο, ειδικά από τους ξενοδόχους. Και αυτό γιατί ο ταξιδιώτης τον πρώτο που ρωτάει είναι συνήθως ο  ξενοδόχος του, για το τι μπορεί να κάνει στην περιοχή, και τώρα με την Upiria θα έχουν άμεση  απάντηση στο ερώτημα αυτό και ο ταξιδιώτης θα μπορεί εύκολα να κλείσει και να  κάνει κράτηση.

Το πρώτο βήμα είναι να  ψηφιοποιήσει ο πάροχος το πακέτο του, για παράδειγμα μια αθλητική δραστηριότητα ή μια ξενάγηση σε οινοποιείο. Αφού γίνει η ψηφιοποίηση, μετά μπορεί να γίνει η σύνδεση είτε με ξενοδοχείο, είτε με τουριστικό γραφείο. Οπότε ο τελικός καταναλωτής θα το βρει είτε από τον ίδιο τον πάροχο στο site του, είτε από το ξενοδοχείο, είτε από το τουριστικό γραφείο, με μια πολύ απλή διαδικασία.

Ακόμα πίσω η Θράκη στην ψηφιοποίηση του προϊόντος

Σε αυτούς τους μήνες πλήρους λειτουργίας και εφαρμογής της Upiria, έχουν παρατηρήσει διαφορετικές νοοτροπίες σε διάφορες περιοχές, ανάλογα με τον όγκο του τουρισμού που έχουν, τόνισε ο κ. Πασχαλάκης. Για παράδειγμα στην Κρήτη, που είναι πρωτοπόρα στον Τουρισμό, έχουν εμπεδώσει ήδη την ανάγκη της ψηφιακής διαδικασίας. Από την άλλη η Ήπειρος, που τώρα άρχισε να ανεβαίνει πάρα πολύ, έχει ήδη πολλές δραστηριότητες και ξεναγήσεις, και κατάλαβαν ότι πρέπει να μεταβούνε στον ψηφιακό κόσμο, οπότε έχουν από κει πολύ  καλή  ανταπόκριση. Δυστυχώς ακόμα στη Θράκη δυσκολεύονται, αλλά βρίσκουν τα πατήματά τους σιγά σιγά.

Μάλιστα ήδη έχει εγκριθεί ένα πρόγραμμα από το Ελλάδα 2.0, στο οποίο συμμετάσχει η Upiria, με στόχο να βοηθηθούν ακριτικές περιοχές να αναδείξουν το τουριστικό τους προϊόν, στις οποίες είναι μέσα και η Θράκη.

Συμμετοχές σε εκθέσεις

Η ομάδα της Upiria βρέθηκε από τις 6 έως τις 8 Νοεμβρίου στην παγκόσμια έκθεση τουρισμού World Travel Market, φιλοξενούμενη στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπου έχουν επαφές με ένα διεθνές κοινό, που έχει αντιληφθεί πως η ψηφιακή οδός είναι το μέλλον.

Την Παρασκευή θα βρεθούν στην Θεσσαλονίκη, για στην έκθεση Philoxenia, όπου θα κάνουν πλήρη ενημέρωση-παρουσίαση της Upiria, στο περίπτερο 13 ενώ όλο το τριήμερο της Έκθεσης, 10-12 Νοεμβρίου, θα βρίσκονται στο περίπτερο 15.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.