Εσωρουχα intimissimi

Ρομαντικά ή λιτά, σπορτίφ ή σέξι, τα εσώρουχα είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό αξεσουάρ της γυναικείας προσωπικότητας. Και επειδή πρόκειται για μία τόσο σημαντική αγορά, σας παρουσιάζουμε σήμερα τα εσώρουχα intimissimi τα οποία μπορείτε να απολαύσετε επισκεπτόμενη το ομώνυμο κατάστημα στην Κομοτηνή όπου μπορείτε να ενημερωθείτε για τις συλλογές, μιας από τις πιο αγαπημένες εταιρείες εσωρούχων και να χαρίσετε στον εαυτό σας μια οικονομική, ποιοτική κρυφή πολυτέλεια.

Ως γνωστόν τα Intimissimi είναι καταστήματα με ανδρικά και γυναικεία εσώρουχα και όχι μόνο… εντυπωσιάζει η ποικιλία σε μπλούζες, top, πιτζάμες και homewear. Η πολύ καλή ποιότητα και η μεγάλη ποικιλία των προϊόντων σε συνδυασμό με ένα ευχάριστο περιβάλλον αποτελούν τους βασικούς παράγοντες επιτυχίας των Intimissimi στην ελληνική αγορά και διεθνώς. Ανήκει στον όμιλο Calzedonia, ο οποίος έχει αναπτύξει την ομώνυμη αλυσίδα καταστημάτων και ο οποίος δημιούργησε το 1996 ένα νέο κλάδο με εξειδίκευση στα εσώρουχα, με την επωνυμία Intimissimi. Στην Κομοτηνή το κατάστημα intimissimi λειτουργεί από το 2007, ουσιαστικά δηλαδή περίπου δύο χρόνια με υπεύθυνη την Μαρία Τσιτσιφλή.

Συλλογές intimissimi

Τα κύρια χαρακτηριστικά των εσωρούχων intimissimi είναι η ποιότητα, η πολύ καλή τιμή και το μοντέρνο ιταλικό design.
Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που τα εσώρουχα intimissimi έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις των καταναλωτών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Να σημειωθεί μάλιστα ότι σε ολόκληρη την Ευρώπη υπάρχουν 1200 καταστήματα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα 54.

Βέβαια, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στο θέμα της υγείας, αυτό που κάνει την intimissimi ξεχωριστή σε όλη την Ευρώπη είναι ακριβώς, ότι δεν χρησιμοποιεί συνθετικά υφάσματα. Όπου οι άλλοι χρησιμοποιούν συνθετικά, αυτή χρησιμοποιεί ένα καινούργιο ύφασμα με πολύ βαμβάκι και ελαστίνη
Η οικονομική κρίση δεν έχει επηρεάσει καθόλου τις πωλήσεις της συγκεκριμένης εταιρείας, η οποία στα στατιστικά έκλεισε και αυτό το χρόνο με αύξηση σε σχέση με την περσινή χρονιά.
Σε σύσκεψη που έγινε στην Ιταλία για την καινούργια κολεξιόν ειπώθηκε ότι θα είναι η τελευταία φίρμα που θα την αγγίξει η οικονομική κρίση, γιατί προσφέρει στους πελάτες της ποιοτικά προϊόντα σε πολύ καλή τιμή
Οι συλλογές αλλάζουν κάθε σαιζόν δηλαδή κάθε έξι μήνες, γεγονός που έχει ιδιαίτερη βαρύτητα στο να είναι περισσότερο ανταγωνιστικό το είδος. Δεν μένει τίποτα από την παλιά, ό,τι περισσέψει με το τέλος της περιόδου των εκπτώσεων υπάρχει ένα δεκαήμερο προσφορών μέχρι τις 10 Μαρτίου. Ό,τι περισσέψει στέλνεται στην Ιταλία όπου υπάρχουν μεγάλα κέντρα στοκ και τα διαθέτουν εκεί.

Μόδα και εσώρουχο

Το εσώρουχο ακολουθεί τη μόδα. Πριν χρόνια στη μόδα ήταν το εσώρουχο στρινγκ τώρα έχει περάσει στο μπραζίλ και στο μπόξερ. Στα σουτιέν μόδα ήταν το πουσάπ που τόνιζε πολύ το στήθος, τώρα έχει περάσει στο χωρίς ενίσχυση σε πιο απαλά εσώρουχα. Τα υφάσματα είναι μόδα, τα χρώματα επίσης.
Στην κολεξιόν άνοιξη – καλοκαίρι ’09, τα χρώματα που θα επικρατήσουν είναι περισσότερο απαλά, «υπάρχει και πάλι το μωβ αλλά το απαλό, το πράσινο στο χρώμα της μέντας, υπάρχουν εσώρουχα σε χρώματα γήινα που τονίζουν την ηλιοκαμένη επιδερμίδα και δεν διαγράφονται κάτω από τα λεπτά καλοκαιρινά υφάσματα.
Οι κομοτηναίοι για το συγκεκριμένο εσώρουχο είναι πάρα πολύ ενημερωμένοι, επειδή γίνεται μεγάλη διαφήμιση της εταιρείας κυρίως στα περιοδικά, με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία.

Α.Π.
 

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.