Εγκαινιαζεται το καταστημα της Lacoste

Η Κομοτηνή, μια πόλη εξοικειωμένη με τους Κροκόδειλους, τους φιλάθλους του Πανθρακικού, έρχεται ν’ αγκαλιάσει και τα κροκοδειλάκια της Lacoste που κυκλοφορούν στο κέντρο της πόλης εδώ κι ένα μήνα. Το κατάστημα που δημιούργησαν τα αδέλφια Νουμπάρ και Στεπάν Ματεοσιάν ξεφυλλίζει τα πλούσια χρώματα της Lacoste και καταθέτει τις προτάσεις του για τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2008. Πουλόβερ στις αποχρώσεις του άσπρου και του γκρι με ζακάρ σχέδια πάνω από φανελένια παντελόνια ιππασίας για τους άντρες, κοστούμια από γκρι μάλλινο ζέρσεϊ, πλισέ φούστες αλλά και αδιάβροχες κάπες με δερμάτινο τελείωμα για τις γυναίκες, συνδυάζουν την κομψότητα με την άνεση, ζητώντας ως βασική πινελιά την κλασική μπότα περιπάτου για άντρες και γυναίκες.

Ο Νουμπάρ και ο Στεπάν Ματεοσιάν στις 16 Δεκεμβρίου στις 7.30 το βράδυ ανοίγουν επίσημα το κατάστημα της Lacoste στην Κομοτηνή για να τιμήσουν την πελατεία της πόλης που τους στηρίζει επί δεκαετίες στην πορεία τους στην αγορά της Κομοτηνής. Το κατάστημα λειτουργεί ήδη εδώ κι ένα μήνα και κερδίζει με σταθερά βήματα την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού της Κομοτηνής. Ο Στεπάν Ματεοσιάν εξηγεί ότι παρά την διεθνή συγκυρία η Lacoste έχει ζήτηση.
Ο Σ. Ματεοσιάν
αναφέρει ότι δημιούργησαν ένα αποκλειστικό κατάστημα ακολουθώντας την πολιτική και τις επιταγές της Lacoste από τη Γαλλία η οποία επιλέγει να τοποθετεί πλέον τα εμπορεύματά της σε αποκλειστικά καταστήματα, γιατί είναι πολύ καλύτερη η προώθηση του προϊόντος και πιο ελεγχόμενη από την ίδια την Lacoste. Δε μπορεί να γίνει κάτι αυθαίρετο σ’ ένα κατάστημα Lacoste, πρέπει ν’ ακολουθούνται οι συγκεκριμένες αρχές.
«Τα Lacoste έχουν ως βασικό χαρακτηριστικό και πλεονέκτημά τους την ποιότητα. Είναι μακράν η καλύτερη εταιρία ρούχων διαχρονικά σε σχέση με την ποιότητα» σημειώνει ο κ. Ματεοσιάν. Η Lacoste έχει ένα συγκεκριμένο design που αρέσει εδώ και χρόνια σε πελάτες ανά τον κόσμο, πολλοί από τους οποίους έχουν φορέσει μεγάλο μέρος από την πλούσια χρωματική γκάμα των κλασικών πικέ κοντομάνικων.
Ο κ. Ματεοσιάν καταθέτει ότι η Lacoste έχει μεγάλη ζήτηση από όλο τον πληθυσμό, ανεξάρτητα από ηλικία και οικονομική κατάσταση.«Οι τιμές της Lacoste είναι σταθερές εδώ και 12 χρόνια. Η τιμή στο κλασικό πικέ κοντομάνικο που είναι ο χαρακτηριστικός κωδικός της Lacoste είναι η ίδια μ’ αυτήν που είχε πριν 12 χρόνια. Τότε ήταν ακριβή, αλλά τώρα έχει γίνει προσιτή» λέει για να αιτιολογήσει το έδαφος που κερδίζει η εταιρία σταδιακά στην Ελλάδα.

Η ιστορία ενός κροκόδειλου κι ένα στοίχημα

Η πραγματική ιστορία του κροκόδειλου της Lacoste χρονολογείται στο 1927. Στον Rene Lacoste άρεσε να εξιστορεί πώς αυτό το παρατσούκλι του έγινε έμβλημα παγκόσμιας αναγνώρισης. «Είχα βάλει στοίχημα μια βαλίτσα από δέρμα αλιγάτορα με τον αρχηγό της γαλλικής ομάδας του Davis cup, ο οποίος είχε υποσχεθεί να μου την αγοράσει αν κέρδιζα ένα πολύ σημαντικό, για την ομάδα τους, αγώνα. Μετά από αυτό ο αμερικανικός τύπος μού έβγαλε το παρατσούκλι «the Alligator», ο Αλιγάτορας. Το κοινό πρέπει να είχε ενθουσιαστεί μ’αυτό το παρατσούκλι, το οποίο ήταν ενδεικτικό του πείσματος που επιδείκνυα στα γήπεδα του tennis» διηγιόταν ο Lacoste. Στη Γαλλία ο «Αλιγάτορας» μετατράπηκε σε κροκόδειλο και έτσι ένας θρύλος και ένα logo γεννήθηκαν.
Το 1933, ο Rene Lacοste και ο Andre Gillier, ιδιοκτήτης και πρόεδρος της μεγαλύτερης, εκείνη την εποχή, εταιρείας πλεκτών στη Γαλλία, ιδρύσαν μια εταιρεία με σκοπό την παραγωγή T-shirts με κεντημένο το logo και σχεδιασμένα από τον ίδιο τον πρωταθλητή για δική του χρήση στα γήπεδα του tennis. Επιπλέον όπως φαίνεται στον πρώτο κατάλογο της εταιρείας του 1933, προωθούσαν στην αγορά και μια πληθώρα από μπλούζες για tennis, γκολφ και ιστιοπλοΐα. Από τα όσα γνωρίζουμε ήταν η πρώτη φορά που το όνομα μιας φίρμας ήταν σχεδιασμένο πάνω στα ρούχα – μια ιδέα που από τότε θεωρείται ιδιαίτερα πετυχημένη και την ακολούθησαν πολλές εταιρίες. Αυτή η ιδέα έφερε την επανάσταση στο ανδρικό αθλητικό ντύσιμο αντικαθιστώντας τα κλασικά μακρυμάνικα και εφαρμοστά μπλουζάκια που οι παίκτες φορούσαν στα γήπεδα μέχρι τότε.
«Η Lacoste δεν έχει να κάνει με την εμφάνιση, αλλά με το να αισθάνεσαι ο εαυτός σου και να το δείχνεις» Τα Lacoste είναι ρούχα σχεδιασμένα έτσι ώστε να προσφέρουν αυτό που ψάχνουν οι περισσότεροι σήμερα, δηλαδή την ηρεμία, την απλότητα και την άνεση. Με άλλα λόγια αυτός που νιώθει πιεσμένος από τις εντάσεις τις σημερινής κοινωνίας ή σκλάβος καταστάσεων και νιώθει ότι χρειάζεται παραπάνω ελευθερία κινήσεων μπορεί να την αναζητήσει στα προϊόντα Lacoste.
Η φράση «un peu d’air sur terre» (λίγο από αέρα στη γη), που χρησιμοποιείται παγκοσμίως ως νέο slogan της Lacoste, εκφράζει ακριβώς αυτή την ανάγκη της ελευθερίας και της εμψύχωσης. Επιπλέον, η λέξη «αέρας» στη γλώσσα της Lacoste χρησιμοποιείται μεταφορικά και εννοεί την ελευθερία του πνεύματος, των κινήσεων και του χαρακτήρα.

Lacoste και βουνό

Τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2008, ο Christophe Lemaire πάει τη Lacoste εκδρομή στις πιο στυλάτες πίστες του σκι, στη Megeve. Η επίδειξη ανοίγει με τη σειρά Club που ξεχωρίζει από το ασημί κροκοδειλάκι και τα πλούσια υφάσματα. Προτείνει πουλόβερ στις αποχρώσεις του άσπρου και του γκρι με ζακάρ σχέδια πάνω από φανελένια παντελόνια ιππασίας. Για τις γυναίκες, κοστούμια από γκρι μάλλινο ζέρσεϊ, πλισέ φούστες αλλά και αδιάβροχες κάπες με δερμάτινο τελείωμα. Ο Lemaire επίσης ανανέωσε την κλασική μπότα περιπάτου τόσο για τους άντρες όσο και για τις γυναίκες. Οι άντρες έχουν μια δερμάτινη γυαλιστερή εκδοχή ενώ τα κορίτσια φορούν μπότες του σκι με… τακούνι!
Ο Lemaire μας πάει βόλτα σε ένα ψηλό βουνό, στο Kingston, Jamaica. Παίρνοντας τα χρώματα από τη σημαία της Τζαμάικα, προτείνει εφαρμοστά polo και φορέματα polo, αλλά και μπουφάν για το βουνό, πουκαμίσες και πολύ μακριά κασκόλ με έντονες ρίγες σε μαύρο, χρυσό, πορφυρό και πράσινο.
Τα αντρικά παπούτσια είναι κλασικά brogues που έχουν προσεχτικά μετατραπεί σε μποτάκια ενώ τα γυναικεία παπούτσια του γκολφ έχουν αποκτήσει τακούνι σε ζωηρά σουέτ χρώματα. Οι σπορ τσάντες με το μεγάλο «L» για τη Lacoste ξεχωρίζουν. Το show κλείνει με ένα apres ski disco party: νάιλον μπουφάν με επένδυση, γκέτες πάνω από τζιν, πλεκτές φούστες και φορέματα όλα σε παστέλ αποχρώσεις του μωβ, ροζ, γκρι και άσπρου. Κι ενώ αυτή η συλλογή μπορεί να μην εξυπηρετεί τεχνικά του εραστές των χειμερινών σπορ, ο Lemaire μας θυμίζει ότι η Lacoste έχει ακόμα μια ζεστή χειμερινή πρόταση.

Το κατάστημα θα είναι ανοιχτό τα απογεύματα της Τρίτης, της Πέμπτης και της Παρασκευής.

Μαρία Αμπατζή

Υ.Γ.: Οι φωτογραφίες της επίδειξης της Lacoste είναι από το fashion show που έγινε στη Νέα Υόρκη και μάλιστα προβάλλεται σε dvd στο κατάστημα της Lacoste στην Κομοτηνή.
 

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.