Απαραιτητο να ενισχυθει η χρηση των ψηφιακων υπηρεσιων στις διευθυνσεις Μεταφορων της ΠΑΜΘ

Μόλις το 9% των ανανεώσεων αδειών έγινε ψηφιακά το 2022, δείχνοντας το δρόμο που πρέπει να διανυθεί ακόμα

Την ανάγκη να ενισχυθεί η χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών στη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας ΑΜΘ, και οι δυνατότητες που αυτή μπορεί να έχει για την βελτίωση των υπηρεσιών που αυτή παρέχει στους πολίτες, τονίστηκε κατά την διάρκεια του διήμερου εργαστηρίου που διοργανώθηκε στην Κομοτηνή την Παρασκευή 1 και το Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου.

Κατά την διάρκεια του εργαστηρίου, που έλαβε χώρα στην Αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην Κομοτηνή, στο οποίο συμμετείχαν στελέχη της Περιφέρειας, εμπλεκόμενες επιχειρήσεις αλλά και πολίτες, συζητήθηκε η πρόοδος που έχει γίνει.

Σε χαμηλό βαθμό ακόμη η χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών

Όπως τόνισε ο κ. Παντελής Δελίδης, Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας ΑΜΘ,  το εργαστήριο είναι μία από τις δράσεις που υλοποιούν φέτος με τίτλο «Περιφερειακό Σχέδιο Δράσης Μεταφορών και Επικοινωνιών 2023».

Αυτό το διήμερο η συζήτηση επικεντρώθηκε στην εξυπηρέτηση των πολιτών, και σκοπός του είναι η βελτίωση αυτής της εξυπηρέτησης, η αντιμετώπιση προβλημάτων και ζητημάτων και η ενίσχυση της χρήσης τεχνολογιών πληροφορικής και ψηφιακών υπηρεσιών.

Ήδη λόγω της πανδημίας, δημιουργήθηκαν πλατφόρμες για ραντεβού για όλες τις υπηρεσίες στην Περιφέρεια, ενώ προωθήθηκε γενικότερα η ψηφιακή εξυπηρέτηση, παρόλο που έχουν ακόμα να γίνουν πολλά.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Δελίδης η χρήση ψηφιακών υπηρεσιών στα Τμήματά τους είναι ακόμα σε πολύ χαμηλό βαθμό. Για παράδειγμα οι ανανεώσεις αδειών, που πλέον μπορούν να γίνουν εξ’ ολοκλήρου ψηφιακά, στην πράξη έχουν πολύ χαμηλό ποσοστό.

Συγκεκριμένα στην Περιφέρεια ΑΜΘ έγιναν το 2022 περίπου 2.290 ανανεώσεις αδειών ψηφιακά, επί συνόλου 24.000, ένα ποσοστό περίπου 9%. Για αυτό και μέσω του Περιφερειακού Σχεδίου Δράσης, και εργαστηρίων όπως αυτό που έγινε στην Κομοτηνή, επιχείρησαν να προωθήσουν τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών και να αυξήσουν το ποσοστό αυτό σημαντικά.

Καλύτερη εξυπηρέτηση για τους πολίτες

Αυτό θα βοηθήσει και την εξυπηρέτηση των πολιτών, αλλά και θα απελευθερώσει προσωπικό, το οποίο αυτή τη στιγμή απασχολείται στην εξυπηρέτηση πολιτών, και θα μπορούσε να διατεθεί για άλλες ανάγκες της υπηρεσίας.

«Έχει πολλά πλεονεκτήματα η χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών, και κατά την άποψή μας είναι μονόδρομος» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Για αυτό το λόγο γίνεται ανταλλαγή τεχνογνωσίας με άλλες περιφέρειες, όπως η Περιφέρεια Κρήτης, που βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο όσο αφορά τις ψηφιακές υπηρεσίες, με τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της κ. Βιδάκη να δίνει το παρών στο διήμερο, για να αναπτύξουν συνεργασία και να αξιοποιήσουν την εμπειρία τους σε αυτό το κομμάτι.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.