Του συνδυασμου «Νεα Πορεια», στο εκλογικο κεντρο του Τ. Βαβατσικλη

Το πρώτο πακέτο με τα 12 τηλεοπτικά και 6 ραδιοφωνικά σποτ, καθώς και το έντυπο υλικό της προεκλογικής καμπάνιας του συνδυασμού «Νέα Πορεία» με επικεφαλής το δήμαρχο και εκ νέου υποψήφιο Τάσο Βαβατσικλή, παρουσιάστηκαν χθες το πρωί στους εκπροσώπους των τοπικών ΜΜΕ, στο Εκλογικό Κέντρο του συνδυασμού (πλατεία Ειρήνης 25).

Τα έργα τα οποία έχουν γίνει στην Κομοτηνή κατά την προηγούμενη τετραετία, καθώς και το προφίλ του δημάρχου Κομοτηνής Τάσου Βαβατσικλή μέσα από φωτογραφίες αποτελούν το περιεχόμενο των 12 τηλεοπτικών σποτ, ενώ σε λίγο θα κυκλοφορήσουν και τα 6 ραδιοφωνικά σποτ που είναι σε διάφορες ενότητες.

Την παραγωγή των σποτ ανέλαβε ο Γιώργος Παπαλεξάνδρου, καλλιτέχνης από την Κομοτηνή, ο οποίος μέσα από ερασιτεχνικές του δεξιότητες και με τη βοήθεια του Νίκου και του Χάρη Βαβατσικλή -μελών της ομάδας παραγωγής – κατάφερε να δώσει ένα διαφορετικό “άλλον αέρα” σε μια τέτοιου τύπου προσπάθεια.

Σε ό,τι αφορά το έντυπο υλικό, ήδη έχουν κυκλοφορήσει μερικά έντυπα, όπως η προγραμματική διακήρυξη, ενώ στο τυπογραφείο βρίσκεται το πρόγραμμα του συνδυασμού για την επόμενη τετραετία.

«Εμπιστευόμαστε τη δημιουργικότητα, την αυτενέργεια των πολιτών και κυρίως των νέων», είναι ένα από τα βασικά συνθήματα του συνδυασμού «Νέα Πορεία» που αποτέλεσε και τη βάση της παραγωγής τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σποτ, μιας πολύ σημαντικής προσπάθειας της προεκλογικής καμπάνιας του συνδυασμού. Σε νέους ανθρώπους μη επαγγελματίες από τον τόπο του και όχι σ’ ένα ειδικό γραφείο δημοσίων σχέσεων, όχι σε ανθρώπους έξω από την Κομοτηνή εμπιστεύτηκαν η «Νέα Πορεία» και ο δήμαρχος Κομοτηνής Τάσος Βαβατσικλής την παραγωγή των σποτ, σύμφωνα με τον Τέλη Κελεσίδη από το γραφείο Τύπου της «Νέας Πορείας». «Εμπιστευθήκαμε τον Γιώργο Παπαλεξάνδρου, φοιτητή της Σχολής Καλών Τεχνών της Γαλλίας, έναν νέο καλλιτέχνη από την περιοχή μας με σημαντικές σπουδές στη Γαλλία και με σημαντικό έργο, ο οποίος κατάγεται από οικογένεια που έχει παράδοση στην καλλιτεχνική δημιουργία της πόλης.

Το αποτέλεσμα το χαιρόμαστε πραγματικά γιατί είναι μια φρέσκια ματιά, μια νέα ματιά που δεν είναι και τόσο επαγγελματική. Το έργο του Γιώργου Παπαλεξάνδρου και της ομάδας που δούλεψε για την παραγωγή αυτών των σποτ έγινε με μια ερασιτεχνική μηχανή και μ’ ένα lap top. Καταφέραμε να έχουμε πολιτικά σποτ με καλλιτεχνικό όμως ενδιαφέρον».

12 τηλεοπτικά σποτ, με τα έργα και προφίλ του δημάρχου

Για τη φιλοσοφία, τη διαδικασία και το αποτέλεσμα της σημαντικής προσπάθειας που αφορά την παραγωγή των σποτ της προεκλογικής καμπάνιας του συνδυασμού «Νέα Πορεία» μίλησε ο Γιώργος Παπαλεξάνδρου, επικεφαλής της ομάδας η οποία ανέλαβε αυτή την ευθύνη και η οποία αποτελείται από τους Νίκο και Χάρη Βαβατσικλή, γιους του δημάρχου Κομοτηνής Τάσου Βαβατσικλή.

Τα 12 τηλεοπτικά σποτ απεικονίζουν το σύνολο των έργων, τα οποία έχουν γίνει στην Κομοτηνή κατά την προηγούμενη τετραετία, καθώς και το προφίλ του δημάρχου Κομοτηνής Τάσου Βαβατσικλή μέσα από φωτογραφίες. «Στο σύνολο φτιάξαμε 12 σποτ. Τα δύο πρώτα θέματα είναι τα έργα που έγιναν στην πόλη την τελευταία τετραετία και το προφίλ του δημάρχου, από τα οποία στα έργα προέκυψαν άλλες τρεις μικρότερες version, μια πιο μικρή version του προφίλ του δημάρχου και μια δεύτερη με φωτογραφίες από πολιτικούς, από διανοούμενους που ο ίδιος προτιμάει. Εδώ προτιμήσαμε να λειτουργήσουμε με φωτογραφίες. Επιλέξαμε φωτογραφίες από την προσωπική και πολιτική ζωή του δημάρχου. Φωτογραφίες και όχι βίντεο γιατί θέλαμε να δώσουμε την εντύπωση ενός άλμπουμ που ο θεατής σιγά-σιγά ξεφυλλίζει.

Στα υπόλοιπα λειτουργήσαμε πιο ελεύθερα, προσπαθώντας να δείξουμε όμορφες εικόνες από την πόλη μας, όμορφες γωνίες της και όμορφους ανθρώπους, επαγγελματίες, παιδιά, περαστικούς».


Κάτι φρέσκο και διαφορετικό που να παρουσιάζει την Κομοτηνή έχοντας νεανικό χαρακτήρα ήταν το στοίχημα της ομάδας παραγωγής των σποτ. «Να κάνουμε κάτι φρέσκο ήταν και το στοίχημα όταν ξεκινήσαμε αυτή τη δουλειά και να προσπαθήσουμε με τα λίγα μέσα που έχουμε να βγάλουμε ένα αποτέλεσμα, το οποίο πρώτα απ’ όλα θα παρουσιάζει την πόλη μας, αλλά θα έχει το νεανικό χαρακτήρα, τη φρέσκια ματιά».

Τα σποτ τα εκφωνεί η ηθοποιός Μαρία Παπαδοπούλου, ενώ η μουσική είναι από το sound track της ταινίας «Ρέκβιεμ για ένα όνειρο» του Κλιν Μάνσεν. «Απλά έχουμε χρησιμοποιήσει μια νέα version που είναι με ολόκληρη ορχήστρα. Γενικά προσπαθήσαμε να χρησιμοποιήσομε καινούριες μουσικές».

Ο κ. Παπαλεξάνδρου ευχαρίστησε με την ευκαιρία τον δήμαρχο Κομοτηνής κ. Βαβατσικλή για την εμπιστοσύνη που του έδειξε από την πρώτη στιγμή. «Από την πρώτη στιγμή εμπιστεύτηκε αυτό που του προτείναμε. Ήταν ανοιχτός στις προτάσεις μας και πάνω απ’ όλα είχε και ο ίδιος πολλές καλές ιδέες, οι οποίες έδιναν ερεθίσματα για το επόμενο βήμα».

6 ραδιοφωνικά σποτ και έντυπο υλικό

Σε λίγο θα κυκλοφορήσουν και τα 6 ραδιοφωνικά σποτ που είναι σε διάφορες ενότητες. Σύμφωνα με τον Τ. Κελεσίδη, «αναδεικνύουν δημιουργικότητα και αυτενέργεια των πολιτών με δεδομένο και το παράδειγμα του Γιώργου Παπαλεξάνδρου, τις πρωτοβουλίες που παίρνει ο Δήμος στα Βαλκάνια, τη συμμετοχικότητα των νέων και της μειονότητας στην ανανέωση και την ενότητα, την ποιότητα ζωής. Κύρια ένα σποτάκι που θα παίζει αφορά στους νέους».

Σε ό,τι αφορά το έντυπο υλικό, ήδη έχουν κυκλοφορήσει μερικά έντυπα, όπως η προγραμματική διακήρυξη, ενώ στο τυπογραφείο βρίσκεται το πρόγραμμα του συνδυασμού για την επόμενη τετραετία. Μιλώντας για την κεντρική αφίσα του δημάρχου κ. Βαβατσικλή, είπε ότι «επιλέξαμε στην αφίσα να υπάρχει μια φωτογραφία όπου ο δήμαρχος κοιτάει τους πολίτες στα μάτια και δεν έχει αυτό το αεράτο στυλ που δοκιμάστηκε σε άλλες εκλογές από την «Νέα Πορεία». Ο δήμαρχος έχει το θάρρος να κοιτάει τους πολίτες στα μάτια».

Μαρία Παπαδοπούλο

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.