Τελος εποχης με χαμηλο αγοραστικο ενδιαφερον

Λίγες μέρες πριν τη λήξη της περιόδου των θερινών εκπτώσεων και οι καταστηματάρχες της χώρας ετοιμάζονται να αλλάξουν τις βιτρίνες των καταστημάτων τους με τα χειμερινά είδη.

Για «μέτρια επίπεδα με αναλαμπές» μιλάει στον ΠτΘ ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών, όσον αφορά στην εικόνα που δημιουργήθηκε στη διάρκεια της περιόδου των θερινών εκπτώσεων.

Για μέτριο επίπεδο κίνησης στην αγορά της περιοχής, στη διάρκεια της φετινής περιόδου των εκπτώσεων κάνει λόγο ο πρόεδρος Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών κ. Γιάννης Βαφειάδης. «Ο κόσμος βγήκε στην αγορά, είδε τα μαγαζιά, αλλά το φαινόμενο της στενότητας χρημάτων που υπάρχει στο καταναλωτικό κοινό δεν επέφερε την προσδοκώμενη αγοραστική κίνηση στα μαγαζιά».

Πληθώρα ειδών και μεγάλη γκάμα, κυρίως στα είδη ρουχισμού υπήρχε στα καταστήματα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κ. Γ. Βαφειάδη, και έτσι δόθηκε ευκαιρία σε όσους βγήκαν στην αγορά να προμηθευτούν τα απαραίτητα «καθώς και οι εκπτώσεις έφτασαν σε τέτοια επίπεδα, που έδιναν τη δυνατότητα σε όποιους ήθελαν και μπορούσαν να αγοράσουν».


Κάνοντας μια γενική αποτίμηση της εικόνας που δημιουργήθηκε την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, ο κ. Βαφειάδης τόνισε ότι «η κατάσταση κινήθηκε σε μέτρια επίπεδα με αναλαμπές σε ορισμένες περιπτώσεις», γεγονός που, σύμφωνα με τον ίδιο, οφείλεται στην παρατεταμένη διάρκεια των εκπτώσεων. «Αυτό δεν είναι θετικό για την αγορά. Εμείς ζητάμε μικρή διάρκεια σε εκπτώσεις και κυρίως το τελευταίο διάστημα του Αυγούστου, για να μπορεί πραγματικά το αγοραστικό κοινό να βγει και να ψωνίσει», επεσήμανε ο κ. Βαφειάδης.

Βάσει των στοιχείων που έχει στη διάθεσή της η Ομοσπονδία από την ΓΕΣΕΒΕ, «η κίνηση σημείωσε και πάλι φθίνουσα πορεία, κυρίως στις μεγαλουπόλεις, όπου δεν παρατηρήθηκε αγοραστική κίνηση γιατι έφυγε ο κόσμος και οι περισσότεροι έλειπαν σε διακοπές. Και το χειρότερο είναι ότι υπάρχει μεγάλη στενότητα χρημάτων, και λόγω του ευρώ που επέφερε μεγάλη ακρίβεια».

«Τα έξοδα του καταναλωτικού κοινού είναι πάρα πολλά σε άλλα πρωτεύοντα θέματα. Γι αυτόν το λόγο τελευταία το κοινό δεν προσέρχεται στην αγορά και κυρίως στην αγορά εστεγασμένου εμπορίου, διότι υπάρχει και αγορά πλανόδιου εμπορίου, υπάρχει και η λαϊκή αγορά», δήλωσε ο κ. Βαφειάδης, τονίζοντας με έμφαση ότι όλα αυτά δεν βοηθούν τον καταναλωτή να ξοδέψει χρήματα στα μαγαζιά.

Μαρία Παπαδοπούλου

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.