Σε αναμονη λυσης για το επιβατικο κοινο στον Εβρο

Στο ψήφισμα που έστειλε προς τον Υπουργό Μεταφορών κ. Κωστή Χατζηδάκη, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΣΕ κ. Γεώργιο Γιαννούση, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τον Σύνδεσμο Σιδηροδρομικών Βόρειας Ελλάδας η ΤΕΔΚ Έβρου διαμαρτύρεται για τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργήθηκαν στον ΟΣΕ εξαιτίας της διακοπής δρομολογίων.

Συγκεκριμένα, η διοίκηση της ΤΕΔΚ Έβρου εμφανίζεται αντίθετη με την κατάργηση των αμαξοστοιχιών 602-603 από τον ΟΣΕ, αλλά και με την παύση της λειτουργίας των αμαξοστοιχιών της γραμμής Δικαίων – Αλεξανδρούπολης που προκάλεσε πολλά προβλήματα ως προς την ομαλή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Ο πρόεδρος της ΤΕΔΚ Έβρου Χρήστος Τοκαμάνης μιλώντας στον ΠτΘ για τα προβλήματα με τον ΟΣΕ, ισχυρίστηκε ότι είναι πολλά, καθώς «καταργήθηκαν οι αμαξοστοιχίες 602-603, που εξυπηρετούσαν πάρα πολύ κόσμο που ταξίδευε για Αθήνα έχοντας πληρότητα». Επομένως, οι επιβάτες αναγκάζονται να ταξιδεύουν με λεωφορείο μέχρι κάποιο σημείο και στη συνέχεια να παίρνουν τρένο, με αποτέλεσμα ο ΟΣΕ να χάνει τους πελάτες του. «Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ότι δεν εξυπηρετούνται οι πολίτες στο βαθμό που θα έπρεπε. Γι’ αυτό τον λόγο διαμαρτυρηθήκαμε έντονα ζητώντας να επανέλθουν τα εσωτερικά δρομολόγια του ΟΣΕ, αλλά και να αποκατασταθεί η συγκοινωνία με την Αθήνα».

Θετική έκβαση απ’ ό,τι φαίνεται αναμένεται να έχει αυτό το θέμα, σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες που έχει ο κ. Τοκαμάνης, με τη συγκοινωνία να παίρνει το δρόμο της αποκατάστασης ευχής έργο από την 1η Αυγούστου. Με κάθε επιφύλαξη ο πρόεδρος της ΤΕΔΚ Έβρου μετέφερε: «Όπως λένε πληροφορίες που λάβαμε προφορικά χθες το μεσημέρι, η κυκλοφορία αμαξοστοιχιών θα αποκατασταθεί με την λειτουργία τριών αμαξοστοιχιών, 2 Intercity για Αθήνα και 1 ταχείας συγκοινωνίας για την Θεσσαλονίκη. Ακόμα δεν έχουμε τίποτα τα γραπτό».

Ψήφισμα

Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Ν. Έβρου σε τακτική συνεδρίασή τους συζήτησαν το θέμα: «Διαμαρτυρία για την συρρίκνωση υπηρεσιών στον Νομό Έβρου».

Ομόφωνα αποφάσισαν για τον ΟΣΕ τα παρακάτω:

•Είμαστε αντίθετοι στην απαξίωση του ΟΣΕ για την κατάργηση των αμαξοστοιχιών 602-603, με πληρότητα που άγγιζε το 120% και είχαν πρόσβαση τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα της περιοχής μας.

•Διαμαρτυρόμαστε για την παύση της λειτουργίας των αμαξοστοιχιών της γραμμής

Δικαίων – Αλεξανδρούπολης.

•Δεν αποδεχόμαστε το κλείσιμο των Σιδηροδρομικών Σταθμών κατά μήκος του Νομού που χρόνια εξυπηρετούσαν τους πολίτες του Έβρου.

Το τραίνο ήταν το πρώτο μεταφορικό μέσο που συνέβαλε στην ανάπτυξη του Νομού διαχρονικά μετά την ίδρυση του Κράτους.

Σήμερα εν μέσω κοσμογονικών αλλαγών που συντελούνται στη χώρα μας και ιδιαίτερα στη περιοχή μας, με τον αγωγό πετρελαίου Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης, τον αγωγό φυσικού αερίου, την ανάπτυξη του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης και του κρατικού αερολιμένα, δυστυχώς ο σιδηρόδρομος υποβαθμίζεται και απαξιώνεται, ενώ θα μπορούσε να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο όπως παίζει για όλες τις Ευρωπαϊκές Χώρες, δημιουργώντας σε μας περίεργα ερωτηματικά.

Πώς είναι δυνατόν να εκσυγχρονίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο του Νομού και παράλληλα να καταργούνται αμαξοστοιχίες και Σιδηροδρομικοί Σταθμοί;

Με δεδομένο ότι η υποβάθμιση που υφίσταται ο Νομός μας δεν μπορεί να συνεχιστεί:

Ζητάμε να λάβετε υπόψη σας τις έντονες ανησυχίες τόσο τις δικές μας όσο και των πολιτών του παραμεθόριου Νομού μας, διότι σε σύντομο χρονικό διάστημα αν η κατάσταση παραμείνει η ίδια, είμαστε υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε ακόμη και σε κλείσιμο των Δήμων και των υπηρεσιών του Νομού.

Μαρία Παπαδοπούλου

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.