Πρωτοβουλια ενημερωσης των βενζινοπωλων απο την πανελληνια Ομοσπονδια

Η κρίση, που διέρχεται και ο κλάδος των βενζινοπωλών τους τελευταίους μήνες και το φαινόμενο λουκέτων σε πρατήρια, που έχει παρατηρηθεί το προηγούμενο διάστημα, έχει οδηγήσει την Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος σε ανάληψη πρωτοβουλιών, προκειμένου να ενημερώσει τα μέλη της και να αναζητήσει μια στρατηγική προς αντιμετώπιση των προβλημάτων, που έχουν προκύψει. Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε την Κυριακή σύσκεψη στα γραφεία της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών, Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων, στην οποία μετείχαν οι ιδιοκτήτες πρατηρίων υγρών καυσίμων από το νομό μας, που είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα προβλήματα και τις θέσεις τους ενώπιων πρόεδρου της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, κ. Μιχάλη Κιούση, του γενικού γραμματέα κ. Άγγελο Τούντα και του φοροτεχνικού της Ομοσπονδίας κ. Γιώργου Χριστόπουλου.

«Η ενημέρωση και η ομοψυχία αποτελούν το κλειδί για την επιτυχία μας»

Ο πρόεδρος Βενζινοπωλών νομού Ροδόπης, κ. Δημήτριος Εμμανουήλ, ευχαρίστησε αρχικά τα μέλη της πανελλήνιας Oμοσπονδίας, που παραβρέθηκαν στην ημερίδα, προκειμένου για πληρέστερη ενημέρωση για τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει ο κλάδος των βενζινοπωλών. «Αποτελεί», τόνισε, «μια προσπάθεια της Oμοσπονδίας για ένωση όλων των νομών της Ελλάδος, ούτως ώστε να αποκτήσουν δύναμη και φωνή απέναντι στην κυβέρνηση και στις εξελίξεις, που έρχονται ραγδαία και δεν τις προλαβαίνουμε». «Η ενημέρωση και η ομοψυχία», εκτίμησε, «είναι το κλειδί για την επιτυχία του εγχειρήματος. Εμείς προσπαθήσαμε να είμαστε όλοι εδώ». Τέλος, όσον αφορά τα ζητήματα, που έθιξε η συζήτηση, ανέφερε ενδεικτικά αυτά των εισροών-εκροών, των αποστάσεων και της τιμολογιακής επιτροπής, τονίζοντας ότι «όλα είναι θέματα επιβίωσης για τον κλάδο».

Εκστρατεία ενημέρωσης με σύνθημα «η ισχύς εν τη ένωση»

Όπως δήλωσε ο κ. Κιούσης, «η σημερινή μας παρουσία στο νομό Ροδόπης αποσκοπεί στη συσπείρωση των συναδέλφων πανελλαδικά. Διότι, όσο βαθύτερα μπαίνουμε στην κρίση, όσα περισσότερα λουκέτα έχουμε καθημερινά στον κλάδο μας, τόσο περισσότερο ενημέρωση χρειάζονται οι συνάδελφοι. Εμείς πιστεύουμε στο «η ισχύς εν τη ενώσει» και ότι χρειάζεται να παλέψουμε, αφού τίποτα δε χαρίζεται στη σημερινή περίοδο, που διανύουμε. Τίποτα δε χαρίζεται από μια πολιτική, που έχει να κάνει με την εξόντωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Πρέπει καθημερινά να παλεύουμε και να το αποδεικνύουμε». Αναφέρθηκε δε στην εκστρατεία ενημέρωσης, που έχει ξεκινήσει η Ομοσπονδία προς τους παραπάνω σκοπούς, αναφέροντας ότι «η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών έχει ξεκινήσει μια καμπάνια πανελλαδικά, κατά την οποία επισκεπτόμαστε κάθε μια εβδομάδα και έναν νομό, για να ενημερώνουμε τους συναδέλφους για το τι πρόκειται να ακολουθήσει σε αυτή τη πρωτόγνωρη περίοδο, που ζούμε, την περίοδο των κρίσεων».

Καταστροφικές οι συνέπειες τυχόν εξίσωσης του ειδικού φόρου κατανάλωσης

«Κανείς δεν περίμενε», συνέχισε, εξηγώντας τις επιπτώσεις της κρίσης, «πως ένα καταναλωτικό αγαθό εμμέσου καθημερινής χρησιμότητας στα πρατήριά μας θα είχε τόσο μεγάλη κρίση. Κάνεις δεν περίμενε ότι θα είχαμε τόσες χιλιάδες λουκέτα από το Ορμένιο του Έβρου μέχρι την Ιεράπετρα της Κρήτης. Αυτό είναι ένα καθημερινό φαινόμενο». «Κι αν υλοποιηθούν», εκτίμησε, «και οι περαιτέρω σκέψεις της κυβέρνησης για εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο κίνησης με αυτόν του πετρελαίου θέρμανσης, το μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών δε θα μπορεί να προμηθευτεί πετρέλαιο θέρμανσης και το μεγάλο ποσοστό των πρατήριων θα κλείσει. Εμείς ευελπιστούμε ότι, έστω και την εσχάτη στιγμή, το υπουργείο Οικονομικών θα κάνει πίσω στην εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης και δε θα το εφαρμόσει από 15/10/2011. Δεν είναι δυνατόν σήμερα, που είναι 70 με 75 λεπτά η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, να μην πουλάμε και να μην πουλάμε τότε, που η τιμή του θα ανέρχεται στο 1,20 και 1,25 ευρώ το λίτρο. Εμείς το αναδεικνύουμε σαν κυρίαρχο θέμα και θέλουμε μαζί μας και του καταναλωτές. Διότι, περισσότερο θα πλήξει αυτό το ζήτημα τους καταναλωτές, αφού δεν είναι δυνατόν η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης να καλύπτεται με επιδόματα και επιδοματική πολιτική.

Κριτήριο και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις

Τέλος, ερωτηθείς για τα αποτελέσματα της τυχόν εφαρμογής αυτών των μέτρων, εκτίμησε ότι «θα γίνουν πάρα πολύ δύσκολα τα πράγματα», υποστηρίζοντας ταυτόχρονα ότι «κάτι, που δεν περιμέναμε ήταν ότι ο Έλληνας με την κρίση αντικατέστησε τη χρήση του αυτοκίνητου του, επιλέγοντας τα μέσα μαζικής μεταφοράς». Υπογράμμισε, τέλος, και την περιβαλλοντική διαφοροποίηση, που θα επιφέρει αυτή η πολιτική, υποστηρίζοντας «ότι βασιζόμαστε στην πώληση του πετρελαίου θέρμανσης και αν πραγματοποιηθεί η αύξηση, οι καταναλωτές θα στραφούν σε άλλες μορφές ενέργειας. Πρέπει, λοιπόν, να λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν μας, και ειδικά τα συναρμόδια υπουργεία, τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Αυτό εν έτει 2010 δε θα πρέπει να το ξεχνάμε. Διότι καλοί οι φόροι, καλά τα έσοδα, αλλά όταν προασπιζόμαστε την πράσινη ανάπτυξη και υπάρχουν καταναλωτές, που καίνε λάστιχα, πρέπει να μας προβληματίσει όλους».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.