Πιστοποιηση του συγκροτηματος εκτυπωσεων του ΟΤΕ με προτυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9002: 1994

Ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας Α.Ε. έχοντας υιοθετήσει διαδικασίες ποιότητας, εφαρμόζει σταδιακά Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας κατά πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9000 σε Υπηρεσιακές Λειτουργίας του.

Στα πλαίσια αυτά, ο ΟΤΕ πιστοποιήθηκε από τον ΕΛΟΤ με Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης Συστήματος Ποιότητας για το Συγκρότημα Εκτυπώσεων της Διεύθυνσης Τηλεφωνικών Καταλόγων, το οποίο πρόκειται να ενταχθεί στη θυγατρική εταιρία του Ομίλου infOTE, σύμφωνα με το Πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9002.

Η πιστοποίηση έγινε αναφορικά με τις ακόλουθες δραστηριότητες: εκτύπωση, βιβλιοδεσία και διανομή Ονομαστικών και Επαγγελματικών Τηλεφωνικών Καταλόγων καθώς και εργασιών τρίτων. Στα πλαίσια της Επιχειρησιακής Πολιτικής Ποιότητας του Οργανισμού έχουν πιστοποιηθεί από τον ΕΛΟΤ με πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ σειράς ISO 9000, μεταξύ άλλων, και οι παρακάτω Υπηρεσιακές Λειτουργίες του ΟΤΕ:

1. Δ/νση Κοινόχρηστης Τηλεφωνίας

2. Δ/νση Ποιότητας

3. Δ/νση Επιχειρησιακών Πελατών

4. Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου

5. Πληροφοριοδοτικά Κέντρα (131) Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Πάτρας

6. Δ/νση Εκπαίδευσης

7. Τμήμα Συντήρησης και Επισκευών

8. Τμήμα inmarsat

9. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (134)


Ο ΟΤΕ συνεχίζει την προσπάθεια του για την πιστοποίηση όλων των Υπηρεσιακών Λειτουργιών του , που έχουν άμεση επαφή με τον πελάτη, κατά ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9000. Επιπλέον, αναπτύσσει Ολοκληρωμένα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας (9000: 2000, 14001, 18001 & BS 7799) προκειμένου μέσω της ικανοποίησης των πελατών του να διατηρήσει ο Οργανισμός τον ηγετικό του ρόλο στην Ελληνική Αγορά Επικοινωνιών.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.