Κατερινα Μπασδανη: «Οι πελατες να εμπιστευονται πρωτα τον ασφαλιστη και στη συνεχεια την εταιρια»

Η Κατερίνα Μπασδάνη δημιούργησε το γραφείο ασφαλιστικών πρακτορεύσεων «Λέφογλου» στην οδό Μαρωνείας 1, μετρώντας αρκετά χρόνια στο χώρο των ασφαλειών, αλλά έχοντας στο πλευρό της δικούς της ανθρώπους που ασχολούνται ή έχουν ασχοληθεί με τις ασφάλειες. Επέλεξε κάποιες εταιρίες που αποτελούν «δυνατά χαρτιά», αλλά και φρόντισε να λάβει το πτυχίο που επιβάλλεται να έχουν οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι και το οποίο επιτρέπει στον κάτοχό του ν’ ανοίγει ένα γραφείο με όσες εταιρίες θέλει. Το βράδυ της περασμένης Τρίτης, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του νέου γραφείου, που βρίσκεται σε μια νεόδμητη οικοδομή στο κέντρο της πόλης και παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες και τους ενδιαφερόμενους να ενημερωθούν για τα ασφαλιστικά προϊόντα που διαθέτει. Τον αγιασμό τέλεσε ο πατέρας, Σταύρος Σπορίκης, ενώ για τα συγχαρητήρια προσήλθαν πολλοί φίλοι, συγγενείς και συνεργάτες της Κατερίνας Μπασδάνη, αλλά και του συζύγου της Γιάννη Λέφογλου που στέκεται διαρκώς στο πλευρό της σ’ αυτήν της την προσπάθεια. Με αφορμή τα εγκαίνια θελήσαμε να αντλήσουμε περισσότερες πληροφορίες γύρω από τον κόσμο των ασφαλειών και το τι πρέπει να προσέχουν οι πελάτες.

ΠτΘ: κα Μπασδάνη, πώς ξεκίνησε η πρωτοβουλία για να δημιουργηθεί ένα γραφείο ασφαλιστικών πρακτορεύσεων και τι είδους προϊόντα προσφέρετε στους πελάτες σας;

Κ.Μ.:
Το έναυσμα το πήρα από το σύζυγό μου ο οποίος είχε ασχοληθεί παλιότερα με το αντικείμενο, αλλά και την κουνιάδα μου, τη Βίλλυ Λέφογλου, η οποία ασχολείται επίσης με το ασφαλιστικό κομμάτι. Διοργανώσαμε το γραφείο σε μια προσπάθεια να πιάσουμε τον παλμό των ασφαλιστικών εξελίξεων κι έχοντας κάνει κάποια ταξίδια στο εξωτερικό, προκειμένου να υιοθετήσουμε απόψεις και καλές πρακτικές, δραστηριότητες που ενδεχόμενα να μην είχαμε σκεφτεί. Αποκομίσαμε κάποια θετικά στοιχεία τα οποία εντάξαμε στη δική μας ασφαλιστική δραστηριότητα. Ένα από αυτά, το οποίο έχουν επιβάλλει τον τελευταίο καιρό, είναι το συμβόλαιο αστικής ευθύνης, λαθών και παραλήψεων. Στην ουσία, αν συμφωνήσουμε να κάνουμε μια ασφάλεια με κάποιες συγκεκριμένες καλύψεις και δεν τα περιλάβουμε μέσα στην αίτηση, ο πελάτης μπορεί ν’ αποζημιωθεί χωρίς να έχω κάποιο κόστος επιβάρυνσης.

Στην επιχείρησή μας διαθέτουμε δυο αυτοκίνητα εξυπηρέτησης πελατών τα οποία δίνουμε στον πελάτη μας από την πρώτη στιγμή που θα έχει κάποιο ατύχημα. Επιδιώκουμε τη συνεχή ενημέρωση μέσα από σεμινάρια αλλά και τη διαρκή πληροφόρηση μια και στο γραφείο έχουμε πολλές εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα για σφαιρική ενημέρωση.

Είναι μεγάλο πλεονέκτημα να παρακολουθούμε όχι μόνο τα σεμινάρια μιας εταιρίας, αλλά γενικότερα της αγοράς, σε κάθε τομέα, ασφάλεια πυρός, ασφάλεια ζωής, ασφάλεια αυτοκινήτου.

Δυνατό ξεκίνημα

ΠτΘ: Εξ’ ου και η διευκρίνιση «ασφαλιστικές πρακτορεύσεις».

Κ.Μ.:
Αυτός ήταν ο λόγος που κάναμε ένα καλό και δυνατό ξεκίνημα. Έχουμε το πτυχίο που επιβάλλεται να έχουν οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι: το κράτος δίνει την πιστοποίηση που απαιτείται και στη συνέχεια δίνεται η δυνατότητα να έχει ο κάτοχός του στο γραφείο του όσες εταιρίες θέλει. Επιλέξαμε κάποιες εταιρίες φερέγγυες, είτε πρόκειται για δυνατά χαρτιά που θα λάμψουν, είτε ήδη λάμπουν στα ασφαλιστικά δρώμενα.

Πρόκειται για ελληνικές εταιρίες, ανάμεσά τους η Εθνική, η Interamerican, η General Life, η Interlife, η International Life, η Eurostar, η Ευρωπαϊκή Πίστη, η Αιγαίον και άλλες.

Θα πρέπει να εξηγήσουμε ότι έχουμε τη δυνατότητα για άμεση έκδοση συμβολαίου για αρκετές από αυτές τις εταιρίες, οπότε γίνεται και η άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.

ΠτΘ: Επομένως, έχετε παροχή υπηρεσιών για όλες αυτές τις εταιρίες και τα ασφαλιστικά προϊόντα που διαθέτουν.

Κ.Μ.:
Γι’ αυτό και παρακολουθούμε όλα τα σεμινάρια και τις εξελίξεις, ενημερωνόμαστε καθημερινά από όλες τις εταιρίες λαμβάνοντας mails και σχετικά έντυπα, με σκοπό να είμαστε μέσα στις εξελίξεις.

ΠτΘ: Ποια είναι τα συνήθη συμβόλαια με τα οποία ασχολείστε;

Κ.Μ.:
Αρχικά θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν υπάρχει ασφαλιστική συνείδηση στην ελληνική αγορά. Είναι σε πρωταρχικό στάδιο, γι’ αυτό και τα περισσότερα συμβόλαια αφορούν στο αυτοκίνητο που είναι και το υποχρεωτικό κομμάτι της ασφάλισης. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια λόγω του ότι οι τράπεζες υποχρεώνουν τους δανειολήπτες που αγοράζουν οικία κι επαγγελματική στέγη να ασφαλίζουν το ακίνητο για πυρκαγιά έχουμε μια αύξηση στις ασφάλειες πυρός.

Σε μικρότερο επίπεδο κυμαίνονται οι ασφάλειες υγείας και το συνταξιοδοτικό κι όχι αδικαιολόγητα. Τη δεκαετία του ’80 είχε παρατηρηθεί άνθιση, πολύς κόσμος εξαπατήθηκε από τις ασφαλιστικές εταιρίες γι’ αυτό και υπάρχει δυσπιστία γενικότερα στο πρόσωπο του ασφαλιστικού συμβούλου.

ΠτΘ: Επομένως, για να εμπιστευτεί κάποιος μια ασφαλιστική εταιρία και στην ουσία έναν ασφαλιστή ποια είναι τα πλεονεκτήματα που διαθέτετε και μπορούν να πείσουν κάποιον να σας εμπιστευτεί;

Κ.Μ.:
Διαθέτουμε ISO μέσω γραφείου μεσιτών ασφαλειών, ανάμεσα στα άλλα πλεονεκτήματα.

ΠτΘ: Πώς μπορεί να νιώσει ασφαλής ο πελάτης;

Κ.Μ.:
Η ενημέρωση που έχουμε από όλες τις εταιρίες και η προσωπική επαφή που προσπαθούμε να κρατήσουμε με τον κάθε ένα πελάτη που θα περάσει την πόρτα του γραφείου μας είναι στα ατού μας. Με τις κινήσεις ματ που έχουμε κάνει ο κόσμος θα μας εμπιστευτεί ακόμη περισσότερο.

Από την προσωπική επαφή που έχουμε με τον πελάτη και προσπαθούμε να διατηρήσουμε κατά το δυνατόν μια φιλικότερη σχέση προσπαθούμε ν’ αποκομίσουμε κάποια οφέλη που μας δίνουν τη δυνατότητα να γινόμαστε ακόμη καλύτεροι, να εξελισσόμαστε στη δουλειά και να έχουμε περισσότερη όρεξη και μεράκι.

Αξίζει να αναφέρουμε, μια και μιλάμε για εμπιστοσύνη, ότι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς που έχουμε κάνει είναι η συνεργασία μας με το Επαγγελματικό και Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Ροδόπης: Κάναμε ένα ομαδικό συμβόλαιο για όλους τους επαγγελματίες μέλη του Επιμελητηρίου, οι οποίοι σε λίγο καιρό θα λάβουν το συμβόλαιο. Σύντομα θα λάβουν την κάρτα ασφάλισης που θα τους επιτρέπει να έχουν άμεση επαφή με το Επιμελητήριο αλλά και με την ίδια την εταιρία. Θα συνοδεύεται από ενημερωτική επιστολή του Επιμελητηρίου και δική μας και σε βάθος χρόνου θα έχουν επαφή με το γραφείο μας ώστε να μπορέσουν να μάθουν το περιεχόμενο του προγράμματος.

ΠτΘ: Πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζει ο πελάτης τον ασφαλιστή του; Εσείς, για παράδειγμα, κα Μπασδάνη συνεργάζεστε με μια σειρά από εταιρίες που δεν μας είναι όλες γνωστές, άρα πώς θα επιλέξει ο πελάτης την καλύτερη γι’ αυτόν;

Κ.Μ.:
Επιδιώκουμε πρώτα από όλα να έχουμε μια προσωπική επαφή με τον πελάτη. Όπως λέω συχνά στους πελάτες μας θα πρέπει πρώτα να εμπιστεύονται τον ασφαλιστή και στη συνέχεια την ασφαλιστική εταιρία. Θα πρέπει να μετράνε και να εκτιμούν τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο.

ΠτΘ: Τι γίνεται σε περίπτωση που κλείσει μια εταιρία;

Κ.Μ.:
Έχουμε κάνει τέτοιες συμφωνίες με τις ασφαλιστικές εταιρίες και τους μεσίτες ασφαλίσεων που συνεργαζόμαστε, με αποτέλεσμα αν συμβεί να κλείσει μια εταιρία μετά από λίγες μέρες έχουμε συμβόλαιο σε μια άλλη εταιρία χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του πελάτη μας.

Σύντομα θα λειτουργεί και η ιστοσελίδα του γραφείου για διαδικτυακή ενημέρωση: www.lefoglou-basdani.gr

Μαρία Αμπατζή

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.