Κατεκτησε το Λονδινο η Περιφερεια ΑΜΘ

Στην έκθεση World Travel Market προβλήθηκαν οι ομορφιές, αλλά και οι γεύσεις της Περιφέρειας

Στην έκθεση World Travel Market, μία από τις μεγαλύτερες, αν όχι η μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του κόσμου, συμμετείχε από τις 7 έως τις 9 Νοεμβρίου η Περιφέρεια ΑΜΘ, που μέσα από το περίπτερό της πρόβαλλε τους προορισμούς της και έκανε επαφές με τουριστικούς πράκτορες, στα πλαίσια της προσπάθειας να γίνει η περιοχή μας τουριστικός προορισμός αριστείας.
 
Η έκθεση “World Travel Market” διεξάγεται κάθε χρόνο, στις αρχές Νοεμβρίου, στο υπερσύγχρονο εκθεσιακό κέντρο “ExCel” του Λονδίνου και απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπορικούς επισκέπτες.
 
Σε μία τεράστια έκταση 45.000 τ.μ. καθαρού εκθεσιακού χώρου, οι εκπρόσωποι των μεγαλύτερων επιχειρήσεων της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας από 167 χώρες είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους και να αναπτύξουν εποικοδομητικές business to business συναντήσεις κι επαφές.
 
 

Εμβάθυνση των σχέσεων με τη Βρετανία

 
Εκεί έστησε το περίπτερό της η Περιφέρειά μας και εκεί βρέθηκε ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου κ. Κώστας Αντωνιάδης, που τόνισε πως τα συμπεράσματα είναι ότι η Περιφέρεια ΑΜΘ, και ιδιαίτερα η Θάσος αλλά και η Σαμοθράκη βρίσκονται στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, κάτι που σημαίνει πως τόσο το 2017 όσο και το 2018 θα είναι πολύ καλές τουριστικές χρονιές, ενώ ήδη υπήρξε μια αύξηση των Βρετανών τουριστών κατά 35% για το 2015.
 
«Η έκθεση αυτή ήταν κρίσιμη γιατί ήδη αυτή την περίοδο γίνονται οι κρατήσεις για την καλοκαιρινή σεζόν του 2017 και ήρθαμε σε επαφή με δύο μεγάλους τουριστικούς οργανισμούς, την Thomson και την Thomas Cook» τόνισε σημειώνοντας πως αυτοί έχουν ήδη εμπειρία στην περιφέρειά μας, μεταφέροντας τουρίστες ως επί το πλείστον στη Θάσο.
 
 

Επέκταση και σε άλλες τουριστικές αγορές

 
Οι επαφές τους όμως δεν περιορίστηκαν στους Βρετανούς παρόχους, μιας και κατά τη διάρκεια της έκθεσης ήρθαν σε επαφή με τουριστικούς οργανισμούς από τη Γαλλία και την Ιταλία, που έδειξαν έντονο ενδιαφέρον να επισκεφτούν την περιφέρειά μας.
 
Παράλληλα τα στελέχη της Περιφέρειας ήρθαν σε επαφή με εκπροσώπους της γερμανικής εταιρείας που πήρε το αεροδρόμιο της Καβάλας, την Fraport, ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη ανταπόκριση σε θέματα charter.
 
«Στόχος μας είναι η Περιφέρεια να γίνει ένας τουριστικός προορισμός αριστείας δωδεκάμηνης επισκεψιμότητας, για αυτό το λόγο προβάλλαμε όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει σε μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα τόσο της Ελλάδας όσο και της Ευρώπης» τόνισε ο κ. Αντωνιάδης.
 
Μάλιστα τους επισκέπτες της έκθεσης δεν μάγεψαν μόνο οι ομορφιές της ΠΑΜΘ, αλλά και οι γεύσεις της, αφού πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με ανθρώπους της γευσιγνωσίας όπου αναδείχτηκαν τοπικά προϊόντα της Περιφέρειας όπως ο καβουρμάς και το κρασί, η οποία στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία και όσους τα δοκίμασαν να εκφράζουν σημαντικό ενδιαφέρον για αυτά. 

Ανάδειξη και των χειμερινών προορισμών 

Στόχος της περιφέρειας ήταν και να διευρυνθεί η παρουσία της ΑΜΘ στη βρετανική αγορά, αναδεικνύοντας το ηπειρωτικό τμήμα της Περιφέρειας.
 
Έτσι αναδείχτηκαν διαδρομές όπως τα βήματα του Αποστόλου Παύλου, που συμπεριλαμβάνουν τους Φιλίππους, που πρόσφατα εντάχθηκαν στα μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, για το οποίο μάλιστα υπήρξε ιδιαίτερο  θρησκευτικό ενδιαφέρον.
 
Παράλληλα προβλήθηκαν οι δυνατότητες της ορειβασίας στα δάση της οροσειράς της Ροδόπης, γιατί όπως τόνισε ο κ. Αντωνιάδης «ο τουρίστας δεν αναζητά πλέον μόνο ήλιο και θάλασσα, θέλει να κάνει και εναλλακτικές διαδρομές, οτιδήποτε έχει σχέση με τον τουριστικό προορισμό αριστείας.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.