Καμπανια για προσελκυση τουριστων απο τη Μ. Βρετανια στην ΠΑΜΘ

Με το ενδιαφέρον στραμμένο και σε άλλες χώρες της βορείου Ευρώπης και της Βαλκανικής

Προωθητικές ενέργειες στη Μεγάλη Βρετανία αλλά και σε άλλες Βαλκανικές και ευρωπαϊκές χώρες θα πραγματοποιήσει αυτή την τουριστική περίοδο η Περιφέρεια ΑΜΘ, προσπαθώντας να ενισχύσει την επισκεψιμότητα στην περιοχή.
 
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η έγκριση από το Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ την Τετάρτη 1 Ιουνίου της υλοποίησης του έργου «Προωθητικές ενέργειες Τουριστικού Προϊόντος έτους 2016» ποσού 14.640,50 ευρώ.
 
Αυτή είναι, σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Αμοιρίδη, η πρώτη από τις δράσεις τόσο για χώρες της βόρειας Ευρώπης όσος και της Βαλκανικής, που σκοπό έχουν να κεφαλαιοποιηθεί και να ενισχυθεί η μεγάλη αύξηση επισκεπτών, που είδε η ΑΜΘ το 2015.
 
Άλλωστε στόχος της Περιφέρειας, παράλληλα με την περαιτέρω διείσδυση στη βαλκανική αγορά, είναι η διεύρυνση των αφίξεων από την βόρεια και κεντρική Ευρώπη με παράλληλη ενίσχυση όλων των προορισμών της περιοχής. Εξάλλου αποτέλεσμα μιας σειράς ενεργειών ήταν η ανακοίνωση από μεγάλο τουριστικό οργανισμό της έναρξης πτήσεων από την Μεγάλη Βρετανία προς το αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος της Καβάλας από το 2016, ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι για πρώτη φορά εντάσσονται στο πλάνο προώθησης της και προορισμοί που καλύπτουν το σύνολο και του ηπειρωτικού τμήματος της Περιφέρειας μας.
Οι κατά έτος αφίξεις στο αεροδρόμιο της Καβάλας, ανέρχονται σε 15.000 Βρετανούς, με αρκετούς να επισκέπτονται την περιοχή μέσω πτήσεων που προσγειώνονται στη Θεσσαλονίκη.
 
 Συνολικά σύμφωνα με εκτιμήσεις της Περιφέρειας περίπου 20.000 Βρετανοί επισκέπτονται την ΑΜΘ και κυρίως τη Θάσο. Εξ ου και η διοίκηση της Περιφέρειας, θέλοντας να ενισχύσει την προβολή της περιοχής στη συγκεκριμένη αγορά, με στόχο την έλευση επιπλέον 10.000 τουλάχιστον με διασπορά τους στο σύνολο της, ετοίμασε ένα πλάνο προβολής της ΠΑΜΘ στην Μ. Βρετανία που προσφέρει στοχευμένη δράση σε ένα ήδη ενδιαφερόμενο κοινό που βρίσκεται στην αναζήτηση για έναν ταξιδιωτικό προορισμό.
 
Η καμπάνια θα διαρκέσει για όλη την περίοδο καθώς και για τις κρατήσεις τελευταίας στιγμής (last minute bookings) και έχει σαν σκοπό τη διατήρηση και ενδυνάμωση του status και της αναγνωρισιμότητας του προορισμού σε ένα κατά τα άλλα παραδοσιακό κοινό, το κοινό της Μ. Βρετανίας.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.