Η Γκιουλ Μπειαζ Καραχασαν υποψηφια υπερνομαρχης

Με μία κίνηση συμβολική ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε το βράδυ της Πέμπτης τα ονόματα των υποψηφίων που θα στηρίξει το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για την Υπερνομαρχία Δράμας – Καβάλας – Ξάνθης, αλλά και για το Δήμο Ξάνθης.

Συγκεκριμένα επικεφαλής του ψηφοδελτίου για την Υπερνομαρχία Δράμας –Καβάλας –Δράμας τίθεται η Καραχασάν Γκιουλ Μπεϊάζ, από τη Μύκη Ξάνθης, ο Φώτης Καραλίδης, υποψήφιος Νομάρχης Ξάνθης, ο Χριστόφορος Κορυφίδης, Υποψήφιος Νομάρχης Δράμας ο Δημήτρης Παπουτσής, Υποψήφιος Νομάρχης Καβάλας και ο Χρήστος Πούλιος, υποψήφιος Δήμαρχος Ξάνθης.

Η ανακοίνωση από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γιώργο Παπανδρέου της υποψηφιότητας της Καραχασάν Γκιουλ Μπεϊάζ, από τη Μύκη Ξάνθης, για την Υπερνομαρχία Δράμας – Καβάλας – Ξάνθης έχει ιδιαίτερο συμβολικό χαρακτήρα. Όπως τόνισε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του με την οποία ανακοίνωσε τις υποψηφιότητες ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ « Η επιλογή είναι ιδιαίτερης πολιτικής σημασίας. Συμβολίζει την ουσία της πολιτικής μας για τη συμβίωση των πολιτισμών και θρησκειών. Συμβολίζει το μεγάλο έργο που έχουμε επιτελέσει χρόνια τώρα για τη μειονότητα αλλά και για τις σχέσεις μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων. Συμβολίζει τη δημοκρατική, ανοιχτή και ισχυρή Ελλάδα που ξέρει να ζει και να επικοινωνεί σ’ ένα παγκόσμιο στερέωμα. Συμβολίζει ότι κανένας δεν θα βρίσκεται στο περιθώριο ως Έλληνας πολίτης στην Ελλάδα του ΠΑΣΟΚ.

Συμβολίζει την ειρηνική συμβίωση των πολιτών σε όλα τα Βαλκάνια και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Υποψήφια για την υπέρ-Νομαρχία Δράμας – Καβάλας – Ξάνθης είναι η συντρόφισσά μας Γκιουλ Μπεγιάζ Καραχασάν. Η Γκιουλ είναι δικηγόρος και είναι Αναπληρωτής Γραμματέας της Δημοτικής Οργάνωσης Μύκης στην Ξάνθη.

Είναι μια άξια γυναίκα με δυνατότητες να προσφέρει στον τόπο. Αυτό είναι για μας το αποφασιστικό. Η θρησκεία δεν μας περιχαρακώνει.

Στη νέα εποχή θα μπούμε χωρίς διαιρέσεις, χωρίς διακρίσεις, χωρίς αντιλήψεις του παρελθόντος που καθηλώνουν τη χώρα. Ο καθένας θα προχωρήσει με μόνο κριτήριο την αξία του. Με την Γκιουλ και τους 3 υποψήφιους Νομάρχες μας, τον Χριστόφορο Κορυφίδη στη Δράμα, τον Δημήτρη Παπουτσή στην Καβάλα, τον Φώτη Καραλίδη στην Ξάνθη, θα κερδίσουμε και αυτή την Υπερνομαρχία».

Τις απόψεις τους σχετικά με την υποψηφιότητά τους εκφράζουν σήμερα μέσα από τις δηλώσεις τους οι Φώτης Καραλίδης, Χριστόφορος Κορυφίδης και Δημήτρης Παπουτσής.

Σωκράτης Ξυνίδης, Γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ στο Ν. Ξάνθης:

«Η επιλογή της κ. Γκιουλ Μπεϊάζ Καραχασάν αποδεικνύει ότι στο όραμα του ΠΑΣΟΚ για την Ελλάδα συμμετέχουν όλοι οι Έλληνες πολίτες»

Τις υποψηφιότητες για την Υπερνομαρχία Δράμας – Καβάλας – Ξάνθης σχολιάζει ο Σωκράτης Ξυνίδης, Γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ στο Ν. Ξάνθης, ο οποίος στέκεται ιδιαίτερα στην υποψηφιότητα της Γκιούλ Μπεϊάζ Καραχασάν για την Υπερνομαρχία.

«Νομίζω ότι το σημαντικό στοιχείο της ανακήρυξης των υποψηφίων που υποστηρίζει το ΠΑΣΟΚ για τις επερχόμενες Νομαρχιακές Εκλογές είναι αυτό της επιλογής στη θέση της Υποψήφιας Υπερνομάρχου της Γκιούλ Μπεϊάζ Καραχασάν. Είναι προσωπική επιλογή του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Παπανδρέου σε μια εποχή, που σε διεθνές επίπεδο οι αντιθέσεις οι οποίες υπάρχουν με βάση τις θρησκευτικές, πολιτικές, ιδεολογικές πεποιθήσεις βρίσκονται σε μεγάλη ένταση, το ΠΑΣΟΚ αποδεικνύει ότι είναι σε θέση να ξεπερνά αυτές τις διαχωριστικές γραμμές και καταθέτει μια πρόταση, στην οποία σημειολογικά και συμβολικά αποδεικνύει ότι στο όραμα το οποίο έχει για την Ελλάδα συμμετέχουν όλοι οι Έλληνες πολίτες, ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε θρησκευτικές, ιδεολογικές πεποιθήσεις. Υπ’ αυτή την έννοια θεωρούμε πολύ σημαντική επιλογή την τοποθέτηση της Γκιούλ Μπεϊάζ Καραχασάν. Πιστεύω ότι σε βάθος χρόνου θα αποδειχθεί η μεγάλη σημασία της, γενικότερα για την πολιτική ζωή της χώρας και από κει και πέρα στα ζητήματα, με τα οποία αντιμετωπίζουμε εμείς ως ΠΑΣΟΚ, τουλάχιστον, τη μειονότητα».

Συνεχίζοντας, ο κ. Ξυνίδης αναφέρεται ξεχωριστά στις υποψηφιότητες των επικεφαλής των τριών νομών για τις Νομαρχίες. «Θεωρώ την υποψηφιότητα του Φώτη Καραλίδη για τη Νομαρχία Ξάνθης, ότι είναι μια εκ των ισχυρών υποψηφιοτήτων που είχαν τεθεί, είχαν συζητηθεί και είχαν κριθεί θετικά από όλα τα όργανα, τα οποία μέχρι τώρα συμμετείχαν στις διαδικασίες, με δεδομένο ότι υπήρχαν 6 υποψηφιότητες στην Ξάνθη. Πιστεύω ότι το καλό κλίμα που υπήρξε μεταξύ των υποψηφίων ότι θα συνεχίσει ώστε να δημιουργηθεί ένα συλλογικό συνθετικό ψηφοδέλτιο με επικεφαλής τον Φώτη Καραλίδη, το οποίο θα δώσει μια μάχη για να αναδείξει όλες εκείνες τις αυτοδιοικητικές απόψεις, οι οποίες δυστυχώς από τη Νομαρχιακή παράταξη που σήμερα έχει τη Νομαρχία στα χέρια της, δεν έχουν προβληθεί και θα προτείνει λύσεις και κατευθύνσεις για το νομό Ξάνθης.

Η περίπτωση του υποψηφίου νομάρχη της Καβάλας Δημήτρη Παπουτσή, ήταν ξεκάθαρη από την αρχή, εφόσον έχει τοποθετηθεί συνθετικά όλη η Καβάλα και όλα τα κομματικά όργανα υπέρ της υποψηφιότητάς του. Θεωρούμε ότι είναι μια ισχυρή υποψηφιότητα, η οποία θα συγκεντρώσει και την αποδοχή της κοινωνίας της Καβάλας.

Ως προς την επιλογή της υποψηφιότητας του Χριστόφορου Κορυφίδη για τη νομαρχία Δράμας, είναι ένα νέο πρόσωπο κι αυτό σηματοδοτεί την ανανέωση όπως την αντιλαμβανόμαστε εμείς στο ΠΑΣΟΚ και πιστεύουμε ότι κι εκεί θα έχουμε ένα επιτυχές αποτέλεσμα, εκφράζοντας πλέον στο πρόσωπό του τις προσδοκίες της ανανέωσης που έχουμε σαν χώρος και στα πρόσωπα που συμμετέχουν πλέον στα κοινά».

Συνοψίζοντας, τονίζει ότι «είναι κάποιες επιλογές, οι οποίες – λαμβάνοντας υπ’ όψιν και το μέσο όρο ηλικίας αυτών των ανθρώπων που προτείνουμε για υποψηφίους αλλά και το γεγονός ότι η πλειοψηφία τους είναι νέα πρόσωπα στην πολιτική σκηνή και στα αυτοδιοκητικά –πιστεύω ότι θα σηματοδοτήσουν μια νίκη του χώρου, από τον οποίο προέρχονται και εκπροσωπούν στις επερχόμενες Νομαρχιακές Εκλογές».

Χριστόφορος Κορυφίδης, Υποψήφιος Νομάρχης Δράμας:

«Να οικοδομήσουμε τη Δράμα της γνώσης και της βιώσιμης ανάπτυξης»

Αναφερόμενος στην επιλογή του ΠΑΣΟΚ σχετικά με την στήριξη της υποψηφιότητάς του στις επερχόμενες Νομαρχιακές Εκλογές, ο Χριστόφορος Κορυφίδης, Υποψήφιος Νομάρχης Δράμας, τονίζει: «Η σημερινή ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ, για την υποστήριξή μου, στη διεκδίκηση του αξιώματος του Νομάρχη Δράμας, κατά τις νομαρχιακές εκλογές του ερχόμενου Οκτωβρίου, αποτελεί το σημείο εκκίνησης για τη χάραξη και ανάπτυξη ενός νέου κύκλου δημιουργικών δράσεων. Ενός κύκλου δράσεων, που φιλοδοξώ να είναι ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές, για το άμεσο και μακροπρόθεσμο συμφέρον των Δραμινών, του Νομού μας, αλλά και γενικότερα της ευρύτερης περιοχής».

Για ευημερία του τόπου του, μακριά από τη σημερινή υπανάπτυξη και απομόνωση, κάνει λόγο ο κ. Κορυφίδης. «Οραματίζομαι την ιδιαίτερη πατρίδα μου απογειωμένη από τη σημερινή υπανάπτυξη και απομόνωση. Οραματίζομαι τους Δραμινούς -όλο και περισσότερους Δραμινούς- να ευημερούν διαμορφώνοντας ενεργά το νέο οικονομικό, και όχι μόνον, περιβάλλον της περιοχής μας. Οραματίζομαι, τέλος, την ευρύτερη περιοχή μας οικονομικό και πολύ-πολιτισμικό κέντρο μιας μεγάλης ενδοχώρας, που ούτως ή άλλως είναι πλέον υπαρκτή και προσβάσιμη.

Η δυνατότητά μου να συμβάλω στην κατάκτηση αυτών των οραμάτων είναι συγκεκριμένη και μετρήσιμη. Κουβαλώ μαζί μου μια σημαντική γενική και ειδική γνώση για τις ευκαιρίες που μας προσφέρει το εθνικό και το ευρωπαϊκό πλαίσιο λειτουργίας, καθώς και εκείνο που δημιουργείται ημέρα με την ημέρα από την παγκοσμιοποιημένη, πλέον, οικονομία. Κουβαλώ, επίσης, μια σημαντική εμπειρία σχετικά με την ουσία και το περιεχόμενο της κοινωνίας της πληροφορίας, της κοινωνίας της γνώσης, της νέας οικονομίας. Κουβαλώ, τέλος, μια σημαντική εμπειρία σε σχέση με το τι, το γιατί, το πώς και το πότε μιας διεκδίκησης• ενός καλά μελετημένου και ώριμου αιτήματος. Όσα, όμως, εναποθέτω στην κρίση των δραμινών δεν μπορούν από μόνα τους να φέρουν την άνοιξη».


Απευθυνόμενος στους συντοπίτες του που «νοιάζονται για το μέλλον αυτού του τόπου, όπου αυτοί κι αν λειτουργούν, ως επιχειρηματίες ή ως εργαζόμενοι με σχέση εξαρτημένης εργασίας, στο χωράφι ή στο γραφείο, στο σπίτι ή στο κατάστημά τους, στο σχολείο ή στις υπηρεσίες», στους προοδευτικούς πολίτες της Δράμας που «δεν βρίσκουν διέξοδο στις αγωνίες τους και στα ερωτηματικά τους», στις γυναίκες της Δράμας που «ιδιαίτερα, αισθάνονται τα κενά που ζούμε σήμερα και διαισθάνονται την κατεύθυνση που μπορούμε να πάρουμε», στις νέες και στους νέους που «ζουν καθημερινά την αγωνία της ανεργίας και τον κίνδυνο της περιθωριοποίησης», καθώς και σ’ όλους τους Δραμινούς, ο κ. Κορυφίδης τους καλεί «να οικοδομήσουμε μαζί τη Δράμα της γνώσης και της βιώσιμης ανάπτυξης, να δημιουργήσουμε μαζί τις προϋποθέσεις για να μην ξαναζήσουμε εμείς, και να μην ζήσουν τα παιδιά μας παρόμοια υποβάθμιση, απομόνωση και περιθωριοποίηση, να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα σε μια βάση σύγχρονη, με σύγχρονο λόγο και μέσα και τέλος, να αναδείξουμε όλοι μαζί την ποιότητα ως ζητούμενο της ζωής μας, την ανοχή ως στάση ζωής, τη διαφάνεια ως μέσο χρηστής διοίκησης και τη συμμετοχή ως διαδικασία συνευθύνης στην πορεία που θα χαράξουμε και θα ακολουθήσουμε».

Δημήτρης Παπουτσής, Υποψήφιος Νομάρχης Καβάλας:

«Ανάδειξη των προβλημάτων των τοπικών μας κοινωνιών και προσπάθειες για την επίλυσή τους»

Τη συγκίνησή του για την επιλογή του ως υποψηφίου νομάρχη Καβάλας εκφράζει μέσα από τη δήλωσή του ο Δημήτρης Παπουτσής, Υποψήφιος Νομάρχης Καβάλας. «Αυτή η μέρα είναι πράγματι σημαντική για μένα. Νοιώθω τιμή και συγκίνηση απέναντι στην ομόθυμη εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου, τόσο από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, όσο και από το σύνολο της οργανωμένης του έκφρασης στον Νομό Καβάλας, ως Υποψηφίου Νομάρχη. Συνάμα νοιώθω ένα τεράστιο χρέος και ευθύνη προς όλους τους πολίτες του Ν. Καβάλας».

Χαιρετίζει με ικανοποίηση τις άλλες υποψηφιότητες στην Διευρυμένη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δράμας – Καβάλας – Ξάνθης, την υποψηφιότητα στην Δράμα του Χριστόφορου Κορυφίδη, στην Ξάνθη του Φώτη Καραλίδη, όπως επίσης της Υποψήφιας Υπερνομάρχου Γκιούλ Μπεϊάζ Καραχασάν. Μάλιστα, κάνει ιδιαίτερη αναφορά στην υποψηφιότητα της Γκιούλ Μπαέζ Καραχασάν, η οποία όπως τονίζει, «συμβολίζει ιδιαίτερα μια σύγχρονη αντίληψη για την δημιουργική πορεία των πολυπολιτισμικών μας κοινωνιών, χαρακτηριστικό που αφορά ευρύτερα στην περιοχή μας και στην περιφέρειά μας».

Με αφορμή τις Νομαρχιακές Εκλογές του Οκτώβρη του 2006 και ως Υποψήφιος Νομάρχης Καβάλας, απευθύνω ανοικτό κάλεσμα σ’ όλους τους πολίτες του Νομού, από οποιονδήποτε πολιτικό χώρο και εάν προέρχονται.

Στο επόμενο διάστημα και συγκροτώντας ένα ιδιαίτερα αξιόμαχο Συνδυασμό, ο οποίος θα είναι αποτέλεσμα αυτού του ανοικτού καλέσματος και της συνολικότερης πρότασής μας προς την κοινωνία, ξεκινάμε έναν αγώνα καθαρά πολιτικό, με μοναδικό σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων των τοπικών μας κοινωνιών και την ενίσχυση των προσπαθειών όλων για την επίλυσή τους.

Ξεχωριστή θέση και συμμετοχή σε αυτήν την προσπάθειά μας πρόκειται να έχουν οι νέες και οι νέοι της κοινωνάς μας.

Υπόσχομαι ότι ο αγώνας αυτός από τον οποίο δεν εξαιρείται κανείς, θα είναι πράγματι δημιουργικός και συναρπαστικός.

Φώτης Καραλίδης, Υποψήφιος Νομάρχης Ξάνθης: «Με αίσθημα ευθύνης θα οδηγηθούμε ενωμένοι στο νικηφόρο αποτέλεσμα»

Για αίσθημα ευθύνης μετά την επιλογή του ως υποψηφίου Νομάρχη Ξάνθης μιλάει ο Φώτης Καραλίδης«Σίγουρα, με τιμά ιδιαίτερα η επιλογή να στηρίξω τις επιλογές του ΠΑΣΟΚ στο νομό Ξάνθης αλλά και στην ευρύτερη διευρυμένη περιφέρειά μας. Ουσιαστικά, θέλω να ευχαριστήσω μέσα απ’ αυτό το τελικό αποτέλεσμα τη συμμετοχή όλων των συνυποψηφίων μου για τη διεκδίκηση του χρίσματος όπου όλο αυτό το διάστημα, με υψηλό αίσθημα ευθύνης επέδειξαν ένα άψογο χαρακτήρα και μια άψογη συμπεριφορά απέναντι σ’ όλες τις υποψηφιότητες, χωρίς ακρότητες και χωρίς αντιπαραθέσεις.

Νομίζω ότι αυτό το καλό κλίμα δείχνει και το ίδιο αίσθημα ευθύνης, το οποίο θα μας οδηγήσει ενωμένους για να έχουμε το τελικό νικηφόρο αποέλεσμα στις εκλογές».


Όσο για τα θέματα που θα αποτελέσουν προτεραιότητα για τον κ. Καραλίδη σε περίπτωση της νίκης του, το πρώτο και το βασικότερο είναι η επιλογή των συνεργατών. «Νομίζω ότι αυτό σηματοδοτεί το πώς σκέφτεσαι και πώς θέλεις να λειτουργήσεις για αυτό που επιλέχτηκες. Από κει και πέρα είναι κάποια ζητήματα, τα οποία θα αναδείξουμε μέσα από το πρόγραμμά μας, όπως προβλήματα της τοπικής κοινωνίας, προβλήματα του νομού, τα οποία θα αναδείξουμε και μέσα από συγκεκριμένες προτάσεις θα προσπαθήσουμε να δώσουμε λύσεις. Αυτά σηματοδοτούν μια νέα αρχή, ένα καινούριο ξεκίνημα και μια καινούρια προσπάθεια που θέλουμε να δώσουμε με τη δική μας παρουσία στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση».

Μαρία Παπαδοπούλου

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.