H «μεγαλη ιδεα» της Amstel και το ειρωνικο (;) μηνυμα για τις μικρες ζυθοποιιες

Η παρουσίαση της «μεγάλης ιδέας» δύο νέων, που φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους μπύρα, φαίνεται πως δεν ήταν η καλύτερη δυνατή ιδέα, που  μπορούσαν να συλλάβουν οι εμπνευστές της νέας διαφήμισης της μπύρας Amstel. Το σχετικό σποτ, που έκανε την εμφάνισή του πριν από λίγα 24ωρα, έχει αποκομίσει κάθε άλλο παρά θετικά σχόλια από τους χρήστες του διαδικτύου. Και τούτο, γιατί στην πλειονότητά τους όσοι έχουν δει τη διαφήμιση, εκλαμβάνουν το περιεχόμενό της ως ειρωνικό έναντι των μικροζυθοποιών της χώρας μας.

Στα 68 δευτερόλεπτα, που είναι η διάρκεια της επίμαχης διαφήμισης, δύο νέοι, ο Μπίλυ και ο Μάνος, εμφανίζονται να προσπαθούν να φτιάξουν τη δική τους μπύρα, να εκφράζουν υψηλές και υπερβολικές προσδοκίες, μέχρι που να ονειρεύονται να κατακτήσουν την παγκόσμια αγορά. Προσγειώνονται όμως απότομα στην πραγματικότητα, όταν ο ένας από τους δύο δοκιμάζει το προϊόν, διαπιστώνει ότι «θέλει λίγη δουλίτσα ακόμα…» και ευθύς αποφαίνεται με νόημα ότι «δεν είναι και Amstel»…

Για τους εμπνευστές της διαφήμισης, η ιστορία των δύο νέων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στη λεζάντα του σχετικού σποτ στο youtube, «μιλάει στη ψυχή όσων αγαπούν τη μπύρα, αναδεικνύοντας την Do-It-Yourself τάση και επιβεβαιώνοντας τον κανόνα ότι κάθε αρχή και δύσκολή!».

Οι χρήστες βέβαια του συγκεκριμένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης μάλλον διαφορετικό μήνυμα εισέπραξαν από τη διαφήμιση. Σε αυτό συνηγορεί η σωρεία των αρνητικών σχολίων που τη συνοδεύουν, καθώς επίσης οι απορίες που διατυπώνονται ευρύτερα για το αν πρόκειται για διαφήμιση ή δυσφήμιση τελικά της Amstel… Θ.Σ.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.