Grow Greek Tourism Online

H Google έρχεται στην ΑΜ-Θ για να εκπαιδεύσει επαγγελματίες του τουρισμού - Στις 13 Απριλίου στην Κομοτηνή

Τις νέες δράσεις της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online» για το 2016 ανακοίνωσε χθες η Google σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τον ΣΕΤΕ και την υποστήριξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
 
Μέσα από τις δράσεις της πρωτοβουλίας κατά τα δύο προηγούμενα έτη περισσότερες από 10.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επαγγελματίες του τουρισμού είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν σε διαδικτυακά εργαλεία. Σειρά φέτος έχει η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη. Έτσι την Τετάρτη 13 Απριλίου στην Κομοτηνή και την Πέμπτη 14 Απριλίου σε Αλεξανδρούπολη και Καβάλα θα βρεθεί μια ομάδα συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, προκειμένου να εξηγήσουν σε όσους επαγγελματίες του τουρισμού δηλώσουν συμμετοχή στα ομαδικά σεμινάρια τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων. 

Δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για όλους

Παράλληλα αξίζει να σημειωθεί ότι με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau). 

Το διαδίκτυο ως μοχλός ανάπτυξης

Σε παγκόσμια κλίμακα, άλλωστε, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου, με το 37% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά. Ταυτόχρονα, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» (“Travel to Greece”), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές. Για την Μακεδονία συγκεκριμένα, η Γερμανία, η Ρωσσία και η Ιταλία ήταν οι χώρες που την «αναζήτησαν» περισσότερο διαδικτυακά μέσα στο 2015, ενώ σημειώθηκε αυξητική τάση στις αναζητήσεις συνολικά σε σχέση με το 2014. Ωστόσο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις στο σύνολό τους δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους. 

Γιώργος Παυλίδης «Αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία, που εφόσον την εκμεταλλευτούν οι επαγγελματίες, θα δημιουργήσει πρόσθετες συνθήκες τουριστικής ανάπτυξης»

Με αφορμή την επέκταση της πρωτοβουλίας στην ΑΜ-Θ ο περιφερειάρχης κ. Γιώργος Παυλίδης σε γραπτή του δήλωση σημείωσε σχετικά:
 
«Είναι δεδηλωμένη η στόχευση μας να αναδείξουμε τις τουριστικές δυνατότητες που έχει ο τόπος μας και αυτό να αποτελέσει κινητήριο μοχλό για την συνολική ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Πάνω από 400χλμ ακτογραμμών, 2 μοναδικής ομορφιάς νησιά, σε συνδυασμό με τον παρθένο φυσικό πλούτο μας, την πολιτιστική μας ταυτότητα, το ξεχωριστό χαρακτήρα των πόλεων μας, δημιουργούν τις προϋποθέσεις να αποτελέσουμε προορισμό 4 εποχών. Παράλληλα είμαστε η μοναδική άμεση διέξοδος για εκατομμύρια γείτονες μας σε μία ακτίνα 400 χλμ, στις παραλίες του Αιγαίου και την αυθεντική Ελληνική φιλοξενία. Πέραν των λοιπών δράσεων προβολής, κυρίαρχο μέσο για να γνωρίσουν τον τόπο μας, αποτελεί το διαδίκτυο, στο οποίο ως Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης επενδύσαμε τον προηγούμενο χρόνο με τη δημιουργία σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων και μέσων, τα οποία αναβαθμίζουμε και επεκτείνουμε συνεχώς.
 
Παρακολουθούμε την πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” που υλοποιεί η Google υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποδεχόμαστε την επέκταση της στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.
 
Στηρίζουμε τη δράση αυτή και τη συνδρομή της Google να εκπαιδεύσει δωρεάν τους ντόπιους επαγγελματίες του τουρισμού, στην αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και την απευθείας ενημέρωση τους για τις σύγχρονες τάσεις. Αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία, που εφόσον την εκμεταλλευτούν, θα δημιουργήσει πρόσθετες συνθήκες τουριστικής ανάπτυξης και θετικών αποτελεσμάτων για τους ίδιους και κατά επέκταση την τοπική οικονομία».
 
Info
Όλοι όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν σε ένα από τα ομαδικά σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν δωρεάν από τους Online Advisors (Κομοτηνή: 13/04, Αλεξανδρούπολη: 14/04, Καβάλα: 14/06) μπορούν να εγγραφούν στον σύνδεσμο: https://events.withgoogle.com/grow-greek-tourism-online-workshops

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.