Γιωργος Θεοχαριδης «Αναγκαια η δημιουργια υποδομων στους οικισμους του Δημου»

«Πρέπει να συνεργαστούμε ώστε η Κομοτηνή να αποκτήσει επιτέλους ένα ισχυρό Brandname»

Ο Γιώργος Θεοχαρίδης, Πτυχιούχος Μηχανολόγος Μηχανικός και υποψήφιος με τον συνδυασμό «Σύμπραξη Προοπτικής» του Αντώνη Γραβάνη μίλησε στην εκπομπή «Με το Ν και με το Β» αναφερόμενος στις προτεραιότητες της παράταξης του, εφόσον πάρουν τα ηνία στο Δήμο, θέτοντας ως κορωνίδα του ενδιαφέροντος τη δημιουργία ενός ισχυρού Brandname για την Κομοτηνή και παράλληλα την αναβάθμιση των οικισμών του Δήμου.
 
Ο κ. Θεοχαρίδης αφού υπεραμύνθηκε του νέου εκλογικού νόμου και της απλής αναλογικής, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «απλή αναλογική σημαίνει περισσότερος διάλογος και απαιτεί συνεργασία για το καλό του Δήμου» τόνισε πως οι αλλαγές που θα προκύψουν με τη νέα διοίκηση του Δήμου θα έχουν όφελος προς την πόλη. 

«Η πόλη μας χρειάζεται μία αλλαγή και έναν νέο αέρα» 

Ο υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος της «Σύμπραξης Προοπτικής» επισήμανε πως μέσα από μία σειρά υλοποιήσιμων προτάσεων η Κομοτηνή μπορεί να αποκτήσει την χαμένη αίγλη της, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «η πόλη μας χρειάζεται μία αλλαγή και έναν νέο αέρα». Για να γίνει όμως αυτό απαιτείται σύμφωνα με τον κ. Θεοχαρίδη συνεργασία και συνέργεια αλλά και ουσιαστικές προτάσεις όπως η αξιοποίηση δομών και η αξιοποίηση της υπάρχουσας δημοτικής περιουσίας. 

«Η ομάδα του Αντώνη Γραβάνη έχει όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τη διοίκηση του Δήμου Κομοτηνής» 

 «Η απόφαση μου να κατέβω εκ νέου στις δημοτικές εκλογές είναι επειδή πιστεύω πως ο Αντώνης Γραβάνης και η ομάδα του είναι μία καταρτισμένη ομάδα που μπορεί να διοικήσει το Δήμο. Επίσης θέλουμε αλλαγή στο Δήμο, καθώς έχει γίνει συνήθεια να λέμε πως η κατάσταση δεν αλλάζει. Αυτό είναι μία λανθασμένη άποψη, καθώς όλα αλλάζουν μέσα από συνεργασία και τρέξιμο» ήταν τα λεγόμενα του κ. Θεοχαρίδη αιτιολογώντας την επιλογή να κατέλθει υποψήφιος και στις φετινές εκλογές με τον συνδυασμό του Αντώνη Γραβάνη, θέτοντας σαν πρώτο μέλημα την ανάπτυξη του τόπου αλλά και των οικισμών,  καθώς εκεί εντοπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτήν την στιγμή. «Υπάρχουν μικρά πράγματα που είναι υλοποιήσιμα, όπως η δημιουργία ενός τεχνικού προγράμματος σε κάθε οικισμό για να μπορεί να γνωρίζει καλύτερα η κεντρική διοίκηση το τι έχει να αντιμετωπίσει. Όταν υπάρχει προγραμματισμός δραστηριοτήτων στην αρχή του έτους, μπορούν να υλοποιηθούν πιο εύκολα και να διευθετηθούν όλα τα προβλήματα» επισήμανε σχετικά με την αξιοποίηση των οικισμών του Δήμου Κομοτηνής. 

«Σημαντικό να δοθούν κίνητρα για να γυρίσει ο κόσμος στους οικισμούς»

Η «Σύμπραξη Προοπτικής» δίνει μεγάλη έμφαση στην αξιοποίηση των οικισμών και των γειτονιών της Κομοτηνής σύμφωνα με τον κ. Θεοχαρίδη, ο οποίος τόνισε πως όλοι οι οικισμοί έχουν εγκαταλειφθεί. «Δεν υπάρχει ένα έργο που έχει γίνει σε έναν οικισμό, εκτός από αγροτική οδοποιία και κάποιους παιδικούς σταθμούς που έγιναν είτε με τον TAP είτε με άλλα μέσα» ανέφερε χαρακτηριστικά, λέγοντας πως δεν έχει γίνει ένα έργο σημασίας που να φέρει επιθυμητή ανάπτυξη στον οικισμό για να μπορέσει να προσελκύσει κόσμο να μετεγκατασταθεί εκεί. Ο υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος διαπίστωσε μία στροφή των νέων στις αγροτικές δραστηριότητες είτε επειδή δεν υπάρχουν δουλειές είτε επειδή θέλουν να είναι επαγγελματικά αυτόνομοι. «Δίνοντας ώθηση στην ανάπτυξη των οικισμών είτε με σχολεία, είτε με παιδικούς σταθμούς και δραστηριότητες των παιδιών, ο καθένας μας με  μεγαλύτερη ευκολία θα εγκατασταθεί στο χωριό» συμπλήρωσε, τονίζοντας την αναγκαιότητα να δοθούν κίνητρα. «Αυτό είναι το θέμα μας, καθώς πρώτα πρέπει να έρθει η ανάπτυξη, να προσφέρεις κάτι και μετά να περιμένεις αποτελέσματα» επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοχαρίδης, κλείνοντας το θέμα λέγοντας πως «είμαστε μία αγροτική περιοχή και, αν υπάρχει ανάπτυξη στον αγροτικό τομέα, θα υπάρχει ανάπτυξη στην τοπική κοινωνία». 

«Αναγκαία η αποκέντρωση των υπηρεσιών» 

Ο κ. Θεοχαρίδης στάθηκε παράλληλα στην αναγκαιότητα της αποκέντρωσης υπηρεσιών, όπου αυτό μπορεί να υλοποιηθεί. Βέβαια γνωρίζει καλά, πως αυτό εμπεριέχει πολλές δυσκολίες με δεδομένο πως δεν υπάρχει εκείνο το στελεχιακό δυναμικό αλλά και πως δεν εντάσσεται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του Δήμου να υλοποιήσει τέτοια τεχνικά προγράμματα. «Το πρόβλημα με τους υπαλλήλους είναι γνωστό και υφίσταται. Από εκεί και πέρα αυτό που λέμε είναι πως απαιτείται να δούμε τις υπηρεσίες, ποιες είναι αρμόδιες για τους οικισμούς και ποιες μπορούν να προσφέρουν το κάτι παραπάνω. Να το μελετήσουμε  εκ βαθέων και όπου είναι εφικτό να υλοποιηθεί για να μπορέσει να γίνει σε μεγάλο βαθμό» ανέφερε επί του θέματος ο υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος. 

«Αναγκαία η δημιουργία ενός ισχυρού Brandname σε πανελλήνιο επίπεδο» 

Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα, το οποίο εξέφρασε ο κ. Θεοχαρίδης είναι πως η Κομοτηνή οφείλει να αποκτήσει ένα δυνατό Brandname σε όλα τα επίπεδα. Παράλληλα στάθηκε στην τουριστική προβολή και την αξιοποίηση των μέσων που διαθέτει η περιοχή, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα την εκκλησία της Παναγίας της Φανερωμένης (Φατήριακα), που είναι ένα σημαντικό γεγονός και από τα μεγαλύτερα πανηγύρια στην ευρύτερη περιοχή. «Στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων θα μπορούσαμε να τη συνδέσουμε με το αμπελουργικό φυτώριο που υπάρχει στην Αίγειρο λίγο πριν τα Φατήριακα και να φτιάξουμε  ένα ολοκληρωμένο Brandname σε αυτό το κομμάτι» ήταν το παράδειγμα του κ. Θεοχαρίδη που πλαισιώθηκε από ένα ευρύ κάλεσμα στους συλλόγους των γύρω περιοχών, συνδέοντας με αυτόν τον τρόπο το θρησκευτικό κομμάτι μαζί με την επιθυμητή ανάπτυξη. 

«Πριν την υλοποίηση του έργου ανάπλασης έπρεπε να είχε προηγηθεί πρόβλεψη για το θέμα του πάρκινγκ» 

Ο κ. Θεοχαρίδης δεν θα μπορούσε να μην κάνει μία αναφορά  στην ανάπλαση του ιστορικού κέντρου αλλά και των αντίστοιχων έργων σε όλη την έκταση της περιοχής. «Προσωπική μου άποψη είναι πως στην κεντρική πλατεία Κομοτηνής δεν ήταν απαραίτητο να σημειωθούν αλλαγές. Ξηλώνουν κάποια πλακάκια χωρίς ιδιαίτερο λόγο» ανέφερε και συμπλήρωσε πως το μεγάλο πρόβλημα της πόλης αποτελεί το πάρκινγκ. «Θα ήταν πιο ώριμο έργο να είχε γίνει η ανάπλαση του ιστορικού κέντρου, αφού είχε προηγηθεί η μελέτη δημιουργίας ενός δημόσιου πάρκινγκ όπως υπάρχουν σε άλλες πόλεις», παραδεχόμενος όμως πως το έργο κινείται σε σωστή κατεύθυνση, καθώς με την ολοκλήρωση του θα υπάρχει ανάδειξη της πόλης,  της ιστορίας της και θα αποτελέσει ένα τουριστικό προϊόν το οποίο μακροπρόθεσμα θα δημιουργήσει και το Brandname».
 
Ολοκληρώνοντας την συζήτηση, ο κ. Θεοχαρίδης προέτρεψε τον κόσμο να σκεφτεί καλά πριν πάει στις κάλπες, να διαβάσει τις προτάσεις του κάθε υποψήφιου που θέλει να έχει έναν ρόλο στην τοπική αυτοδιοίκηση και να κατανοήσει ότι ο Δήμος είναι ο πρώτος βαθμός δημόσιας έκφρασης που έχει ο πολίτης.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.