Ενας δεκαεννιαχρονος νεκρος, η ασεβης συμπεριφορα του «ζευγους» των εντεταλμενων εθνικιστων και ο μουφτης κ.Σινικογλου

Θέμα της ημέρας και στην Κομοτηνή η κηδεία του νεκρού στρατιώτη στη Γλαύκη, και αφορμή πληθώρας κειμένων, ηρωϊσμών, δηλώσεων, κι ενός βίντεο* – πολλαπλής αξίας για την κατάντια μας εδώ στη Θράκη, από εγκαθέτους υπηρέτες των εθνικισμών, ένθεν κακείθεν, που, κατά περίεργο λογικά τρόπο, βρίσκουν πάμπολλους πολλαπλασιαστές σε social media και ηλεκτρονικές εφημερίδες και στην Ελλάδα και στην Τουρκία, ευ-Στόχως. Ποιοι είναι τώρα οι ένθεν και ποιοι οι εκείθεν «φαιόγκριζοι» είναι απολύτως κατανοητό, αφού είναι γνωστοί οι συγκεκριμένοι κύκλοι.

Το δυστυχές είναι ότι οι κύκλοι αυτοί, τα έσωθεν «παλικάρια της φακής»- Χρυσής Αυγής, και οι έξωθεν, οι εκ τινών  σκοτεινών κύκλων της γείτονος Τουρκίας, εντεταλμένοι  «γκριζοφασίστες», που θητεύουν στον αγώνα για να ηρωοποιηθεί το σύνολον των μειονοτικών συμπολιτών, κατά το πρότυπο του ήρωα Αχμέτ Σαδίκ, εις ώτα μη ακουόντων ευτυχώς, αλλά αυτό ποσώς τους ενδιαφέρει, διέπραξαν αυτή τη φορά το χειρότερο: απέκτησαν λόγο ύπαρξης και δημοσιότητα από τις  θλιβερές- ασεβείς πράξεις που συνέβησαν ενώπιον του φερέτρου ενός νεαρού, δεκαεννιάχρονου παιδιού, με πρωταγωνιστές εγκαθέτους εθνικιστές εκπροσώπους. Ασέβεια που ξεπερνά τα εσκαμμένα, μια παράδοση σεβασμού του νεκρού που κρατά αιώνες τώρα, καταγεγραμμένη από τον Όμηρο ακόμη, ως υπάρχουσα στην πραγματικότητα του 9ου-8ου αι. π.Χ.

Υπερέβησαν τα εσκαμμένα, πρωταγωνιστώντας σε ένα θέατρο του παραλόγου, που σαφώς επιτρέπει και η ελληνική πολιτεία να συμβαίνει, ανίκανη να επιλύσει το πρόβλημα της διπλής θρησκευτικής εκπροσώπησης των μουσουλμάνων συμπολιτών, παίρνοντας θέση. Γιατί αν ο κ. Μετέ προβαίνει σε αντιποίηση αρχής, τότε γιατί δεν «απολαμβάνει» τα κατά την ελληνική δικαιοσύνη πρέποντα;

Και ο καθημερινός πιστός μουσουλμάνος, ο απλός μουσουλμάνος, που αναγνωρίζει ως μόνη παρηγοριά την πίστη του, γιατί είναι υποχρεωμένος στην κοινωνική έκφραση της θρησκείας του ο ίδιος να επιλέξει, και εκφοβιζόμενος, την αρχή της εκπροσώπησής του;

Κι αν ακόμη ισχύει η Συνθήκη της Λωζάνης γιατί δεν ακολουθείται η μόνη  νόμιμη και πρέπουσα άρα οδός; Ποιος, σύμφωνα μ’ αυτήν, είναι ο επίσημος θρησκευτικός λειτουργός του Ισλάμ και γιατί η ελληνική πολιτεία δεν το καθιστά σαφές, σαφέστατο διαπαιδαγωγώντας μας όλους στην αξία της υπακοής στη νομιμότητα;

Οι «έντεχνοι» εθνικισμοί, στη συγκεκριμένη περίπτωση, υπερέβησαν όντως τα εσκαμμένα, κι ως πολίτες της Θράκης αυτό είναι το πρώτο που μας ανησυχεί, και το πρώτο το οποίο δεν πρέπει ν’ αφήσουμε ποτέ να συμβεί ξανά.

Με αφορμή τώρα το βίντεο, θερμά συγχαρητήρια στον μουφτή Ξάνθης κ.Σινίκογλου για τη συμπεριφορά που επέδειξε, υπακούοντας στην προτροπή του βουλευτή κ. Ζεϊμπέκ να κάνει πίσω, παραμένοντας ως απλός πιστός, δίπλα στον στρατηγό Ιωσήφ Μαυράκη, στην ακολουθία της εξοδίου τελετής προσευχόμενος,  χοροστατούντος σ’ αυτή του μη νομίμου μουφτή, κ.Μετέ,  σεβόμενος τη θέση του ως θρησκευτικού λειτουργού και, κυρίως, σεβόμενος τον ρόλο του ως εκπροσώπου της θρησκείας του, του Ισλάμ, που σαφώς τουλάχιστον για τους μουσουλμάνους της Θράκης θρησκεία καταλλαγής, ανεκτικότητας και σεβασμού προς τον άνθρωπο είναι.

Στην οικογένεια του νέου παλληκαριού, Αχμέτ Κατουνλού, τα θερμά μας συλλυπητήρια, και μακάρι στο όνομα της αγαθής μνήμης και των νιάτων του να μη δούμε ξανά ποτέ στην περιοχή μας ανάλογου τύπου «βεβηλώσεις», κρατώντας στο νου ως εικόνα τα λευκά στεφάνια της νιότης του εκλιπόντα ξανθιώτη συμπολίτη από το Δ’ Σώμα Στρατού στο οποίο υπηρετούσε.   

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.