Δημος Κομοτηνης: Μεσα στο ’18 ηλεκτρονικη πλατφορμα για τα παραπονα πολιτων

Εύκολα προσβάσιμη και με δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων προς τους δημότες

Εντός του 2018 αναμένεται να λειτουργήσει η νέα διαδικτυακή μέθοδος καταγραφής παραπόνων του Δήμου Κομοτηνής, η οποίο μάλιστα θα έχει και λειτουργίες πέρα της απλής καταγραφής και ελέγχου. Η σχετική εφαρμογή θα είναι προσβάσιμη και από κινητά τηλέφωνα ή άλλες «έξυπνες» συσκευές.
 
Μάλιστα στόχος είναι η πλατφόρμα που θα υπάρχει να έχει τη δυνατότητα να δίνει και επιπλέον πληροφορίες στους χρήστες της, ιδιαίτερα αυτούς των κινητών τηλεφώνων, όπως νέα του Δήμου, ειδοποιήσεις πολιτικής προστασίας και άλλα.
 
Στο δήμο όπως είναι γνωστό, λειτουργεί ήδη η γραμμή του Δημότη, η οποία λαμβάνει τηλεφωνικά τα παράπονα των πολιτών, ενώ στην ιστοσελίδα του Δήμου, στη Γραμμή του Δημότη, υπάρχει η δυνατότητα να υποβληθεί μέσω μιας ηλεκτρονικής φόρμας το αίτημα ή το πρόβλημα του πολίτη.
 
Μέσω της ανοιχτής αυτής γραμμής επικοινωνίας, στόχος είναι η άμεση και αξιόπιστη καταγραφή αιτημάτων, υποδείξεων, προβλημάτων και προτάσεων των δημοτών της Κομοτηνής, σε θέματα που αφορούν τον ηλεκτροφωτισμό, την καθαριότητα, τις αναφορές για λακκούβες, το πράσινο, το περιβάλλον και γενικά θέματα που αφορούν στο Δήμο Κομοτηνής.
 
Παρόλα αυτά φαίνεται ότι ο Δήμος Κομοτηνής θα επεκτείνει τη διαλειτουργικότητά του, μιας και έχει εκδηλώσει την πρόθεση να αποκτήσει εντός του 2018, με τη δαπάνη να έχει ήδη εγγραφεί στον προϋπολογισμό του, μια πλατφόρμα, με εφαρμογές και για κινητά τηλέφωνα.
 
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα έχει μεγαλύτερη διαλειτουργικότητα, αλλά και μια σειρά από επιπλέον χαρακτηριστικά, τόσο όσο αφορά τη δυνατότητα κατάθεσης παραπόνων και αιτημάτων, όσο και για επιπλέον ενημέρωση των Δημοτών, όπως ενημερώσεις για θέματα του Δήμου ή προειδοποιήσεις της υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας. 

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.