Δευτερος γυρος για το προωθητικο μηνυμα του Euronews

Με θέμα ποιες περιοχές προβλήθηκαν και ποιες όχι - Θεματικές ενότητες, μέσα από συγκεκριμένα βίντεο, τα οποία θα προβάλλουν και άλλες περιοχές προανήγγειλε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού

Τον δεύτερο γύρο της αντιπαράθεσης για το προωθητικό μήνυμα για την ΠΑΜΘ μέσω του ειδησεογραφικού δικτύου EURONEWS είχαμε την Δευτέρα 30 Οκτωβρίου στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ.
 
Ήδη είχαν προηγηθεί δελτία τύπου από Δήμους της Περιφέρειας, την παράταξη της μείζονος αντιπολίτευσης αλλά και απάντηση από την Περιφέρεια, ενώ στο περιφερειακό έφερε εκ νέου το θέμα με επερώτησή του ο επικεφαλής της «Κοινωνικής Συμμαχίας» κ. Φώτης Καραλίδης, σημειώνοντας τις έντονες αντιδράσεις αυτοδιοικητικών και άλλων φορέων των Περιφερειακών Ενοτήτων σχετικά με το φιλμ προβολής της ΠΑΜΘ, και κατηγορώντας τη διοίκηση ότι με το δελτίο τύπου της προσπάθησε να ρίξει σε άλλους την ευθύνη για τις αστοχίες τις παραλείψεις και την ανευθυνότητα του τρόπου παραγωγής της.
 
Για αυτό ζήτησε να μάθει ποιος το είδε, ποιος το ενέκρινε και ποιος τελικά έδωσε την εντολή προβολής, ενώ διαμαρτυρήθηκε για το γεγονός ότι κείμενο ήρθε στα αγγλικά στην οικονομική επιτροπή, για τους όρους της σύμβασης.
 
Σημείωσε δε πως έχει γίνει μελέτη από το προηγούμενο ΕΣΠΑ για σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης και προβολής της Περιφέρειας, χαρακτηρίζοντας την διοίκηση επιζήμια, ερωτώντας, εν τέλει, ποιοι οι όροι και οι προϋποθέσεις, της σύμβασης, αν τηρήθηκαν, αν υπήρξε ορθή υλοποίηση και παράδοση των υπηρεσιών και ποιος ανέλαβε να ελέγξει το παραδοτέο.

Συντονισμένες ενέργειες για τον τουρισμό 

Ξεκινώντας την απάντησή του ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Κώστας Αντωνιάδης, ανέφερε τη φράση του αείμνηστου Περιφερειάρχη Γιώργου Παυλίδη στην τελευταία συνεδρίαση που παρέστη, ότι «πρέπει να είσαστε όλοι ενωμένοι, δεν υπάρχουν πέντε περιφερειακές ενότητες αλλά μία περιφέρεια, και να είστε όλοι ενωμένοι ώστε όλοι μαζί να διεκδικήσετε περισσότερα από το αθηνοκεντρικό κράτος».
 
Όσο για το προωθητικό, σημείωσε πως ήταν μια μεγάλη επιτυχία για την Περιφέρεια, γιατί για πρώτη φορά κάτι τέτοιο προβάλλεται σε ένα τηλεοπτικό κοινό 450 εκ. νοικοκυριών και σε 166 χώρες.
 
«Αυτό ίσως να έχει ενοχλήσει κάποιους στο Περιφερειακό Συμβούλιο» σημείωσε, αναφέροντας πως αρχή τους είναι να συνεχίσουν το έργο και τα οφέλη που έχουν θα φανούν στο εγγύς μέλλον.
 
Υπάρχουν βέβαια αντιδράσεις, κυρίως από Δήμους της ΠΕ Καβάλας, οι οποίοι παρατηρούσαν ότι δεν προβλήθηκαν οι δικές τους ομορφιές και αξιοθέατα.
 
Όμως η Περιφέρεια, ανέφερε, έχει 22 Δήμους, σημαντικά αρχαιολογικά, θρησκευτικά και ιστορικά σημεία, 4 Εθνικά πάρκα, το χιονοδρομικό κέντρο στη Δράμα, την οροσειρά της Ροδόπης και του Παγγαίου, και είναι αδύνατο όλα να χωρέσουν σε ένα τετράλεπτο βίντεο.
 
Σημείωσε πάντως ότι όποια λάθη υπήρξαν και αστοχίες, θα διορθωθούν στον σχεδιασμό του 2018, τονίζοντας πως εκ των πραγμάτων το βίντεο τιτλοφορούταν «Άγνωστοι Θησαυροί της Περιφέρειάς», για αυτό και θεωρεί πως οι θεματικές ενότητες ήταν σε σωστή κατεύθυνση.
 
Όσο για τους χώρους που αναφέρθηκε πως δεν προβλήθηκαν, όπως η Θάσος, οι Αμμόλοφοι του Δήμου Παγγαίου και άλλα, σημείωσε πως το 2018 θα υπάρξουν θεματικές ενότητες, μέσα από συγκεκριμένα βίντεο, από τα οποία θα προβληθούν, προετοιμάζοντας το συμβούλιο για το ότι θα υπάρξουν τις επόμενες μέρες ανακοινώσεις για τον σχεδιασμό της τουριστικής προβολής για το 2018.
 
Δήλωσε δε πως είναι εύκολο να κάνει κανείς κριτική, αλλά στη χώρα μας κανείς δεν κάνει την αυτοκριτική του, επισημαίνοντας πως όλοι οι δήμοι έχουν τουριστικές επιτροπές.
 
Απαντώντας τέλος στα ερωτήματα του κ. Καραλίδη σημείωσε πως το αφιέρωμα μετά από πρόταση της Περιφέρειας χρηματοδοτήθηκε από τον TAP και η τελική απόφαση για την υλοποίηση ανήκε στο Euronews.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.