24 καθηγητες μειον στα Γυμνασια της Ροδοπης για το επομενο σχολικο ετος

Σύμφωνα με τον προσδιορισμό της ΠΥΣΔΕ Ροδόπης μετά τις αλλαγές του προγράμματος στα Γυμνάσια της χώρας

24 θέσεις καθηγητών θα περικοπούν από τα Γυμνάσια της Ροδόπης από τη χρονιά 2016-17, σύμφωνα με τον πίνακα που συντάχθηκε την Τετάρτη 22 Ιουνίου κατά την τακτική συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ ΡΟΔΟΠΗΣ στο γραφείο της Διευθύντριας Δ.Ε. Ροδόπης.
 
Στη συνεδρίαση ήταν παρόντα 5 μέλη του ΠΥΣΔΕ, 4 τακτικά (η Πρόεδρος και Διευθύντρια Δ/θμιας Μαίρη Κοσμίδου, ο αντιπρόεδρος Σταμάτης Σακελλίων, τα μέλη Βάγια Σερέτη και Γεώργιος Καρυδόπουλος) και το αναπληρωματικό μέλος Παναγιώτης Καρακολίδης.
 
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο κ. Καρακολίδης, μέλος της Ανεξάρτητης Εκπαιδευτικής Συνεργασίας Ροδόπης, ο ίδιος συμμετείχε στον αριθμητικό προσδιορισμό των κενών – πλεονασμάτων, μεριμνώντας να προσδιοριστούν τα παραπάνω στοιχεία στην κατεύθυνση του συμφέροντος του κλάδου μέσα στα σημερινά ασφυκτικά πλαίσια, ένας προσδιορισμός ο οποίος ήταν ομόφωνος.
 
Σύμφωνα με τον προσδιορισμό «κόβονται» 4 εκπαιδευτικοί λόγω της μείωσης ωρών των αρχαίων από τη Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου, 2 λόγω της περικοπής της Οικιακής Οικονομίας, 8 από την κατάργηση του Project σε όλες τις τάξεις, 7 καθηγητές λόγω περικοπής Γεωγραφίας, Βιολογίας και Υπευθύνων Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών και 3 καθηγητές λόγω κατάργησης Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ.
 
Ο κ. Καρακολίδης καταψήφισε τους πίνακες, συντασσόμενος με την θέση της ΟΛΜΕ που διαμαρτύρεται για τις περικοπές του ωρολογίου προγράμματος, τονίζοντας πως η διαμαρτυρία αυτή δεν είναι συντεχνιακή, αλλά έχει να κάνει με το φαινόμενο των αλλαγών και των μεταρρυθμίσεων γενικά στη χώρα.
 
Σημειώνει δε πως χωρίς καμιά επίσημη μελέτη, χωρίς κανένα ερευνητικό δεδομένο για την αξία ή απαξία γνωστικών αντικειμένων, περικόπτονται ώρες από μαθήματα και επενδύεται αυτή η «μεταρρύθμιση», όπως τη χαρακτηρίζει, με ένα επιστημονικό και παιδαγωγικό περίβλημα, ενώ ο ρόλος των πανεπιστημιακών σε αυτήν την υπόθεση είναι, δυστυχώς, γι’ αυτούς, ο άχαρος ρόλος του «λαγού» του Υπουργείου.

Ο ίδιος πιστεύει πως οι αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα είναι απαραίτητες, αλλά με μελέτες, προσεκτικά βήματα και πειραματική εφαρμογή πρώτα, άγνωστες έννοιες, σημειώνει, για τους Υπουργούς Παιδείας των τελευταίων 50 ετών τουλάχιστον. Κ.Μ.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.