Ξεκινησε η διαδικασια ανανεωσης και εκδοσης των Δελτιων Μετακινησης Ατομων με Αναπηρια

Ως τις 31 Ιανουαρίου 2017 η προθεσμία

Ξεκίνησε τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου η διαδικασία ανανέωσης και έκδοσης των Δελτίων Μετακίνησης Ατόμων με Αναπηρία για το έτος 2016.
 
Δικαιούχοι των δελτίων είναι τα άτομα με αναπηρία που κατοικούν μόνιμα και νόμιμα στην Ελλάδα και έχουν παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%, με την προϋπόθεση ότι το ετήσιο συνολικό δηλωθέν ατομικό τους εισόδημα δεν είναι μεγαλύτερο των 23.000 ΕΥΡΩ ή το ετήσιο συνολικό δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα δεν είναι μεγαλύτερο των 29.000 ΕΥΡΩ (προσαυξανόμενο κατά 5.600 ΕΥΡΩ για κάθε επιπλέον άτομο πέραν του δικαιούχου, που συνοικεί και βαρύνει τον φορολογούμενο, εφόσον αυτό παρουσιάζει αναπηρία 67% και άνω).
 
Η χορήγηση των δελτίων θα γίνεται από:
 
1. τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Ροδόπης
2. όλα τα Κ.Ε.Π. του Νομού.
 
Επιγραμματικά, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι:
1. Αίτηση του ενδιαφερόμενου (δίδεται από την Υπηρεσία).
2. Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής (με Π.Α. > 67%) ή βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο επιδοματούχων των Δήμων (Πρόνοιας) ή της Περιφερειακής Ενότητας (σε περίπτωση διατροφικού επιδόματος).
3. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
4. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής.
5. Φωτοαντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος του φορολογικού έτους 2015.
6. Δύο πρόσφατες φωτογραφίες, όταν πρόκειται για έκδοση κάρτας ή τρεις σε περίπτωση τυφλότητας ή Β.Ν.Κ.
 
Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί στις 31 Ιανουαρίου 2017. 

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.