«Τοπιο στην Ομιχλη» το νεο Λυκειο

Ενημέρωση για τους σχεδιασμούς του Υπουργείου Παιδείας για τις αλλαγές στην εκπαίδευση από ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ Ροδόπης

Ενημέρωση για τις σχεδιαζόμενες αλλαγές στην εκπαίδευση και το νέο Λύκειο που θέλει να δημιουργήσει το Υπουργείο Παιδείας, πραγματοποίησε το βράδυ της Τρίτης 21 Νοεμβρίου ο Ειδικός Γραμματέας και μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ κ. Ανδρέας Παπαδαντωνάκης στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Κομοτηνής.
 
Η ενημέρωση έγινε στο πλαίσιο των ενημερωτικών δράσεων προς τους εκπαιδευτικούς αλλά και την τοπική κοινωνία που πραγματοποιεί η ΕΛΜΕ Ροδόπης, με τον πρόεδρο κ. Μιχάλη Βασιλειάδη να σημειώνει πως θέλουν να ενημερώσουν τους συναδέρφους τους εκπαιδευτικούς για το τι θα γίνει στο μέλλον και τι θα βρουν μπροστά τους.
 
«Είναι μια εκδήλωση σημαντική γιατί θα ενημερωθούν από την καρδιά των γεγονότων, μέσα από το δευτεροβάθμιο συλλογικό μας όργανο, την ΟΛΜΕ» ανέφερε, σημειώνοντας πως αναμένονται αποφάσεις της ΟΛΜΕ για τυχόν κινητοποιήσεις και δράσεις.
 
Το γενικότερο κλίμα στη Ροδόπη πάντως δε είναι καλό, με τον κ. Βασιλειάδη να επισημαίνει πως παραμένει μεγάλο ερωτηματικό το τι θα γίνει με τις νέες εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας, γιατί δεν είναι συγκεκριμένες, για αυτό και θα περιμένει το τελικό κείμενο ώστε να τοποθετηθεί.
 
 

Άγνωστες οι βουλές του Υπουργού Παιδείας 

«Ο Υπουργός έχει πει τα πάντα» σημείωσε σχολιάζοντας τις εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας κ. Γαβρόγλου τον τελευταίο καιρό ο κ. Παπαδαντωνάκης, παρομοιάζοντας τες με κινούμενη άμμο, στις οποίες δεν μπορεί να πατήσει κάποιος για να κάνει σωστή κριτική, δεδομένου ότι τη μία ημέρα αναιρούν αυτά που έχουν ειπωθεί την προηγούμενη.
 
Πάντως το σχέδιο που είχε δοθεί στη δημοσιότητα προ δύο μηνών αποδομεί, κατά τον Ειδικό γραμματέα της ΟΛΜΕ το γενικό Λύκειο και στην ουσία αίρει το χαρακτήρα της γενικής παιδείας και υπάγει το Λύκειο στο σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
 
«Η θέση της Ομοσπονδίας είναι ότι πρέπει να διαφυλαχθεί η γενική παιδεία και το λύκειο ή θα είναι ένα σχολείο Γενικής Παιδείας ή θα είναι μια καρικατούρα φροντιστηρίου» σημείωσε, τονίζοντας πως σχέδια σαν και αυτό γίνονται, γιατί ο κάθε υπουργός θέλει να συνδέσει το όνομα του με μια μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση.
 
Έχουμε όμως το παράδοξο, σημείωσε, ότι διαμορφώνεται μια πολιτική για το Λύκειο με βάση ένα εξωτερικό χαρακτηριστικό, δηλαδή τις εξετάσεις, χωρίς να έχει καθοριστεί τι λύκειο θέλουμε και πώς θα εξασφαλίσουμε τη μορφωτική και εκπαιδευτική του αυτοτέλεια.
 
Οι πολιτικές που διαμορφώνει το υπουργείο παιδείας το τελευταίο διάστημα, σημείωσε, φαίνεται να έχουν να κάνουν κυρίως με τη διαχείριση προσωπικού.
 
Ακόμα και η μείωση του ωρολογίου προγράμματος στα Γυμνάσια από 35 ώρες σε 32, παρόλο που προβλήθηκε με ένα παιδαγωγικό μανδύα, είχε να κάνει με την κάλυψη ελλειμματικών ειδικοτήτων.
 
Το ίδιο συμβαίνει, επισήμανε ο κ. Παπαδαντωνάκης, και σε ό,τι αφορά τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, που είναι πλέον πολύ μεγάλος, ενώ οι εξαγγελίες τόσο του προηγούμενου όσο και του νυν Υπουργού Παιδείας για 20.000 διορισμούς εκπαιδευτικών, έχουν χαθεί εντελώς.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.