Το Φροντιστηριο 2001 Οροσημο εδεσε αρμονικα το ζωντανο με το διαδικτυακο μαθημα

Ήταν και παραμένουν έτοιμοι να προσαρμοστούν άμεσα στις εξελίξεις και στις ανάγκες του κάθε μαθητή, σημειώνουν η Μαρία και Μάρθα Λιπορδέζη

Με ένα συνδυασμό δια ζώσης και διαδικτυακού μαθήματος, με στόχο την καλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία για τους μαθητές τους, προχώρησαν όλη την περίοδο πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις οι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη του Φροντιστηρίου 2001 Ορόσημο.

Με αυτό τον τρόπο, αλλά και με την άμεση υιοθέτηση της τηλεκπαίδευσης για όσο καιρό τα φροντιστήρια παρέμειναν κλειστά λόγω κορωνοϊού, οι ιδιοκτήτριες του φροντιστηρίου, Μαρία και Μάρθα Λιπορδέζη, θεωρούν ότι έδωσαν την ευκαιρία στους μαθητές τους, ιδιαίτερα αυτούς της Γ΄ Λυκείου που έπρεπε να συνεχίσουν τα μαθήματα σε μια κρίσιμη περίοδο, να μην χάσουν τον βηματισμό τους.

Θα συνεχίσουν βέβαια με την ίδια ένταση, και τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, και την καινούρια χρονιά, πάντα έτοιμοι να προσαρμοστούν άμεσα στις εξελίξεις και στις ανάγκες του κάθε μαθητή, με ειδική μέριμνα για την τηλεκπαίδευση, όπου και αν χρειαστεί.

Άμεση ανταπόκριση στο κλείσιμο

Η ανακοίνωση, το απόγευμα της 10 Μαρτίου, ότι κλείνουν τα σχολεία και τα φροντιστήρια, έγινε χωρίς προετοιμασία, παρόλα αυτά, σημείωσε η κ. Μαρία Λιπορδέζη, μαζί με την αδερφή της ξεκίνησαν αμέσως να στήνουν την υποδομή για την τηλεκπαίδευση.

«Το βασικό μας μέλημα ήταν να μην αγχωθούν τα παιδιά της Γ΄ Λυκείου, και να μην χάσουν λεπτό από την προετοιμασία τους» σημείωσε, και έτσι κατάφεραν να κάνουν το πρώτο διαδικτυακό τους μάθημα στις 12 Μαρτίου.

Αυτό καθησύχασε τα παιδιά, αλλά αποδείχθηκε και ιδιαίτερα χρήσιμο γιατί τελικά το έτος παρατάθηκε μόνο για 7 ημέρες, κάτι που σημαίνει πως δεν θα μπορούσαν να αναπληρώσουν τα μαθήματα αν είχαν χάσει μεγάλο διάστημα μαθημάτων, ενώ όλοι οι εμπλεκόμενοι ανταποκρίθηκαν πολύ καλά.

Συνδυασμός τηλεκπαίδευσης και ζωντανού μαθήματος

«Το καλό είναι ότι όλοι ήταν πρόθυμοι, οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς» τόνισε από την πλευρά της η κ. Μάρθα Λιπορδέζη, που σημείωσε πως μετά τις 11 Μαΐου, όταν ξεκίνησαν τα δια ζώσης μαθήματα για την Γ΄ Λυκείου, ζήτησαν από τους μαθητές τους να επιλέξουν, όσοι το επιθυμούν, μαθήματα δια ζώσης ή διαδικτυακά.

Όσοι επιθυμούσαν και μπορούσαν έρχονταν στο φροντιστήριο, ενώ κατά τη διάρκεια του μαθήματος ο καθηγητής είχε μπροστά του έναν υπολογιστή, με τον κατάλληλο εξοπλισμό, ώστε να παρακολουθεί το μάθημα από το σπίτι, συμμετέχοντας κανονικά.

Στην αρχή οι περισσότεροι μαθητές επέλεξαν την τηλεκπαίδευση, όμως όταν είδαν τα μέτρα που έλαβαν, και ότι μπορεί να γίνει μάθημα στις αίθουσες με τις αποστάσεις, αρκετοί προσήλθαν στα δια ζώσης μαθήματα.

Ανάλογα βέβαια με την προσέλευση, φρόντιζαν να τηρούν τα μέτρα, και να προσαρμόζονται.

Όσο για τις υπόλοιπες τάξεις, τόνισε, αυτές συνέχισαν τα μαθήματα μέχρι τις 10 Ιουνίου, που ολοκληρώθηκε το σχολικό έτος, ώστε να μην σταματήσει η εκπαίδευσή τους, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι δεν θα έδιναν εξετάσεις.

«Ο στόχος μας δεν είναι μόνο η προετοιμασία για τις εξετάσεις, αλλά να διευρύνουμε τις γνώσεις των μαθητών» ανέφερε.

Έτοιμο το φροντιστήριο για όλες τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής

Το φροντιστήριο θα επιστρέψει στα μαθήματα από την 1η Αυγούστου, ξεκινώντας δια ζώσης, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα και εφόσον τους το επιτρέπουν οι καταστάσεις.

Όμως όπως τόνισε η κ. Μαρία Λιπορδέζη, η υποδομή για την τηλεκπαίδευση υπάρχει στο φροντιστήριο ώστε να ανταποκριθούν άμεσα σε οποιαδήποτε εξέλιξη.

Παράλληλα μελετούν τρόπους ώστε αυτή να βελτιωθεί, ώστε να διευκολυνθούν ακόμα περισσότεροι, όσοι χρειαστεί να παρακολουθήσουν απομακρυσμένα τα μαθήματα.

Σε βάθος χρόνου, ανάλογα και πώς θα κινηθούν οι καταστάσεις, σκέφτονται να εφαρμόσουν την τηλεκπαίδευση και για όσους θέλουν να παρακολουθήσουν, εκτός Ροδόπης, σε απομακρυσμένες περιοχές ή ακριτικά νησιά, όπου δεν υπάρχουν φροντιστήρια, ώστε να παρέχουν σε παιδιά που το έχουν ανάγκη τις καλύτερες δυνατές εκπαιδευτικές υπηρεσίες, μιας και δεν θεωρούν αυτό που κάνουν επάγγελμα, αλλά λειτούργημα.

Αυτή τη στιγμή, τόνισε, βρίσκονται σε φάση μελέτης, τόσο από άποψη τεχνολογίας όσο και λογισμικών, ώστε να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για όσους βρίσκονται μακριά τους.

Ξεκαθάρισε πάντως πως η τηλεκπαίδευση καλύπτει την ανάγκη όταν δεν υπάρχει το δια ζώσης μάθημα, αλλά δεν μπορεί να το αντικαταστήσει. «Είναι αλλιώς η ανθρώπινη επαφή, και η τεχνολογία δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει τον άνθρωπο» ανέφερε. Άλλωστε οι μαθητές στο κανονικό μάθημα δεν μαθαίνουν μόνο, αλλά και κοινωνικοποιούνται, αποκτώντας δεξιότητες προσωπικότητας, επικοινωνίας, διαχείρισης προβλημάτων, που θα είναι πολύ σημαντικές και για το επαγγελματικό μέλλον των παιδιών.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.