To eKOM ανοιγει την πορτα του διαδικτυου για τους παραγωγους της Ροδοπης

Ένα διαδικτυακό κατάστημα αποκλειστικά με τοπικά προϊόντα διατροφής, φιλοδοξεί να κάνει γνωστή την ποιότητα τους σε όλο τον κόσμο

Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και μερικές μέρες το eKOM, ένα διαδικτυακό κατάστημα με έδρα την Κομοτηνή το οποίο έχει σαν στόχο να «ανοίξει» την πόρτα του διαδικτύου για τους τοπικούς παραγωγούς, φιλοδοξώντας να ταξιδέψει τις γεύσεις της Κομοτηνής και όλης της Ροδόπης σε όλο τον κόσμο.

Μέσα στην ιστοσελίδα «κλείνονται» τα αυθεντικά αρώματα και οι ξεχωριστές γεύσεις που προσφέρει απλόχερα εδώ και χρόνια η γη της Ροδόπης, και σε συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς, που με μεράκι και αφοσίωση αναδεικνύουν τους θησαυρούς της περιοχής, αναλαμβάνουν να μεταφέρουν αυτές τις χειροποίητες δημιουργίες σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σύγχρονη ζωή λοιπόν και παράδοση γίνονται ένα, από μια ομάδα ανθρώπων που έχουν μάθει να ονειρεύονται χωρίς όμως να ξεχνούν την παράδοση.

Αυτή τη στιγμή κάποιος μπαίνοντας στην ιστοσελίδα, στο www.ekom.gr/ μπορεί να αγοράσει μια σειρά από τοπικά προϊόντα, από διάφορα είδη ζυμαρικών (και ζυμαρικών Ζέας), Καφέ, γλυκά όπως λουκούμια, σιροπιαστά και κουραμπιέδες, Βότανα, Ξηρούς Καρπούς, Φυτικά Βούτυρα αλλά και Υπερτροφές.

Πλατφόρμα που θα φιλοξενεί τοπικά προϊόντα

«Στην ουσία είναι μια πλατφόρμα η οποία θα φιλοξενεί τοπικά προϊόντα, και θα έχει τη δυνατότητα ο καταναλωτής να κάνει συναλλαγές» σημείωσε ένας εκ των δημιουργών του ΕΚΟΜ, ο κ. Σίμος Δαλκυριάδης, υπογραμμίζοντας πως η πλατφόρμα αποτελείται μόνο από τοπικά προϊόντα που προέρχονται από παραγωγούς και μεταποιητές στο χώρο της διατροφής.

Η προσπάθεια αυτή, σημείωσε, αγκαλιάστηκε πάρα πολύ από τους παραγωγούς, τους μεταποιητές και τους βιοτέχνες της περιοχής, που μάλιστα δεν εμφανίζονται όλοι ακόμα στον κατάλογο των προϊόντων προς πώληση, γιατί έχει αρκετή δουλειά για να συμπεριληφθούν όλα τα προϊόντα, όμως ελπίζει πως σύντομα κάθε επαγγελματίας παραγωγός θα βρίσκεται στην πλατφόρμα.

«Φιλοσοφία μας είναι, μέσα από την επαφή με ένα είδος του παραγωγού, να προσελκύσουμε τον καταναλωτή να αγοράσει και ένα άλλο είδος, άλλου παραγωγού» σημείωσε ο κ. Δαλκυριάδης, και έτσι σε κάθε συσκευασία που θα αποστέλλεται στους πελάτες, να περιλαμβάνεται για παράδειγμα ταχίνι, καφές, λουκούμι κ.ο.κ.

Έτσι θέλουν ο καταναλωτής να μην αγοράζει μόνο τα πιο γνωστά προϊόντα της περιοχής, αλλά και να αγοράσει μαζί με αυτά και κάποια που μπορεί να μην γνωρίζει, αλλά θα είναι υψηλότερης ποιότητας σε σχέση με αυτά που έχει η υπόλοιπη Ελλάδα.

Έτσι θα έχουν και μια ταυτότητα τα προϊόντα της Κομοτηνής, αλλά και θα μπορέσουν οι παραγωγοί, οι οποίοι μόνοι τους δεν θα είχαν πρόσβαση στην διαδικτυακή αγορά, να μπορέσουν να βρουν πελάτες από όλη την Ελλάδα, και γιατί όχι, από όλο τον κόσμο.

Δυνατότητες που δεν θα είχαν κατά μόνας οι παραγωγοί

Ο κ. Δαλκυριάδης έχει δει πως αυτή η τακτική μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος όλων, στην δουλειά του ως ανθοπώλης με τους συνεργάτες του Ολλανδούς. Ενώ λοιπόν γνωρίζει όλους τους παραγωγούς στην Ολλανδία από τους οποίους αγοράζει τα λουλούδια που εμπορεύεται, δεν απευθύνεται στον καθένα ξεχωριστά, αλλά σε μια εταιρεία που συλλέγει τα προϊόντα από όποιον έχει επιλέξει, και τα στέλνει στη συνέχεια όλα μαζί.

Με τον ίδιο τρόπο, η ιστοσελίδα φιλοδοξεί να συγκεντρώσει όλους τους παραγωγούς κάτω από την ομπρέλα της, ώστε να μπορεί και όποιος επιθυμεί να βρει προϊόντα από πολλούς διαφορετικούς παραγωγούς, να κάνει τους συνδυασμούς και να τα παραγγείλει για να του αποσταλούν ως ένα πακέτο.

Αυτή η συγκέντρωση των παραγωγών επιπλέον δίνει τη δυνατότητα όποιος «μάθει» τα προϊόντα, να παραγγέλλει και άλλα, αλλά και άνθρωποι που δεν γνωρίζουν τι παράγει η περιοχή μας, να πάρουν μια γεύση από τα προϊόντα της και να τα αγκαλιάσουν.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.