Το 2ο ΓΕΛ Ξανθης στο Middelburg της Ολλανδιας

Στο πλαίσιο του ERASMUS+ACCREDITATION

Το 2ο ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ACCREDITATION, πραγματοποίησε την 1η κινητικότητα του στην πόληMiddelburgτηςΟλλανδίας, φιλοξενούμενο του ολλανδικού σχολείου CSWTooropTalentCollege. Στο πρόγραμμασυμμετείχαν αποστολές από σχολεία της Ιταλίας και της Ισπανίας.

Κύριες δράσεις πουυλοποιήθηκαν για την κάλυψη των στόχων του προγράμματος ήταν:

1)Επίσκεψη στις Βρυξέλλες,ξενάγηση-δράσειςστο μουσείο Ευρωπαϊκής Ιστορίας,στην Κομισιόν, στην Ευρωπαϊκή επιτροπή των περιφερειών,Parlamentarium κ.λπ., με στόχο την ενίσχυση της ευρωπαϊκής ταυτότητας,  τη γνωριμία με τις αρχές, τις αξίες, τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής ένωσης και την ενίσχυση της ιδιότητας του ενεργού πολίτη.

2)Αθλητικές δραστηριότητες,βιωματικές δράσεις με σύνθημα «ενωμένοι στη διαφορετικότητα», σε μικτές ομάδες, με τη συμμετοχή μαθητών-καθηγητών, κάποιες φορές και γονιών στο Middelburg, με στόχο την καλλιέργεια αξιών όπως η συμπερίληψη, ο σεβασμός, η ανεκτικότητα και η αποδοχή της διαφορετικότητας, ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η δημοκρατική παιδεία.

3) Σεμινάρια, βιωματικές δράσειςσε μουσεία (μουσείο του νερού-κυματοθραύστες κλπ.), συμμετοχή σε εκπαιδευτικά παιχνίδια και παιχνίδια επιχειρηματικότητας (tradegames) στο Rotterdam-floatingfarm, Zierikzee, Vlissingen, με στόχοτηνκαλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης, τη συνειδητοποίηση της αξίας της βιοποικιλότητας, της αειφόρου ανάπτυξης, των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, της σωστής διαχείρισης του νερού, της αναγκαιότητας αρμονικής συνύπαρξης ανθρώπου και περιβάλλοντος, αλλά και της επιχειρηματικότητας.

4) Επισκέψεις και ξεναγήσεις στοAmsterdam-Μουσείο Βαν Γκόγκ, Rotterdam-CubeHouses, Middelburg-Γενικά αρχεία της Zeeland με στόχο την επαφή με την τέχνη και τον πολιτισμό, τα διαφορετικά αρχιτεκτονικά στυλ, τη φύση, την τοπική ιστορία, τα ήθη και έθιμα.

5)Δράσεις μέσω εκπαιδευτικώνδιαδικτυακών πλατφορμών με στόχοτη βελτίωση της αγγλικής γλώσσας καθώς και των δεξιοτήτων των συμμετεχόντων στις ΤΠΕ.

6) Στη διάρκεια όλων των δράσεωνενισχύθηκε η κριτική ικανότητα, το ομαδοσυνεργατικό πνεύμα, η ανάληψη πρωτοβουλιών και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων (Softskills).

Η εμπειρία ήταν για όλους τουςσυμμετέχοντες ανεπανάληπτη!

Συμμετείχαν και διακρίθηκαν για τις κοινωνικές τους δεξιότητες, το ήθος και την ενεργό συμμετοχή τους στις δράσεις οι μαθητές/τριες:  ΓρηγοριάδηςΑναστάσιος, Δαργανάκης Δημήτριος,Ευαγγελόπουλος Θεόδωρος, Καραλευθέρη Γλυκερία, Μαδεμλή Αθηνά, ΜπαϊράμΜουμίνΟζγκέ, ΝτουρμπάκουΒίκι, Παντράκη Χρυσούλα, Πολυχρονίδης Δημήτρης, Πόπωβα Βαρβάρα, Σαντακίδης Βασίλης, ΖεκιάΑντμίρ.

Συντονίστρια της κινητικότητας ήταν η κ. Παναγιώτα Στεφανίδου, συνδιοργανώτριες και μέλη της παιδαγωγικής ομάδας Εrasmus ήταν η κ. Αναστασία Βουλούτα και η κ. Παρασκευή Ευθυμίου.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.