Τεχνολογικο «λιφτινγκ» στην τουριστικη «εικονα» της Περιφερειας

Νέο Logo, ιστοσελίδα, έντυπα και application για την ενδυνάμωση του τουρισμού της Περιφέρειας

Στο περιθώριο της συνεδρίασης του προχθεσινού περιφερειακού συμβουλίου έγινε γνωστή δια στόματος του περιφερειάρχη κ. Γιώργου Παυλίδη η δημιουργία ενός νέου logo, το οποίο θα συνοδεύει στο μέλλον τις διαφημίσεις που θα αφορούν στον τουρισμό της περιοχής, καθότι κρίθηκε μη ορθή η χρήση του ίδιου λογοτύπου τόσο σε πολιτικά όσο και σε τουριστικά ζητήματα. Επιθυμία, λοιπόν, των ιθυνόντων ήταν να δημιουργήσουν ένα νέο logo, το οποίο θα δύναται να αποτυπώσει ένα ισχυρό μήνυμα στη μνήμη όλων και ανά τομέα, το οποίο θα διαφοροποιείται ελαφρώς για κάθε τομέα, όπως τα μνημεία, η εστίαση, και η φύση. 

EMT Greece, η νέα τουριστική ιστοσελίδα της Περιφέρειας

Ο κ. Παυλίδης εστίασε εν συνεχεία και στη δημιουργία μια νέας ισχυρής, συνεχώς τροφοδοτούμενης, τουριστικής σελίδας, η οποία θα φέρει τον τίτλο EMT Greece (Eastern Macedonia Thrace), καθώς ο μέχρι τώρα τίτλος, δηλαδή το pamth, δεν μπορούσε να εντυπωθεί στη μνήμη ενός ξένου, γιατί δε σήμαινε κάτι για εκείνον. «Θέλαμε μια ισχυρή τουριστική ιστοσελίδα, συνεχώς τροφοδοτούμενη, συνεχώς ανανεούμενη, με νέο υλικό, η οποία να δίνει τη δική μας ταυτότητα. Επιλέξαμε τον τίτλο emt Greece, ούτως ώστε να μπορεί να το θυμάται ο οποιοσδήποτε καθώς σημαίνει κάτι. Το pamth δεν σημαίνει τίποτα στα αγγλικά και μπορούσε να βρίσκεται σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη», υπογράμμισε.

Γιώργος Παυλίδης «Στόχος μας να περάσει ο τουρισμός στο κέντρο των στρατηγικών μας επιλογών»

Η τουριστική προώθηση της περιφέρειας, όμως, δε σταματά εκεί καθώς εκτός από το νέο logo και την ιστοσελίδα, αναμένεται να παρουσιαστούν και τα νέα τουριστικά έντυπα της περιφέρειας, ενώ ταυτόχρονα θα γίνει και η παρουσίαση ενός νέου application. Το application αυτό σε πρώτη φάση θα ονομάζεται Gti, καθώς δημιουργήθηκε χάρη σε ένα πρόγραμμα μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας, πρόκειται όμως να αλλάξει όνομα, για να ταυτίζεται ευκολότερα με την περιοχή μας. Μέσω αυτού του application οι χρήστες θα μπορούν να επιλέγουν σε οποιοδήποτε σημείο της περιφέρειας τις θεματικές, που τους ενδιαφέρουν, όπως σημεία εστίασης, αξιοθέατα, πόλεις, μουσεία ή παραλίες. «Είναι ένα νέο εργαλείο, στο οποίο θα γίνουν και οι διορθώσεις, που πιθανόν χρειαστούν. Πάντως είμαστε σε μια προσπάθεια προσαρμογής της περιφέρειας στις νέες τεχνολογίες, στις απαιτήσεις που υπάρχουν διεθνώς, έτσι ώστε να πετύχουμε το στόχο που έχουμε θέσει από την αρχή της θητείας μας. Να περάσει, δηλαδή, ο τουρισμός στο κέντρο των στρατηγικών μας επιλογών», τόνισε ολοκληρώνοντας ο κ. Παυλίδης.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.