Τα τρια νεα «οπλα» της περιφερειας για την τουριστικη αναδειξη του τοπου

Παρουσίαση των δυνατοτήτων της ιστοσελίδας, του λογότυπου και της εφαρμογής κινητού τηλεφώνου

Τρία νέα «όπλα» προσέθεσε η περιφέρεια ΑΜ-Θ στο οπλοστάσιο της στην προσπάθεια που κάνει για την τουριστική ανάδειξη της περιοχής μας. Τα εργαλεία αυτά παρουσιάστηκαν σε δύο διαδοχικές παρουσιάσεις την προηγούμενη Πέμπτη, μία στην Αλεξανδρούπολη και μια στην Καβάλα. Πρόκειται για μια νέα ιστοσελίδα που κατασκεύασε η περιφέρεια, ένα νέο λογότυπο και μια εφαρμογή κινητού τηλεφώνου τελευταίας γενιάς, όλα αφιερωμένα στην κατεύθυνση της εύκολης ταυτοποίησης και ανάδειξης του τουριστικό προϊόντος της περιοχής. 

www.emtgreece.com, η νέα ιστοσελίδα της περιφέρειας αφιερωμένη αποκλειστικά στις ομορφιές της ΠΑΜ-Θ

Πιο συγκεκριμένα, η τουριστική ιστοσελίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης (www.emtgreece.com) προσφέρει στον επισκέπτη την ευκαιρία να γνωριστεί με τα αξιοθέατα, τη γαστρονομία, τους αρχαιολογικούς θησαυρούς και γενικότερα ό, τι έχει ενδιαφέρον στην Περιφέρεια, μέσα από ένα ευχάριστο και χρηστικό περιβάλλον. Η ιστοσελίδα προσφέρεται σε 7 γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ρωσικά, Τουρκικά, Βουλγαρικά και Ρουμάνικα), ενώ είναι προσβάσιμη τόσο από υπολογιστή, όσο και από φορητές συσκευές (smartphones και tablets).
 
Ένα ιδιαίτερο εργαλείο της ιστοσελίδας είναι το Trip Planner, μια εφαρμογή που επιτρέπει στον επισκέπτη να “τοποθετήσει” στο ταξίδι του διάφορα σημεία που βλέπει στο site και στη συνέχεια να δημιουργήσει το δικό του «Trip Book» μαζί με χρήσιμες πληροφορίες για το κάθε σημείο (καιρικές συνθήκες, συντεταγμένες, σημειώσεις κλπ) και να το έχει μαζί του κατά την επίσκεψή του. Το www.emtgreece.com, έχει αναπτυχθεί με σύγχρονες τεχνολογίες και με στόχο την άμεση και εύκολη ενημέρωσή του, ώστε να είναι επεκτάσιμος και να εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα δεδομένα. 

Ένα λογότυπο με πολλαπλά νοήματα

Το νέο τουριστικό λογότυπο του γεωγραφικού χώρου της Περιφέρειας που παρουσιάστηκε από την ΠΑΜ-Θ είναι μοντέρνο και μινιμαλιστικό.
Ο σχηματικός συνδυασμός του απεικονίζεται μέσα σε ένα ακανόνιστο κύκλο (σχήμα κλειστό -ολότητα) που θυμίζει βότσαλο ή αρχαίο νόμισμα και περικλείει μέσα του τα αρχικά Μ από το Μακεδονία και Θ από τη Θράκη αποτυπώνοντας την περιφερειακή ενοποίηση των δύο περιοχών και την κοινή τους πορεία στο χρόνο. Το logo αναπαριστά την οροσειρά της Περιφέρειας, τον ήλιο και τη θάλασσα, το σπάνιο ορεινό μας όγκο, τη δαντελένια ακτογραμμή, δίνοντας λιτά και ξεκάθαρα το στίγμα της και αποτυπώνουν μεταφορικά το χάρτη της περιοχής. Το χρώμα του επιλέχθηκε το γαλάζιο που αποδίδει το βασικό στοιχείο του νερού που κυριαρχεί στην ΠΑΜ-Θ. Το λογότυπο είναι ευδιάκριτο, πρωτότυπο και συνοδεύεται από το όνομα της Περιφέρειας με ευανάγνωστη γραμματοσειρά που μεταφράζεται σε όλες τις γλώσσες, καθώς και ένα δυνατό σλόγκαν που παροτρύνει το σύγχρονο επισκέπτη να έρθει σε ένα τόπο αυθεντικό και να αναζητήσει αξέχαστες, αληθινές εμπειρίες.
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι η χρήση του λογότυπου είναι ελεύθερη προς χρήση. Μάλιστα η διοίκηση της Περιφέρειας καλεί όσους φορείς και επιχειρηματίες εμπλέκονται στον τουρισμό, να το αποτυπώσουν στα έντυπα και τα προϊόντα τους ώστε να γίνει ένα δυνατό και αναγνωρίσιμο brand name που θα αγκαλιάζει τόπους, αξιοθέατα, επιχειρήσεις, προϊόντα σαν μια ολότητα.

Εφαρμογή τουριστικής προβολής κινητών τηλεφώνων

Όσο αφορά στον τουριστικό οδηγό για κινητά τηλέφωνα, η εφαρμογή βοηθάει τον επισκέπτη κατά την περιήγησή του, να γνωρίσει την περιοχή σε βάθος, δίνοντας πληροφορία σε κάθε σημείο ενδιαφέροντος που συναντά και καθοδηγώντας τον επίσης σε σημεία που δεν γνωρίζει, εμπλουτίζοντας και διευκολύνοντας την επίσκεψή του. Με λίγα λόγια είναι ένας προσωπικός ξεναγός τσέπης.
 
Τα βασικά της χαρακτηριστικά είναι: *Δωρεάν διαθέσιμη στις δημοφιλέστερες πλατφόρμες (Android, AppStore και Windows). * 100% offline περιεχόμενο και χάρτες. *Πλούσιο περιεχόμενο και ψηφιακό υλικό (φωτογραφίες, βίντεο κτλ). *Περιεχόμενο διαθέσιμο σε έξι (6) γλώσσες. (GR, EN. GER, BG, RU & TR). *Σχεδιασμός ταξιδίου (trip planner) ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του χρήστη. *Λειτουργία χρονοπρογραμματισμού επισκέψεων (ημερολόγιο). *Δυνατότητα εύρεσης πλησιέστερων σημείων ενδιαφέροντος με βάση της θέσης του χρήστη. *Προβολή λεπτομερειών για σημεία ενδιαφέροντος. *Λειτουργία καθοδήγησης του χρήστη με βάση την θέση του. *Λειτουργία εύρεσης αποστάσεων. *Παρουσίαση σημείων ενδιαφέροντος με βάση την δημοτικότητά τους. *Λειτουργία διαμοιρασμού σημείων σε κοινωνικά δίκτυα.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.