Σαφη, κατανοητα αλλα και διαβαθμισμενης δυσκολιας τα θεματα της Πληροφορικης
Σαφή, κατανοητά αλλά διαβαθμισμένης δυσκολίας ήταν τα θέματα στα οποία εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων στο μάθημα της πληροφορικής σύμφωνα με την μαθητικό του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης «2001 Ορόσημο» με ειδίκευση στο μάθημα της πληροφορικής κ.Μαριλένα Δαμκαλή.
Ειδικότερα σύμφωνα με την ίδια στο Α θέμα όπου οι μαθητές εξετάζονται στη θεωρία, δόθηκε έμφαση στην νέα ύλη, όπως και στο Β θέμα, στο οποίο απαιτούνταν προσοχή στις εκφωνήσεις.
Το Γ θέμα αφορούσε σε πρόγραμμα με δομή επανάληψης και κλήση υποπρογράμματος, στο οποίο εντοπίζεται δυσκολία σε σχέση με την υλοποίηση του υποπρογράμματος. Ωστόσο όπως εξήγησε η ίδια πρόκειται για μία «δουλεμένη» άσκηση στην οποία οι μαθητές είχαν εξασκηθεί και άρα εφόσον είχαν
συγκέντρωση και παρατηρητικότητα μπορούσαν να τη διαχειριστούν κατάλληλα.
Τέλος, στο Δ θέμα συναντούμε μια κλασική άσκηση μεωεπεξεργασίες πινάκων. Τα ερωτήματα του Δ θέματος ήταν βατά, ωστόσο όπως επεσήμανε η ίδια η λύση ήταν εκτενής, επομένως ένας μαθητής που είχε εξασκηθεί και που είχε κατανοήσει τις μεθοδολογίες επίλυσης ασκήσεων μπορούσε να ανταποκριθεί επαρκώς.
Καταληκτικά όπως ανέφερε οι ερωτήσεις δεν ενείχαν ιδιαίτερες δυσκολίες και παγίδες, για να κλείσει ευχόμενη καλά αποτελέσματα και καλή επιτυχία στο σύνολο των υποψηφίων.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.