Πρωτοβουλια του Ξενοδοχειακου Επιμελητηριου Ελλαδας συστηνει το ελληνικο πρωινο στους επισκεπτες

2 στην Κομοτηνή και συνολικά 19 ξενοδοχεία στην ΑΜ-Θ προσφέρουν ελληνικό πρωινό - Επενδύοντας στις τοπικές γεύσεις και προϊόντα της περιφέρειας, με την υιοθέτηση 2 προτύπων ελληνικού πρωινού

«Το ελληνικό πρωινό συμμορφώνεται στο πλαίσιο της κρίσης και των δύσκολων ημερών που περνάμε. Η στροφή στο τοπικό προϊόν πάντα θα μας βγάζει ασπροπρόσωπους» τονίζει σε δηλώσεις της στον «ΠτΘ» η κ. Σίσσυ Αγγελοπούλου, υπεύθυνη του προγράμματος «Ελληνικό Πρωινό» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, που στοχεύει στην σύνδεση του γαστρονομικού πλούτου της Ελλάδας και κάθε περιοχής ξεχωριστά με τα ξενοδοχεία.
 
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 19 ξενοδοχειακές μονάδες στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, επενδύοντας και αναδεικνύοντας συγχρόνως τις τοπικές γεύσεις και προϊόντα της περιφέρειας, με την υιοθέτηση 2 προτύπων ελληνικού πρωινού.
 
Όπως περιγράφει η κ. Αγγελοπούλου το πρόγραμμα, ταξίδεψε απ’ άκρη ως άκρη στην Ελλάδα για τη σύνταξη του αντίστοιχου προτύπου κάθε περιοχής, ενώ έχει καταρτίσει 21 «Πρότυπα Ελληνικού Πρωινού» στις περιφέρειες της χώρας.
 
Τα 488 ξενοδοχεία που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα, τα 4 χρόνια υλοποίησης του, προέρχονται από όλες τις κατηγορίες και έχουν εισάγει στο μπουφέ τους, προϊόντα και συνταγές της περιοχής τόπου λειτουργούν.
 
Η ίδια εστίασε και στην παράμετρο της ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ ξενοδόχων με τους τοπικούς παραγωγούς, που ενθαρρύνεται μέσα από το πρόγραμμα καθώς επιφέρει θετικά οφέλη στην οικονομία κάθε περιοχής.
 
7 ξενοδοχεία στην περιοχή της Καβάλας, 4 στη Θάσο, 2 στην Κομοτηνή, 2 στη Δράμα και ισάριθμα στην Αλεξανδρούπολη και στη Σαμοθράκη, συμμετέχοντας στο «Ελληνικό Πρωινό» αναδεικνύουν τοπικά προϊόντα, και εδέσματα, αποκαλύπτοντας συγχρόνως το φυσικό και γαστρονομικό θησαυρό της ΑΜ-Θ.
 
Στο πλαίσιο του προγράμματος, επιδιώκεται τακτική επαφή με τις επιχειρήσεις και τους παραγωγούς, για ανταλλαγή απόψεων αναφορικά με την εφαρμογή του, ζητήματα που ανακύπτουν , με στόχο τον εμπλουτισμό των προτύπων αλλά και τη διεύρυνση του κύκλου των μελών με νέα ξενοδοχεία. 

Ξεκινούν έλεγχοι από το Σεπτέμβριο

Η κ. Αγγελοπούλου παρατηρεί πως το ενδιαφέρον ένταξης ξενοδοχείων και καταλυμάτων στο πρόγραμμα βαίνει αυξανόμενο και με δεδομένο ότι η υιοθέτηση του προτύπου προσμετράται για την κατηγοριοποίηση τους με βάση τα αστέρια.
 
Από το ερχόμενο Σεπτέμβριο και σε συνεννόηση με τους ξενοδόχους που έχουν ήδη ενταχθεί σε αυτό, θα προχωρήσουν έλεγχοι προκειμένου να διαπιστωθεί η συμμόρφωσή τους στα πρότυπα που θέτει το Ελληνικό Πρωινό.
 
«Ένας λόγος για τον οποίο προχωρούμε στον έλεγχο είναι ότι πλέον λειτουργεί μετά από πολλά χρόνια, το πρόγραμμα κατάταξης με αστέρια» αναλύει, «μπορούν τα ξενοδοχεία να αλλάξουν την κατηγορία τους, κι από το ελληνικό πρωινό παίρνουν 200 μόρια. Είναι πλέον και σαν κίνητρο για τους ξενοδόχους για να ανεβάσουν τα αστέρια τους».
 
Επιπλέον όπως διευκρίνισε η ίδια, το ελληνικό πρωινό αξιοποιείται ως εργαλείο μάρκετινγκ για την προβολή των τουριστικών καταλυμάτων σε εκθέσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού κι επομένως δίνει δυνατότητες διαφήμισης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, με οφέλη για τις ίδιες και τους τουριστικούς προορισμούς στη χώρα.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.