Προστιμο 5000 ευρω σε 6 ατομα για παραβιαση καραντινας
Πρόστιμο 5000 ευρώ σε 6 άτομα για παραβίαση καραντίνας επέβαλαν οι αστυνομικές αρχές της ΠΑΜ-Θ, την Δευτέρα 17 Μαΐου.
Συνολικά χθες, βεβαιώθηκαν στην ΠΑΜ-Θ 7 παραβάσεις για μη χρήση μάσκας και επιβλήθηκαν ισάριθμα πρόστιμα των 300 ευρώ, ενώ βεβαιώθηκε και άλλο ένα πρόστιμο για παράβαση του περιορισμού μετακίνησης.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

