Πανελλαδικες: Διαβαθμισμενης δυσκολιας αλλα διαχειρισιμα απο αρτια προετοιμασμενους μαθητες τα θεματα της Βιολογιας

Συνθετική ικανότητα πέραν των γνώσεων απαιτούσαν τα θέματα Γ και Δ σύμφωνα με την μοριακή βιολόγο του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης «2001 Ορόσημο» Στέλλα Κωστοπούλου

Διαβαθμισμένης δυσκολίας και εύκολα προσεγγίσιμα από έναν μαθητή που είχε μελετήσει  και επέδειξε προσοχή και κατά την διάρκεια της εξέτασης ήταν τα θέματα της Βιολογίας Προσανατολισμού στην οποία εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι και υποψήφιες της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας, σύμφωνα με την κ.Στέλλα Κωστοπουλου, μοριακή βιολόγο του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης «2001 Ορόσημο».

Αμφότερα τα θέματα τα Α και Β θέμα απαιτούσαν καλή γνώση της θεωρίας, εξήγησε η ίδια τονίζοντας πως το θέμα Α – πολλαπλής επιλογής- δεν έκρυβε παγίδες, ενώ στο Β3 απαιτούνταν συνδυασμός διαφορετικών σημείων της ύλης, για να υπογραμμίσει πως έως και το δεύτερο θέμα οι ασκήσεις κρίνονται ως βατές για τους μαθητές που είχαν διαβάσει.

Αντιθέτως τα θέματα Γ και Δ απαιτούσαν συνθετική ικανότητα από πλευράς των μαθητών οι οποίοι κλήθηκαν να συνδυάσουν διαφορετικά κομμάτια θεωρίας με παράλληλη εφαρμογή σε ασκήσεις, και άρα πρόκειται για θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας αλλά προσεγγίσιμα από έναν άρτια προετοιμασμένο μαθητή με κριτική σκέψη.

Ιδιαίτερα το Γ4 ερώτημα απαιτούσε όπως τόνισε η ίδια κριτική σκέψη, όπως και το Δ4, που ήταν ένα συνδυαστικό ερώτημα και στο οποίο απαιτούταν προσοχή στην εκφώνηση που αφορούσε στο DNA των βακτηριδίων.

Απολογιστικά η κ.Κωστοπούλου εξήγησε πως σε γενικές γραμμές τα θέματα ήταν διαχειρίσιμα από θέμα χρόνου και ένας μαθητής καλά προετοιμασμένος μπορούσε να ανταποκριθεί, ευχόμενη τέλος καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα στους υποψηφίους.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.