Ολοκληρωθηκε η καμπανια για την προβολη της ΠΑΜ-Θ στην Κωνσταντινουπολη

1.300.000 θεάσεις ανά μήνα η σελίδα www.emtgreece.com στα τουρκικά - Στόχος η προσέλκυση τούρκων τουριστών και τους 12μηνες του χρόνου

Ολοκληρώθηκε η καμπάνια για την προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο διαδίκτυο, με ιδιαίτερη στόχευση την αγορά της Κωνσταντινούπολης στην Τουρκία, με θεματικά banner (GDN και Native adv) σε ενημερωτικές διαδικτυακές σελίδες μέσων με μεγάλη επισκεψιμότητα, που αφορούσαν όλες τις Περιφερειακές Ενότητες και τα οποία «οδηγούσαν» στην τουριστική σελίδα www.emtgreece.com, στη μεταφρασμένη στα τουρκικά έκδοσή της, με αποτέλεσμα περίπου 1.300.000 θεάσεις ανά μήνα.
 

Οι Τούρκοι προτιμούν την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη, όχι μόνο τη θερινή περίοδο, αλλά υπάρχει προσέλευσή τους και τους 12 μήνες του χρόνου. Είναι μία πηγή προέλευσης επισκεπτών για την οποία το 2017 θα ενταθούν οι δράσεις προβολής και προσέγγισης. Άξονας οι πολύπλευρες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να απολαύσει και τις 4 εποχές: (Τόπος (ξεχωριστός χαρακτήρας, διασκέδαση, γαστρονομία, αγορά) – Παρθένα Φύση (δραστηριότητες υπαίθρου) – Πολιτισμός) με σκοπό την ενδυνάμωση της 12μηνης επισκεψιμότητάς τους. 

Ανακατασκευάζεται και βελτιώνεται ο συνοριακός σταθμός Καστανιών Έβρου 

Πέρα από τις δράσεις προβολής, το τουρκικό κοινό, εκτίμησε τις προσπάθειες που η Περιφέρεια ξεκίνησε, με τον αείμνηστο Γ. Παυλίδη, για τη δυνατότητα χορήγησης Βίζας 72 ωρών και τη χρηματοδότηση δημιουργίας επιπλέον λωρίδων εισόδου ΙΧ οχημάτων στην Ελλάδα στο συνοριακό σταθμό των Κήπων Έβρου. Προσπάθειες οι οποίες θα συνεχισθούν με αίτημα τη βελτίωση κτιριακών και λειτουργικών υποδομών στους Κήπους. Θετικό είναι ότι ο συνοριακός σταθμός Καστανιών Έβρου, αυτή την εποχή ανακατασκευάζεται και βελτιώνεται, από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης που έχει και την κατά νόμο ευθύνη για τις κτιριακές εγκαταστάσεις. 

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.