Οι ελληνες αρτοποιοι κατα της LIDL για το διαφημιστικο μηνυμα «Αξιζει και φαινεται»

Απειλούν με μηνύσεις και αγωγές την εταιρία, αν δεν προβεί σε παύση της προβολής του τηλεοπτικού σποτ

Την πρόθεσή της να καταφύγει στα πολιτικά και ποινικά δικαστήρια, για την προάσπιση και ικανοποίηση των δικαίων αιτημάτων και συμφερόντων των μελών της εκφράζει με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδας, στην οποία καταφέρεται εναντίον της καινούριας διαφημιστικής καμπάνιας του LIDL.
 
Αφορμή για αυτή την κίνηση είναι το γεγονός ότι σύμφωνα με την ανακοίνωση τις τελευταίες ημέρες, έχει ξεκινήσει να προβάλλεται, σε καθημερινή βάση και σε τηλεοπτικά κανάλια, πανελλαδικής εμβέλειας, διαφημιστικό σποτ, της εταιρείας, υπό την επωνυμία «LIDL HELLAS ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε», με το οποίο και διαφημίζονται – εισάγονται στην ελληνική αγορά, τα εκεί διαφημιζόμενα προϊόντα και ειδικότερα, άρτος και αρτοσκευάσματα, με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Αξίζει και φαίνεται», τα οποία και διατίθενται προς πώληση, στο ευρύ κοινό, δια μέσω της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ “LIDL”.
 
Η Ομοσπονδία θεωρεί πως η τηλεοπτική διαφήμιση αυτή θα πρέπει άμεσα να παύσει να προβάλλεται, πρωτίστως, ως παραπλανητική, αθέμιτη, καταχρηστική, αήθης, προσβάλλουσα τους αρτοποιούς και εν γένει αντιβαίνουσα στην κείμενη νομοθεσία, στις κοινοτικές οδηγίες καθώς και στον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης και Επικοινωνίας.
 
Οι αρτοποιοί τονίζουν πως θα πρέπει να παύσει επιτέλους η «έντεχνη» εξομοίωση του φρέσκο-ζυμωμένου και φρέσκο-ψημένου ψωμιού, που διατίθεται αποκλειστικά, από τους παραδοσιακούς φούρνους της γειτονιάς μας, με το εκεί, διαφημιζόμενο, προϊόν, το οποίο, στην πραγματικότητα, πρόκειται για κατεψυγμένο ψωμί, που ψήνεται, δια μέσω, εγκαταστάσεων περάτωσης έψησης (Bake off).
 
Εν προκειμένω, στο υπό κρίση διαφημιστικό σποτ, παρίσταται, η φερόμενη ως, ελληνίδα νοικοκυρά- πελάτισσα, να πλησιάζει, σε ειδικό “stand”, εντός υποκαταστήματος, του ομώνυμου σούπερ μάρκετ “LIDL”, προκείμενου να επιλέξει, από κοινού με το ανήλικο παιδί της, άρτο και αρτοσκευάσματα, για το οικογενειακό τραπέζι, από τις εμφαινόμενες προθήκες, που περιέχουν άρτους και αρτοσκευάσματα. Αυτόματα όμως, η εικόνα, μεταβαίνει, σε ένα ζυμωτήριο/άρτο -παρασκευαστήριο, ωσάν να ευρίσκεται το εικονιζόμενο, πίσω από τις προθήκες, με τους άρτους προς πώληση, δημιουργώντας σύμφωνα με την Ομοσπονδία ευθέως εσφαλμένες και καθόλα απατηλές εντυπώσεις, για την προέλευση, του διαφημιζόμενου προϊόντος, και ειδικότερα, εμφανίζοντας 3-4 φερόμενους, ως «αρτοποιούς» να ζυμώνουν το αλεύρι και επί της ουσίας, παρουσιάζοντας το διαφημιζόμενο προϊόν, ως φρέσκο-ζυμωμένο και φρέσκο-ψημένο, από κάποιον παραδοσιακό φούρνο, και όχι, ως αυτό, που στην πραγματικότητα είναι, δηλαδή ως, έτοιμο κατεψυγμένο, προ-ζυμωμένο και ενίοτε προ-ψημένο σκεύασμα, το οποίο απλώς ψήνεται από την εταιρεία, δια μέσω εγκατάστασης περάτωσης έφησης (Bake off). Η δε εικόνα, συνοδεύεται και από σχετική αφήγηση, περί της ποιότητας του αλευριού και από περιγραφή «του φούρνου που δουλεύει όλη ημέρα», και «κατακλύζει με σπιτικές γεύσεις και μυρωδιές», κάτι που, σύμφωνα με την ανακοίνωση, απομειώνει και εν τέλει αποκρύπτει την αληθινή ιδιότητα, των διαφημιζόμενων προϊόντων.

«Πρέπει να παύσει επιτέλους η παραπλάνηση στον έλληνα καταναλωτή. Το φρέσκο ψωμί ζυμώνεται και ψήνεται στον φούρνο της γειτονιάς, το οποίο μάλιστα φέρει και το σχετικό σήμα «Εδώ ζυμώνεται, εδώ ψήνεται».
Πρέπει να παύσει ο κλονισμός που υφίσταται η κρίση του Έλληνα καταναλωτή, όταν κατακλύζεται από παραπλανητική πληροφόρηση.
 
Η προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή, στον Φούρνο της γειτονιάς του, αποτελεί κεκτημένο των Ελλήνων αρτοποιών, οι οποίοι- παρόλη την δύσκολη οικονομική συγκυρία, την οποία διάγει η χώρα μας, τα τελευταία έτη, εξακολουθούν, να απολαμβάνουν, την εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών, ακριβώς επειδή, διατηρούν αμείωτη την ποιότητα των παρεχομένων αγαθών, ζυμώνοντας, ψήνοντας και διαθέτοντας στον κόσμο, καθημερινά, φρέσκο ψωμί και αρτοσκευάσματα, απαράμιλλης και μη συγκρινόμενης- αμέσως ή εμμέσως- ποιότητας, με οιοδήποτε έτοιμο ή κατεψυγμένο ή προ-ψημένο παρασκεύασμα, ευρείας κατανάλωσης, το οποίο διατίθεται, εκτός αρτοποιείων» σημειώνει στην ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος, που καλεί την εταιρεία «LIDL HELLAS ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε», όπως, προβεί άμεσα, στις εκ του νόμου οφειλόμενες ενέργειες της, και ειδικότερα, όπως προβεί, στην παύση της προβολής του ανωτέρω αναφερομένου, τηλεοπτικού σποτ, με το οποίο και διαφημίζεται- εισάγεται στην ελληνική αγορά, το εκεί διαφημιζόμενο προϊόν (άρτος και αρτοσκευάσματα) με τον χαρακτηριστικό τίτλο « αξίζει και φαίνεται» το οποίο και διατίθεται προς πώληση μέσω της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ “LIDL”.
 
Ειδάλλως δηλώνουν ότι, θα προσφύγουν ενώπιον των αρμοδίων πολιτικών και ποινικών δικαστηρίων, για την προάσπιση και ικανοποίηση των δικαίων αιτημάτων και συμφερόντων τους, επιφυλασσόμενοι δε, ρητώς, των αστικών και ποινικών τους αξιώσεων.
 

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.